30-06-2014, 00:16
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.01.09
הודעות: 8,466
|
|
צ'אקי, תראה מה עשית...
ציטוט:
"עשיתי עשרות סיורים מקצועיים... בבתי-ספר ספציפיים שבהם קורים תהליכים של "למידה משמעותית"... חוויות, שאני חושב שהן מדהימות. חוויה אחת הייתה בבית-ספר בקרית-טבעון.
ושם המנהל מסביר לי ששינו את תוכנית הלימודים במתמטיקה באופן כזה שלא לומדים שברים בכיתה ג' אלא לומדים שברים בכיתה ה'. למה? אז הוא אומר לי: כי ראינו אצל דרייקורס בפסיכולוגיה, שילד מבין מה זה משבר רק בכיתה ה'. אם הוא ילמד שברים לפני שהוא מבין מה זה משברים אז הוא לעולם לא יבין מה זה שברים, כי בעצם הוא לא מבין מה זה דבר שבור. אז צריך להתאים את הלמידה לסיטואציה הנפשית של הילד. זו הייתה חוויה מדהימה של לראות בית-ספר שבו משקיעים חשיבה כל כך עמוקה במתי ילד יפגוש מושג, ואיך באמת הוא יבין מה זה שברים לא ברמה הטכנית אלא יבין בעצם, יפנים מה הסיפור."
|
המקום: ועדת החינוך של הכנסת.
הזמן: 15/1/2014.
הדובר: שר החינוך, שי פירון.
_____________________________________
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
|