לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 04-12-2014, 11:40
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,775
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ya1 שמתחילה ב "שירות של דל"

אני לא בטוח שהם נותנים שירות ישירות בישראל. זה בטח קבלן מורשה... וכשזה קבלן מורשה...

מצד שני, אם אין להם את החלק, מה יעזור לפנות שוב ושוב? (בהנחה שהם הזמינו אותו...) - זה לא יאיץ את ההגעה שלו.

מה שכן, מגיע זמן שבו הגיוני שיתנו לך מחשב חלופי. כדי לפעול בכיוון הזה הייתי ממליץ על http://www.consumers.org.il/category/complaint-form או על פרסום בעיתון דרך מדור "משפט שדה - דני שדה מתעצבן" במוסף ממון של ידיעות אחרונות - המייל שלהם - mishpat@yedioth.co.il

הדרך האחרונה היא בדרך כלל היעילה ביותר. כשבעל עסק יודע שהמכירות שלו נפגעות בגלל פרסום עובדתי שלילי, יש לו incentive לתת שירות טוב יותר...

סתם מתוך סקרנות - מדובר במחשב מדגם עסקי או לא?

נ.ב. בדוק בתנאי האחריות אם כתוב תוך כמה זמן מחובתם לתקן...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:03

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר