לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● הצטרפו אל העמוד שלנו בפייסבוק ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 14-10-2013, 23:27
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 1,533
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "זה מה שמצאתי בנושא זה ואם תוכל להבהיר יהיה נחמד."

ישנו מרחק של משהו כמו ארבעים שנה בין שני הפרוייקטים וזה מעבר לעובדה ש- T-4MS הוא של סוחוי ו- PAK-DA כנראה יהיה של טופולב. אז מישהו החליט שהפרוייקט של סוחוי משנות השבעים יראה מגניב בתור תמונת המחשה/ספקולציה באתר כלשהו וכך זה כנראה התגלגל, כי לא רבים, כנראה, יודעים מהו באמת הדבר המגניב הזה שהוא מאוד "חמקני" ועתידני במראהו.

http://www.sergib.agava.ru/russia/s...4/ms/t4ms_e.htm

מה שכן, יתכן, וזה לחלוטין ספקולטיבי ולא סביר, כי טופולב הציעו להחיות את הפרוייקט הזה בתור מפציץ הדור הבא, לאחר שגנזו אותו (לאחר שקיבלו את מסמכי הפרוייקט מסוחוי) בתום המכרז למה הפך עם השנים ל- TU-160.
_____________________________________
"רק מטוסים יפים טסים טוב" -א. נ. טופולב


נערך לאחרונה ע"י The_last_Apachi בתאריך 14-10-2013 בשעה 23:36.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 28-12-2016, 18:45
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 1,533
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "PAK-DA - מטוס הפצצה הרוסי העתידי"

כמה נקודות מהראיון של סגן שר הבטחון יורי בוריסוב ל-gazeta.ru שנוגעות לתכניות ה- PAK-DA ו- Tu-160M2.
https://www.gazeta.ru/army/2016/12/27/10441301.shtml

1. המנוע עבור Tu-160M2 לא יהיה מדגם חדש, אלא ייצור חדש ומשופר של NK-32 עם תוספת דחף [לא נאמר באיזה מצב] של 10%.
2. הטיסה הראשונה של Tu-160M2 צפויה בשנת 2018 [לדעתי, יהיה זה אחד המטוסים שבנייתו הוקפאה בשנות התשעים שעדיין נמצא במפעל KAZ].
3. ייצור סדרתי יחל בשנת 2021.
4. ציטוט בעניין PAK-DA : "כפי שהנכם רואים, חימוש אוירי רגיל מוחלף בחימוש אוירי שגא-קולי בעל טווח גדול ודיוק גבוה. ומאפיינים כמו מהירות על-קולית הם לא מחוייבי מציאות עבור מפציץ עתידי בטווח השנים 2025-2030. יש צורך לשהות באויר כמה שזמן מירבי מבלי להתגלות על מנת לשגר את החימוש לעבר המטרות בלי להכנס לאיזורים מאויימים."
5. מתוכננת להיות אוניפיקציה מבחינת שיטות הייצור של שני המטוסים.

6. נקודה אישית למחשבה. רוסים מנסים לשמר מערך מפציץ על-קולי/מפציץ תת-קולי, כש- PAK-DA במשוואה הזאת בעצם מחליף את Tu-95. השאלה, למה?
_____________________________________
"רק מטוסים יפים טסים טוב" -א. נ. טופולב


נערך לאחרונה ע"י The_last_Apachi בתאריך 28-12-2016 בשעה 18:47.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 29-12-2016, 12:03
  FALCON9 FALCON9 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.11.15
הודעות: 95
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי The_last_Apachi שמתחילה ב "אז אם כבר, ארה"ב מחזיקה בצי..."

אכן, לפי קני מידה של הגיון אין בזה הגיון, אבל מדיניות של מדינות לא תמיד כפופה לשיקולי הגיון. במקרה הרוסי ישנה שאיפה ברורה להשבת ימי האימפריה הרוסית/ הסובייטית של פעם. סיפוח האי קרים, המעורבות בסוריה ועוד הם שני סימנים - מני רבים- לכך. רוסיה (לפחות תחת ההנהגה הנוכחית) אינה מתכוונת לתת לבעיות הכלכליות שלה להשליך על מעמדה הבינלאומי אלא דווקא ממנפת את המדיניות האגרסיבית שלה בנושא בטחון וחוץ לפתרון בעיות כלכליות, לדוגמא באמצעות מכר נשק רוסי, אשר קרנו עלתה - מאוד- בשוק הבינלאומי מאז המעורבות בסוריה. מן הסתם, הגברת היצוא הבטחוני תלווה בהשאלת מומחים צבאיים רוסיים למדינות אשר יחפצו בכך. בכל מקרה, באשר למפציץ החדש, הכרזה על פיתוח מפציץ אינה מלווה לרוב בהשקעה מיידית של סכומי העתק הנדרשים לכך. כמה וכמה פרוייקטים צבאיים מסביב לעולם נדחים פעם אחר פעם בשל שיקולי תקציב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 29-12-2016, 14:48
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 1,533
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "שכחת באיזה מדינה מדובר - זו..."

לרגע לא שכחתי, פשוט מאוד מעניין אותי ההגיון (או העדרו) מאחורי קבלת ההחלטות. ברור שהמלחמה הקרה חזרה וברור שפוטין יוצא מעורו לנפח את צבאו כמה שיותר תוך זמן כמה שיותר קצר, לכן, נשאלת השאלה, מדוע להשקיע בפיתוח של פלטפורמה חדשה, כאשר אתה משביח מטוסים ישנים ומחדש בנייה של מטוס פחות ישן ומעניק לו תכונות חדשות/משופרות ובכלל כאשר הדיון נסוב בעיקר סביב חימוש חדש. לא שהמטוס החדש ישא יותר תחמושת מהבלאק ג'ק ואם מראש מגדירים אותו לשאת תחמושת stand off כדי לא להכנס לאיזורים מאוימים על ידי ההגנ"א של "האויב הפוטנציאלי", מה התועלת בתכונות חמקניות?
בתקופת ברה"מ היה טירוף מערכות והרבה פעמים הייתה כפילות או גרוע מזה, אך היה זה כאוס מבוקר (עד שלב מסויים). למשל, כאשר היה צורך לשמור על רמת מידור מקסימלית או כאשר לא רצו לפגוע בשני משרדי תכנון שעבדו על פיתוחים מקבילים ובסוף העניקו רשיון ייצור לשתי מערכות (או יותר) בעלות אותו יעוד (MiG-27 ו- Su-17M על גרסאותיהם, למשל). אבל קשה להשוות את זה עם המצב כיום, כאשר, למשל, שני מתמודדי המכרז על מסוק קרב משנות השמונים מיוצרים במקביל ובמקביל לשניהם מיוצרת גרסה משודרגת של מסק"ר שאותו היו אמורים להחליף או שמונה דגמי טילים בליסטיים ביניבשתיים (כולל את הקיימים ואלה בפיתוח) או שלושה דגמי מפציצים אסטרטגיים (כאשר אני מוציא ממניינם את הבקפייר) כאשר כולם פרי אותו משרד תכנון. זה לא שיש תחרות בין מהנדסים ומשרד הבטחון/פוטין מפחד לפגוע ביוקרתם.
_____________________________________
"רק מטוסים יפים טסים טוב" -א. נ. טופולב


נערך לאחרונה ע"י The_last_Apachi בתאריך 29-12-2016 בשעה 14:52.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 15-07-2017, 11:54
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 1,533
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "PAK-DA - מטוס הפצצה הרוסי העתידי"

אחד *משני המפציצים, מספר 08-04 שהרכבתם הוקפאה בתחילת שנות התשעים יושלם כאב-טיפוס של Tu-160M2. המטוס הועבר לסדנת הרכבה סופית. כאמור, בחברת OAK (או UAC - United Aircraft Corporation תאגיד גג למרבית התעשייה האוירית הרוסית) עומדים על כך שהאב-טיפוס ימריא בשנה הבאה, מה שלא משאיר הרבה זמן לסיום ההרכבה וניסויי הקרקע של המטוס שאגר אבק ברבע המאה האחרון.

תמונת הגרירה למשכנו הזמני החדש:

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

*בסך הכל במתקני המפעל KAZ (שאז עוד נקרא KAPO), לאחר נפילת ברה"מ בתחילת שנות התשעים, נותרו 4 מטוסי Tu-160 בשלבי בנייה שונים. באופן חריג, המטוסים לא נגרטו, אלא הושארו עד בוא היום. מסוף שנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים הושלמה בנייה של שניים מהמטוסים (08-02 ו- 08-03) והם המריאו לטיסת בכורה - בשנת 1999 ובשנת 2007, מטוסי מס' זנב 07 אדום ומס' 08 אדום, בהתאמה. אחרי ההשלמה של 08-04, למעשה ישאר עוד מטוס אחד שמידת מוכנותו לא ידוע.
_____________________________________
"רק מטוסים יפים טסים טוב" -א. נ. טופולב


נערך לאחרונה ע"י The_last_Apachi בתאריך 15-07-2017 בשעה 12:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 14:33

הדף נוצר ב 0.34 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2017 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר