לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה עשרים פלוס 20plus.fresh.co.il I'll be back חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > 20 פלוס
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-02-2014, 13:00
  משתמש זכר Swinger7714 Swinger7714 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.03.10
הודעות: 534
התייעצות בנוגע לרכישה שלי מEBAY

היי,

הזמנתי גוגל קרומקאסט מארצות הברית לפני קצת יותר מחודש ועדיין לא הגיע כלום. קיבלתי מספר מעקב אבל כל מה שזה כותב שהחבילה עזבה את ארצות הברית לפי חודש. התקשרתי לדואר ישראל והם אומרים שהחבילה עדיין לא הגיע לארץ. לבחור שמכר לי את המוצר באיביי יש דירוג של 100% והוא מכר יותר מ300 יחידות ולא נעים לי עכשיו להתחיל לריב איתו כי אני בטוח שהוא עשה הכל נכון. שווי המוצר היה 30$ והמשלוח עלה 25$. הזמנתי מלא דברים מאיביי ותמיד זה הגיע אחרי שבועיים-שלושה. בחיים לא קרה לי שלא הגיע, אז אין לי מושג מה עושים במקרים כאלה. מה כדאי לי לעשות? לבקש את הכסף בחזרה? אולי לבקש שיישלח שוב? יכול להיות בכלל שזה תקוע במכס בגלל שעובדי המכס לא יודעים מה שווי המוצר?(כי בכל זאת זה מכשיר שלא זמין למכירה בארץ והוא בא בקופסה מרשימה כמו של פלאפון. אם הייתי עובד מכס הייתי אולי מעקב את החבילה כדי לברר את העלות שלה).
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i22.photobucket.com/albums/b326/Swinger7714/Swinger-1.png?t=1268825224]


בין אם אתה חושב שאתה יכול או לא יכול, בכל מקרה אתה צודק.

הבלוג של הכלב של פבלוב

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 19-02-2014, 17:13
  ishaicohen ishaicohen אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.11.07
הודעות: 1,688
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Swinger7714 שמתחילה ב "התייעצות בנוגע לרכישה שלי מEBAY"

אני גם קיבלתי מהם חבילות תוך שבוע-שלוש שבועות מרגע הרכישה.
בזמן האחרון לוקח לי מינימום חודש לקבל חבילות, אני מקשר את זה למבצע שיש במכס ישראל בגלל הברחות הפלאפונים. הם מעקבים המון חבילות.
_____________________________________
לא די שיידע מפקד את מלאכתו. עליו להיות אוהב את האדם, שחיי הפקוד שלו יהיו יקרים לו והחייל שנשלח אליו יהיה יקר לו, שיאהב אותו. רק מפקד כזה ימצא בפקודיו את מסירות-הנפש שתלכם לכל אשר ישלח אותם. אם המפקדים יעוררו את האמון, את הדבקות ואת האהבה בחיילים שלהם-אזי תדע כל אם עבריה כי הפקידה את גורל בניה בידי המפקדים הראויים לכך.

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i44.tinypic.com/bdqhi0.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 22-02-2014, 10:41
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
סד"פ:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Swinger7714 שמתחילה ב "התייעצות בנוגע לרכישה שלי מEBAY"

1. צור קשר עם המוכר, ותגיד לו שלא קיבלת את החבילה, ושאתה מעוניין בזיכוי מלא על החבילה הקודמת + משלוח חבילה חדשה בשירות מהיר וללא עלות, ובמידה ואין תשובה תוך 48 שעות אתה מסלים, ופותח תיק בשירות לקוחות של eBay, וכמובן משאיר פידבק שלילי.

2. במידה ויש תשובה והוא מוכן לתנאים, על הכיפאק, במידה ויש תשובה והוא לא מוכן לתנאים, אתה מסלים מול איביי.

3. במידה ואיביי לא פוסקים לטובתך (משהו שהוא נדיר מאוד, כי בדר"כ הם תמיד לטובת הקונה במידה ויש בעיה עם המשלוח) אתה יכול לבצע הכחשה בPayPal, ו99.9% שהעסקה תבוטל.

בהצלחה.

נ.ב

מרבית המוכרים האיכותיים באייבי (אלה שמעל 98%), יעדיפו לעשות הכל בשביל לא לקבל פידבק שלילי, לחילופין, אתה גם יכול לתת פידבק שלילי, ותראה איך תוך שניה אח"כ אתה תקבל הודעה מהמוכר, שיתחנף אלייך, ויעשה הכל כדאי שתערוך את זה מחדש (יש אופציה כזאת).

*הכי חשוב שלא תהיה פראייר, החבילה שקנית ממנו עלתה לו גרושים.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 22-02-2014, 11:59
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "סד"פ:"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
1. צור קשר עם המוכר, ותגיד לו שלא קיבלת את החבילה, ושאתה מעוניין בזיכוי מלא על החבילה הקודמת + משלוח חבילה חדשה בשירות מהיר וללא עלות,

וגם לילה עם אמא שלו ואחותו! אל תצא םפראייר! דפוק אותו עד הסוף!!!11


ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
2. במידה ויש תשובה והוא מוכן לתנאים, על הכיפאק, במידה ויש תשובה והוא לא מוכן לתנאים, אתה מסלים מול איביי.

3. במידה ואיביי לא פוסקים לטובתך (משהו שהוא נדיר מאוד, כי בדר"כ הם תמיד לטובת הקונה במידה ויש בעיה עם המשלוח) אתה יכול לבצע הכחשה בPayPal, ו99.9% שהעסקה תבוטל.

בהצלחה.

נ.ב

מרבית המוכרים האיכותיים באייבי (אלה שמעל 98%), יעדיפו לעשות הכל בשביל לא לקבל פידבק שלילי, לחילופין, אתה גם יכול לתת פידבק שלילי, ותראה איך תוך שניה אח"כ אתה תקבל הודעה מהמוכר, שיתחנף אלייך, ויעשה הכל כדאי שתערוך את זה מחדש (יש אופציה כזאת).

*הכי חשוב שלא תהיה פראייר, החבילה שקנית ממנו עלתה לו גרושים.

לקוחות כמוך שרק מחפשים הזדמנות לדפוק את המוכר / נותן השירות כמה שיותר, ולסחוט ממנו כל מה שרק אפשר הם הסיבה שבארץ יש שירות לקוחות כל כך גרוע. הקטע המצחיק הוא שאנשים כמוך הם גם אלה שמתבכיינים הכי הרבה על השירות הגרוע בארץ.
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 22-02-2014, 13:08
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
אתה פשוט טיפש...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "[QUOTE=Narion]1. צור קשר עם..."

מי שפראייר באיביי, פשוט מתעלמים ממנו.

יש לי סקור של 100% בפידבקים מצד מוכרים, וכבר עברתי ממזמן את רף 100 הרכישות.

יצא לי רק פעם אחת לערב את PAYPAL בהכחשה, וזה כאשר מוכר לא סיפק לי מכשיר סלולאר שהזמנתי מחו"ל.

קיבלתי זיכוי מלא, ומספר ימים לאחר מכן המשתמש של המוכר נחסם באיביי.

(הוא אגב אמר לי שהוא מצטער שהוא לא שלח את המכשיר, וכי הוא פשוט פשט את הרגל - כולי רחמים).

בכל פעם עד היום, שהיו לי בעיות עם משלוח, וניסיתי להיות נחמד - קיבלתי התעלמות, מספר פעמים אפילו המתנתי יותר מדיי זמן, ואז כבר לא יכולתי לעשות כלום.

בשורה התחתונה - אם אתה תקיף, מייחסים לך חשיבות.

אני לא אומר שאתה צריך להיות מניאק, ולבצע רכישות של מוצרים רק בשביל לסחוט את המוכרים אח"כ.

אני רק אומר שאם יש פאשלה מצד המוכר, אז אסור להיות עדינים איתו.

וכמו שאמרתי מקודם - בדר"כ זה נגמר על הצד הטוב, כאשר כולם מרוצים.

ואגב, בקשה לעלות מוצר בחינם ומשלוח מהיר זה לא בקשה מוגזמת בכלל, לכל מוכר יש אחריות על המוצר שהוא מספק, אם הוא רוצה לשמור על מוניטין גבוה הוא גם צריך לדעת מתי לפצות את הלקוחות שלו כשהוא מפשל.
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 22-02-2014, 22:19
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "אתה פשוט טיפש..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
ואגב, בקשה לעלות מוצר בחינם ומשלוח מהיר זה לא בקשה מוגזמת בכלל, לכל מוכר יש אחריות על המוצר שהוא מספק, אם הוא רוצה לשמור על מוניטין גבוה הוא גם צריך לדעת מתי לפצות את הלקוחות שלו כשהוא מפשל.

א. סביר להניח שהוא לא פישל. המכס בישראל ידוע כאחד הגופים הפחות יעילים בעולם, ובהחלט סביר שהוא מעכב/איבד את החבילה. כשעומד מולי מוכר עם מוניטין של 100% שביעות רצון מול המכס, אני יודע מי יותר סביר להניח שפישל.\
ב. גם אם הוא פישל, למה אתה מנסה לסחוט דברים בחינם? מילא לבקש החזר כספי על מה שקנית, אבל למה שישלח לך עוד פעם את אותו הדבר בחינם? למה אתה צריך לעשות רווח מטעויות של אחרים? זה בדיוק הישראלי המכוער, שמנסה רק לדפוק את כל העולם כדי לא לצאת פראייר.
\
נותר לי רק לאחר לאחל לך שבתור עצמאי שמנסה להרים את העסק שלו, תיתקל בכמה שיותר לקוחות שמתנהגים כמוך: "שומע נאריון, הבית הזה שמכרת לי, יש לו קילופי צבע באחד הקירות. או שתחזיר לי את הכסף ששילמתי לך, ותיתן לי עוד בית בחינם, או שאני אכתוב בכל רחבי האינטרנט שאתה נוכל ורמאי ושאסור לעשות איתך עסקים, ואשמיד את העסק שלך".
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 23-02-2014, 18:55
צלמית המשתמש של Narion
  Narion Narion אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "[QUOTE=Narion] ואגב, בקשה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי benny.zhit
א. סביר להניח שהוא לא פישל. המכס בישראל ידוע כאחד הגופים הפחות יעילים בעולם, ובהחלט סביר שהוא מעכב/איבד את החבילה. כשעומד מולי מוכר עם מוניטין של 100% שביעות רצון מול המכס, אני יודע מי יותר סביר להניח שפישל.\
ב. גם אם הוא פישל, למה אתה מנסה לסחוט דברים בחינם? מילא לבקש החזר כספי על מה שקנית, אבל למה שישלח לך עוד פעם את אותו הדבר בחינם? למה אתה צריך לעשות רווח מטעויות של אחרים? זה בדיוק הישראלי המכוער, שמנסה רק לדפוק את כל העולם כדי לא לצאת פראייר.
\
נותר לי רק לאחר לאחל לך שבתור עצמאי שמנסה להרים את העסק שלו, תיתקל בכמה שיותר לקוחות שמתנהגים כמוך: "שומע נאריון, הבית הזה שמכרת לי, יש לו קילופי צבע באחד הקירות. או שתחזיר לי את הכסף ששילמתי לך, ותיתן לי עוד בית בחינם, או שאני אכתוב בכל רחבי האינטרנט שאתה נוכל ורמאי ושאסור לעשות איתך עסקים, ואשמיד את העסק שלך".


ענית בצורה עניינית (לשם שינוי) אז תזכה לתגובה דומה:

1. מוכר עם מוניטין גבוה (מעל 99.5%) לעולם לא ישלח חבילה בצורה חאפרית, לרוב העיכובים אכן נובעים כתוצאה ממכס, דואר ישראל, ושאר הירקות.
אבל, וזה אבל גדול, אם מוכר מתייחס לתאריך אספקה מסויים, והוא לא עומד בו, הפאשלה היא שלו.

אם מחר אני מתחיל למכור באיביי, ואני רושם שמי שמזמין מהודו יקבל את החבילה עד 40 ימים, ובפעול קונה מהודו קיבל את החבילה אחד חודשיים, של מי האשמה?

אם מוכרים באיביי יודעים שישראל היא מדינה בעייתית, הם יכול לרשום גם שזמן האספקה המשוער הוא עד 3 חודשים - אם זה בכל זאת לא ירתיע קונים ישראליים (שמעדיפים משלוח זול), אז האשמה חלה רק על הקונים.

2. אין כאן שום עניין של "לסחוט", אם הזמנתי מוצר מסויים, ולא קיבלתי אותו, זכותי המלאה לדרוש לקבל את אותו המוצר, רק במשלוח מהיר עם יכולת מעקב (UPS - פדקס לדוגמא).
אם המוכר לא מעוניין, אז שלא יבכה אם הוא מקבל פידבק שלילי ובקשה להחזר מלא.
"סחיטה" לדעתי זה כאשר קונה מבקש דברים מוגזמים מהמוכר, לדוגמא - מוצר אחר, כמות כפולה של המוצר הנוכחי, וכ'ו...

3. האנלוגיה שלך קצת מפגרת, אז ברשותך אני אספק אחת טובה יותר:
נניח ונאריון מחר מקים את העסק שלו, והוא מתחייב בפניי הלקוח שלו שבתוך 14 ימים הוא יסיים לבנות פרגולה, דק בחצר, נישת גבס בסלון, ושהכל יהיה צבוע, ונקי.
והיה ונאריון לא עמד בתנאי ההסכם, הלקוח זכאי לקבל פיצוי - מה הפיצוי? - לרוב זה מפורט בהצעת המחיר (אני מדבר איתך על צורה שבה אנשי מקצוע רציניים עובדים, ולא קבלני שיפוצים מהשטחים שמביאים לך לבית פועלים בני 15 מחברון שבקושי יודעים לעבוד עם קונגו בצורה תקינה).
אגב, מכיוון שהנושא הזה לא מעוגן בחוק בצורה תקינה, ויש לך המון חאפרים בתחום, זה קורה שהמון אנשים מקבלים בסופו של דבר עבודה באיכות מאוד נמוכה או שלא מקבלים עבודה בכלל (לא חסרים סיפורים על קבלנים שהתחילו עבודה, ופשוט ברחו מהבית, ביחד עם המקדמה השמנה...).
הבעיה של ההישראלי המצוי - זה שהוא רוצה לקבל עבודה של מליון$ במחיר של גרושים, ואין חיה כזאת...
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 23-02-2014, 21:34
צלמית המשתמש של benny.zhit
  benny.zhit benny.zhit אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Narion שמתחילה ב "[QUOTE=benny.zhit]א. סביר..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
1. מוכר עם מוניטין גבוה (מעל 99.5%) לעולם לא ישלח חבילה בצורה חאפרית, לרוב העיכובים אכן נובעים כתוצאה ממכס, דואר ישראל, ושאר הירקות.
אבל, וזה אבל גדול, אם מוכר מתייחס לתאריך אספקה מסויים, והוא לא עומד בו, הפאשלה היא שלו.

אם מחר אני מתחיל למכור באיביי, ואני רושם שמי שמזמין מהודו יקבל את החבילה עד 40 ימים, ובפעול קונה מהודו קיבל את החבילה אחד חודשיים, של מי האשמה?

אם מוכרים באיביי יודעים שישראל היא מדינה בעייתית, הם יכול לרשום גם שזמן האספקה המשוער הוא עד 3 חודשים - אם זה בכל זאת לא ירתיע קונים ישראליים (שמעדיפים משלוח זול), אז האשמה חלה רק על הקונים.

למוכרים אין שום אפשרות לשלוט במה שקורה במכס של המדינה שהם שולחים אליה. בישראל למשל, אם המכס עצר את החבילה שלך, ואתה לא תגיע לשחרר אותה מהמכס, היא לעולם לא תגיע אליך.
בדיוק בגלל זה זמני המשלוח בebay הם תמיד זמנים משוערים, המוכר מתחייב תוך כמה זמן מרגע אישור ההזמנה הוא שולח, אבל הוא לא יכול להתחייב כמה זמן יקח עד שהיא תגיע אליך הביתה, כי זה לא בשליטתו.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
2. אין כאן שום עניין של "לסחוט", אם הזמנתי מוצר מסויים, ולא קיבלתי אותו, זכותי המלאה לדרוש לקבל את אותו המוצר, רק במשלוח מהיר עם יכולת מעקב (UPS - פדקס לדוגמא).
אם המוכר לא מעוניין, אז שלא יבכה אם הוא מקבל פידבק שלילי ובקשה להחזר מלא.
"סחיטה" לדעתי זה כאשר קונה מבקש דברים מוגזמים מהמוכר, לדוגמא - מוצר אחר, כמות כפולה של המוצר הנוכחי, וכ'ו...

תקרא שוב את מה שכתבת שאתה ממליץ לדרוש - אתה לא ביקשת רק שישלחו מוצר חדש במשלוח מהיר (זו דרישה שהיא על גבול הלגיטימי). אתה דרשת שיחזירו לו את הכסף, וגם ישלחו מוצר חדש בחינם. זו סחטנות.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narion
3. האנלוגיה שלך קצת מפגרת, אז ברשותך אני אספק אחת טובה יותר:
נניח ונאריון מחר מקים את העסק שלו, והוא מתחייב בפניי הלקוח שלו שבתוך 14 ימים הוא יסיים לבנות פרגולה, דק בחצר, נישת גבס בסלון, ושהכל יהיה צבוע, ונקי.
והיה ונאריון לא עמד בתנאי ההסכם, הלקוח זכאי לקבל פיצוי - מה הפיצוי? - לרוב זה מפורט בהצעת המחיר (אני מדבר איתך על צורה שבה אנשי מקצוע רציניים עובדים, ולא קבלני שיפוצים מהשטחים שמביאים לך לבית פועלים בני 15 מחברון שבקושי יודעים לעבוד עם קונגו בצורה תקינה).
אגב, מכיוון שהנושא הזה לא מעוגן בחוק בצורה תקינה, ויש לך המון חאפרים בתחום, זה קורה שהמון אנשים מקבלים בסופו של דבר עבודה באיכות מאוד נמוכה או שלא מקבלים עבודה בכלל (לא חסרים סיפורים על קבלנים שהתחילו עבודה, ופשוט ברחו מהבית, ביחד עם המקדמה השמנה...).
הבעיה של ההישראלי המצוי - זה שהוא רוצה לקבל עבודה של מליון$ במחיר של גרושים, ואין חיה כזאת...

יש הבדל בין לדרוש את מה שמגיע לך ולעמוד על זכויותיך, לבין להיות סחטן. אם אתה מנסה בסך הכל לקבל את מה שהובטח לך מלחתחילה זה בסדר, אבל אם אתה מנסה לעשות רווח על זה שמישהו אחר עשה טעות, זו סחטנות.
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 26-02-2014, 13:10
  משתמש זכר Swinger7714 Swinger7714 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.03.10
הודעות: 534
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי benny.zhit שמתחילה ב "[QUOTE=Narion] 1. מוכר עם..."

תודה על התגובות,

התקשרתי היום לדואר והם אמרו שהחבילה לא הגיעה עדיין לארץ ושהיא גם לא במכס( לא יודע כמה אפשר לסמוך עליהם). פתחתי קייס באיביי וביקשתי מהמוכר שייתקשר לחברת המשלוחים בארצות הברית וינסה לברר איפה החבילה. המוכר אמר לי שהוא פנה לחברת המשלוחים USPS והם פתחו בחקירה שלוקחת 3 ימים על מנת לאתר את החבילה ושהוא יחזור אלי עם הממצאים. החלטתי לחכות עוד שבוע (שיעברו 45 יום מיום הרכישה), ואם המוצר עדיין לא יהיה בידיי עד אז אני אבקש החזר מלא. מן הסתם הבחור לא סקאמר, יש לו משתמש כבר שנתיים וכל יום הוא מקבל רק תגובות חיוביות, ואין לו אפילו תגובה שלילית אחת! אבל כמו שאמרו פה המינימום זה לקבל את המוצר...
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i22.photobucket.com/albums/b326/Swinger7714/Swinger-1.png?t=1268825224]


בין אם אתה חושב שאתה יכול או לא יכול, בכל מקרה אתה צודק.

הבלוג של הכלב של פבלוב

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:31

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר