לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-03-2015, 00:15
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,789
מידע רוסיה נוטשת את פרוייקט מטוס התובלה AN-70

רוסיה נוטשת את הפרוייקט המשותף עם אוקראינה לייצור מטוס התובלה AN-70, כך מדווח האתר topwar.ru בידיעה לפני שבוע. מדובר במכה קשה לתעשיית התעופה האוקראינית שראתה במטוס כמוביל ודוגמה ליכולותיה לייצר מטוס תובלה בין-יבשתי במחיר סביר. בעקבות הפרישה, רוסיה דורשת מאוקראינה להחזיר לה סכום עצום של כמעט 3 מיליארד רובל שהושקעו על ידה בפיתוח המטוס.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

שורשי הפרוייקט נמצאים בתחילת שנות ה-80 ברוסיה הקומוניסטית, כאשר פיתוח המטוס נמשך במהלך העשור והייצור תוכנן להתבצע במקביל ברוסיה ובאוקראינה. קריסת הקומוניזם הביאה לקיצוץ חריף בתקציב ההגנה הרוסי, וחברת אנטונוב בחרה להמשיך את המיזם בעצמה תוך שמירה על השותפות עם האוקראינים. הפרוייקט המשיך להתקדם במהלך שנות ה-90 אך סבל מספר עיכובים כולל התרסקות בתאונות של שני אבות הטיפוס הראשונים. המטוס התמודד והפסיד במכרז (Future Large Aircraft (FLA בו זכה לבסוף A400M של חברת Airbus.

בשנת 2006 פרשה רוסיה מהפרוייקט, בעקבות שינויים ותהפוכות פוליטיות שעברו על אוקראינה ובעיקר עקב רצונה הגובר להתקרב למערב ולהתקבל כחברה בברית נאטו. לאחר 3 שנים ועקב חובות גדולים שנגרמו בגלל הפרישה החד צדדית, חזרה רוסיה לפרוייקט. לפי הפרסומים, צבר ההזמנות כלל את ח"א הרוסי (60 מטוסים), ח"א האוקראיני (כמות לא ברורה) וחברת התובלה האווירית הרוסית Volga-Dnepr Airlines (אופציה ל-5 מטוסים). כאמור, נראה שהפרישה של אנטונוב מהשותפות תחסל את הפרוייקט סופית ומיידית.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 17-03-2015, 08:56
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 3,074
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "רוסיה נוטשת את פרוייקט מטוס התובלה AN-70"

אנטונוב לא פורשת משום פרוייקט כי היא חברה אוקראינית לכל דבר. אגב, באופן די הצהרתי אוקראינים הכריזו על כניסתו לשירות המבצעי של המטוס היחיד מהדגם. ייצור סדרתי שלו אכן תחת סימן שאלה ולא רק בגלל פרישה של חברות רוסיות מהשותפות.

אגב, הדבר הבאמת בעייתי מבחינת רוסיה בפירוק שותפויות בתחום התעופה, הוא ביטול פרוייקט חידוש הייצור של An-124. מבחינתה של רוסיה זו מכה בצי תובלה אסטרטגית ומבחינת אוקראינה זה יכול היה להיות פרוייקט עם משמעויות פיננסיות עצומות ופוש נוסף לתעשייה המקומית.
_____________________________________
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
Morty


נערך לאחרונה ע"י The_last_Apachi בתאריך 17-03-2015 בשעה 09:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 18-03-2015, 18:59
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 3,074
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "[QUOTE]הדבר הבאמת בעייתי..."

לחיל האויר הרוסי יש משהו כמו 20 מטוסים (כולל לא כשירים) והם לא מאבדים שעות טיסה עם הזמן. במסגרת פרוייקט חידוש הייצור חיל הרוסי הזמין 3 מטוסים ו- Volga-Dnepr הזמינו עוד 40 כשבס"הכ נכון ל-2011 היו הזמנות ל-62 מטוסים.
למה זאת מכה לתובלה האסטרטגית? כמו שאמרתי, ניתן אולי להחזיר לשירות את כל ה-20 וקצת מטוסים (מתבצע בשנים האחרונות תהליך של השבחה באוליינובסק), אבל אין מטוסים חדשים, מה גם שעד כמה שידוע לי, ישנם הסכמים בין חיל האויר הרוסי של חברות כמו Volga-Dnepr (למשל Polyot שברשותה כמה מטוסים בודדים) בדבר שימוש צבאי בעת הצורך בצי המטוסים של אותן החברות, כך שבמקום ביטול בניית שלושה מטוסים עבור חיל האויר הרוסי, אפשר להסתכל על זה כביטול הבנייה של 43 (חוזה הרכישה של VD כלל הצטיידות ב-20 מטוסים עד 2020 ועוד 20 עד 2027).
_____________________________________
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
Morty

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 18-03-2015, 21:00
  bertold bertold אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי The_last_Apachi שמתחילה ב "לחיל האויר הרוסי יש משהו כמו..."

לרוסיה אין צורך בלוגיסטיקה צבאית נוסח ארה"ב או מדינות NATO.
המספרים שהבאת מדברים בעד עצמם - משרד הבטחון הרוסי כבר היום לא כ"כ זקוק ל- An-124 לכן הוא משתמש בחלק קטן מהמצאי והשאר פשוט לא מוצא לנכון להביא לכשירות טיסה
כי זה לא עובר מבחן עלות-תועלת.
ל - Volga-Dnepr לאומת זאת יש שיקולים אחרים לגמרי, מסחריים בעיקר. ברור שהם מעוניינים לקבל מטוסים חדשים כי הובלות של מטענים גדולים למרחקים זה כל עולמם. הם גם רוצים מטוס משודרג עם glasscockpit אולי אפילו מנועים משודרגים...למה לא בעצם. הרי הם לא מתכוונים לשלם על המו"פ, פתיחת קו ייצור וכל מה שנדרש בשביל להתחיל ייצור מחודש של המטוס אלא פשוט רוצים לטפוס טרמפ. לגיטימי אבל לא קשור לענייני בטחון והשקעות עתק שצריך להשקיע בAn-124 המחודש.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 18-03-2015, 20:03
  The_last_Apachi The_last_Apachi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 3,074
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "אין לרוסיה על זה זכויות כשותפה?"

שכחתי לרגע על איזה מטוס אנחנו מדברים בכלל. אני לא יודע מה כללה השותפות בעניין An-70 חוץ מבנייה והרכבה משותפים בקייב שבאוקראינה ובסמרה שברוסיה. חלק ממכלולי המנוע מיוצרים ברוסיה ממה שהבנתי. בכל מקרה, רוב רובו תוכנן על ידי חברת Antonov והאב טיפוס נבנה גם כן במפעלי החברה, כך שמבחינתה של רוסיה, נסיון להמשיך את הפרוייקט לבדה הוא כמעט תכנון וייצור מהתחלה. יותר מזה, חיל האויר הרוסי הזמין כבר 39 Il-76MD-90A - הגרסה העדכנית ביותר ואני לא רואה הגיון להחזיק או לרצות להחזיק שני סוגי מטוסים בעלי ביצועים יחסית דומים.
_____________________________________
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
Morty

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:04

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר