16-05-2014, 11:25
|
|
|
חבר מתאריך: 04.01.10
הודעות: 270
|
|
מה שחשבתי זה לבקש מהמוכר להגיד לי הסריאל בטלפון ואם יעבור בבדיקה, לבקש שישמור לי לכמה שעות. -נדמה לי שאפשר לראות המספר לפני פתיחת השקית.
לא שאני מפקפק אלא אני שואל בשביל לדעת ובס"ה גם אחרים שגולשים באתר ילמדו (ואולי גם יודעים ויידעו אותי).
בקשר להיטאצי: שתי חנויות (נורמליות) שחבר המליץ לי עליהם, אין להם בגודל הזה.
לסיכום כרגע יוצא לי כך:
אם אתה, או מישהו אחר, יודע משהו ממה שכתבתי (אם יש בעית חימום בHD של סיגייט ואם אפשר לבדוק את זה ע"י הסריאל) אבקש לומר לי משום שזה מחשב שאמור לעבוד כמעט 7/24 וגם האיוורור שם די בסדר אבל לא הכי טוב שיכול להיות. אם לא, אצטרך להסתמך ע"ז שאינך יודע מהבעיה (שזה גם ראיה גדולה) ולקנות אותו. אמנם יש גם אפשרות, בחנות אחרת, של טושיבה, אבל שם האחריות היא רק לשנתיים וגם איזה משהו משונה של אחריות מישהו נוסף שלא משנה כרגע.
דבר נוסף: למען ההגינות אני כותב את תגובתם של אייבורי והיא:
בנדה מגנטיק יכולים לעזור לי והם (אייבורי) -לא משום שבנדה הם יבואנים ואייבורי לא. וטוענים ,אייבורי, שכנגד WD הם חייבים להיות צמודים לתעודת האחריות שלהם (כלומר של אייבורי).
|