לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #13  
ישן 25-01-2012, 11:14
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Moti_Angel85 שמתחילה ב "בשנים האחרונות הרי ידוע כי..."

אם היה מדובר במטוסי קרב של ממש,ייתכן והדבר היה מעיד על שינוי תפישה.(וגם אז זה תלוי בכמות המטוסים,איכותם ואופן הפעלתם וכו)
מאחר ומדובר במטוסי אימון,שמטרתם להחליף את מטוסי ה L-39 אלבטרוס המתיישנים של המכללה לאויר, אין הדבר מעיד על שינוי תפישה אלה על רצון להתחדש ולהשתדרג בדומה לרכישת טק"א וטנ"ט חדישים.

מה שמעניין יותר זו העובדה שחניכי קורס הטיס של ח"א הסורי יטיסו מטוסים מתקדמים יותר ממטוסי הקרב של החיל.
אני מתאר לעצמי את האכזבה בקרב החניכים עת יסיימו את הקורס ויעברו לטייסות מיג 21 ומיג 23.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 25-01-2012 בשעה 11:20.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 11-04-2012, 11:49
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי auto de fe שמתחילה ב "מטוסי מיג-29 M2 ביצעו חניית..."

הרוסים,בניגוד למדינות אחרות,לא מספקים מטוסים ללקוחות זרים בטיסות העברה אלא מפורקים ומוטסים ע"י מטוס תובלה למדינת היעד.
בהגעתם ליעד הם מורכבים,מוטסים מספר טיסות ע"י הרוסים ורק אז מועברים רשמית ללקוח.
לפיכך,בהנחה שהידיעה אמינה,המטוסים שנחתו האזרביג'אן הם מטוסי תובלה שהכילו בבטנם את המיגים.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 12-04-2012, 23:05
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי grish22 שמתחילה ב "אפשר לשאול מה הסיבה לכך?"

תשובה חד משמעית אין לי אבל להערכתי היא כדי לחסוך את הלוגיסטיקה הכרוחה בהעברה של מטוסי קרב בטיסה לטווחים ארוכים. (רלוונטי במיוחד למטוסים רוסיים זוללי דלק כמו המיג 29).
ולהערכתי יש גם את סוגיית השירות והאחריות של היצרן כלפי הלקוח - הרכבה ובחינה של המטוס ע"י היצרן אצל הלקוח עצמו ולא במדינת המקור.
אינני בקיע מספיק על מנת להצביע על יתרונות במישור המשפטי של השיטה הזו אבל אולי מישהו אחר כאן (מיקיטל?) יוכל להשיב.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.


נערך לאחרונה ע"י גיל חזקיה בתאריך 12-04-2012 בשעה 23:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 13-04-2012, 19:03
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "תשובה חד משמעית אין לי אבל..."

ותשובה מפורטת יותר.

יש כמה סוגי אחריות של היצרן לגבי אופן מסירת המוצר

FOB היא שיטה של מסירת המוצר בנמל המוצא. זה מה שעשינו מול הצרפתים בכל המקרים ולכן אנחנו העברנו את המטוסים בטיסה עם טייסים שלנו, למרות שבפועל היו עליהם עדיין סמלים צרפתיים. זה קרה עם כל המטוסים הצרפתיים, מפוגה ועד כולל שחק.
בחלק קטן מהמקרים השתמשנו בטייסים צרפתיים כי לא היו לנו מספיק טייסים ישראלים מוסמכים על המטוס. (למשל העברת זוג מטוסי המיראז' הראשונים,שהוטסו ע"י דני שפירא ומי שהיה מפקד טייסת המיראז'ים הראשונה בח"א הצרפתי)

CIF משמעו מסירה בנמל היעד. זה מה שקורה עם ארה"ב, וזו הסיבה שטייסים אמריקנים מעבירים את המטוסים בטיסה אלינו עם סמלים אמריקנים.
חריגה בולטת היא עסקת מטוסי העיט,שהועברו באוניות ולא בטיסה משיקולי מחיר.


http://en.wikipedia.org/wiki/Cost,_...e_and_ Freight

מאידך,היו מקרים בודדים של מסירת מטוסים רוסים בטיסה, בעיקר מטוסים גדולים כגון טופולב-22. ברוב המקרים המטוסים אכן הועברו מפורקים במטוסי תובלה או בספינות.

כמובן שזה רלוונטי למסוקים.
(למעט עיסקת מסוקי הסופר פרלון,שבא חלק מהמסוקים הועברו בטיסה מצרפת לארץ)
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 25-01-2012, 23:40
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "[QUOTE=גיל חזקיה]אפשר יהיה..."

השונה כאן היא שיש תוצרת ודובר באופן קונקרטי שעומדים לספק אותה ואת חלקה כבר סיפקו.

ובאשר לעסקה הזו - לא ברור היכן היא עומדת.
אני מתייחס בספקנות רבה לדיווחים המגיעים מרוסיה וכל עוד אין מטוסים כאלה בשמי סוריה,אני לא בטוח שאפשר להתייחס לעסקה הזו ברצינות כשאר העסקאות שהזכרת.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 26-01-2012, 06:01
  Centurion Centurion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי גיל חזקיה שמתחילה ב "השונה כאן היא שיש תוצרת ודובר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי גיל חזקיה
השונה כאן היא שיש תוצרת ודובר באופן קונקרטי שעומדים לספק אותה ואת חלקה כבר סיפקו.

ובאשר לעסקה הזו - לא ברור היכן היא עומדת.
אני מתייחס בספקנות רבה לדיווחים המגיעים מרוסיה וכל עוד אין מטוסים כאלה בשמי סוריה,אני לא בטוח שאפשר להתייחס לעסקה הזו ברצינות כשאר העסקאות שהזכרת.

כפי שהיו דיווחים מקדימים על רכש "בסטיונים", "בוקים" ו"פנצרים" הרבה שנים לפני שהופיעו תמונות ודיווחים רשמיים על הספקה, כך בדיוק יש דיווחים על עסקאות בתחום המטוסים. אין כאן שום הבדל לדעתי. זאת לא שמועה אלא מידע שאושר ע"י מקורות שונים ואמינים.
---

אגב, בניגוד מה שאמרתי בעבר על גרסאות ה-M2 לסוריה, נראה שהן זהות כמעט לגרסאות ה-K/KUB, כולל כנפיים מתקפלות, כני נחיתה מחוזקים וכו'. בהקשר הזה אפשר להגיד שבעתיד הקרוב צפוי להיחתם חוזה להספקת 28 מטוסי מיג-29 K/KUB לחיל הים הרוסי עד שנת 2020. יחד עם המיגים ההודיים (45) והסוריים (24), זה יביא את מספר ההזמנות של גרסאות K/KUB/M2 ל-97.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:47

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר