לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-09-2013, 05:08
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk

Textron Unveils Scorpion Fighter Jet

By Mike Fossum
שת"פ בין חברות Textron & Airland הביאו לפיתוח מטוס תקיפה קל שנקרא Scorpion. אחד היתרונות של מטוס זה הוא מחיר של שעת טיסה שמעורך ב-3,000 דולר לעומת 25,000 דולר ל-F-16. בנוסף גם עלות המטוס תהיה זולה, כאשר חלק מהרכיבים יגיעו ממטוס הססנה של טקסטרון.
המטוס הינו דו מושבי, יש לו כנפיים ישרות שאינן משוכות לאחור, מהירותו המקסימלית היא 830 קמ"ש, ויש לו טווח מקסימלי של 4,500 ק"מ.
המטוס מתאים למשימות המשמר הלאומי כגון: סיור לאורך הגבול, סיור ימי, סיוע הומניטרי, ועוד.

כרגיל תודה לאזרח שהעלה את הנושא במדור הפולני. ואני רק מעלה את הדברים למי שהשפה הפולנית אינה שפת אם.

קישור למאמר:

וקישורים נוספים:


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.




לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.




לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 20-09-2013, 10:46
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,639
אולי זה רק בניסויים קרקעיים...
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "[QUOTE=שמולביץ אשר]מענין..."

...שההפלטה היא דרך החופה. נדמה לי ואולי חברינו הטייסים יוסיפו שאם יש תקלה בשחרור החופה, אזי הטייס מפעיל את כסא המפלט דרך החופה. זאת גם הסיבה (לדעתי, אין לי נסיון אחר) שכסא המפלט הוא גבוה יותר והוא מנפץ את החופה מבלי לגרום נזק לטייס עצמו. חושב שגם החופה בנויה כך ללא מסגרות מתכת העלולות לפגוע בזמן ההפלטה דרך החופה.
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 20-09-2013, 12:26
  yaari yaari אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.09.04
הודעות: 5,683
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי שמולביץ אשר שמתחילה ב "הי"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי שמולביץ אשר
מענין שבסרטון של ניסוי ההפלטה. לא נראה שימוש במסכה (שיורדת מהכסא ומכסה את הפנים)

עד כמה שהבנתי, אין יותר שימוש במסך פנים. מסך פנים היה חתיכת בד שהיה מכסה את הראש כאשר הנטישה התבצעה ע"י משיכת ידיות/לולאות הנטישה שמעל הראש (הבד היה המשך רציף של הידיות).
כנראה שוויתרו על אפשרות הפלטה עליונה, בגלל שבמציאות כמעט ולא השתמשו בה, ולא מייצרים יותר כסאות עם אפשרות כזו.
לרבים מהנוטשים עפה הקסדה כתוצאה מהרוח החזקה והפתאומית ביציאה מהמטוס (סכנה פוטנציאלית בנחיתה), דבר שהיה יכול להימנע במקרה של שימוש במסך פנים. אני מקווה שכיום הרצועה/רצועות המהדקות את הקסדה לתחתית הסנטר מתחברות עם מנגנון קשיח יותר למקרים כאלו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 02-05-2015, 16:32
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
How Did This Mean-Looking Jet Get Permission to Land In Washington D.C?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk"

http://www.airspacemag.com/daily-pl...n-dc-180952875/


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://thumbs.media.smithsonianmag.com//filer/9c/a4/9ca4dfbe-5b97-4e67-a3b0-ebeab22ddb95/scorpion-dca-monument.jpg__800x600_q85_crop.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://thumbs.media.smithsonianmag.com//filer/d7/2b/d72b7235-323d-44b3-a07a-ca8c414d8ac0/scorpion-dca-no_weapons.jpg__600x0_q85_upscale.jpg]




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://thumbs.media.smithsonianmag.com//filer/be/a9/bea90323-0dfc-4b76-a870-7ee9d31974a1/scorpion-dca-with_mockups.jpg__600x0_q85_upscale.jpg]


https://www.youtube.com/watch?t=13&v=quJVBiTbjmg
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 21-06-2015, 17:26
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
הסקורפיון בתערוכת הנשק בפאריס-2015
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk"

Textron's Scorpion jet draws attention at Paris Air Show

By Andrew Clevenger 6:10 a.m. EDT June 18, 2015

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
סקורפיון חמוש

על אף שלסקורפיון אין כרגע קונים, הנוכחות שלו בסלון האווירי מאד מורגשת והמטוס זוכה להרבה מבקרים.
היעוד של מטוס זה הוא לפעול כמטוס לאיסוף מודיעין, וכמטוס תקיפה קל.

Textron AirLand's light strike/ISR jet Scorpion generated quite a lot of buzz in its debut appearance at the Paris Air Show.In part, that's because onlookers know they are looking at a one-of-a-kind aircraft, but also because some may suspect they're looking at the next big jet platform.

מי שירצה לרכוש את המטוס הזה, יוכל לקבל את המטוס תוך פרק זמן קצר. המטוס מסתובב בעולם כאשר הוא חצה את האטלנטי כבר 3 פעמים, ביקר באירופה ודרום אמריקה שבה הוא נבחן ע"י מדינה ששמה לא הותר לפירסום.
העניין במטוס הוא מאד גבוה, וששת הטייסים שבחנו את המטוס נתנו עליו חוות דעת מאד חיוביות. בנוסף למדינות דרום אמריקה, גם מדינות במזרח התיכון ובמזרח אסיה גילו עניין במטוס זה.

האב-טיפוס השני נמצא בבניה ולדברי הטייס הראשי, שהטיס את המטוס לדרום אמריקה, זהו מטוס אמין שמגיע למהירות שיוט של 400 מייל בשעה.

המטוס שכבר צבר למעלה מ-400 שעות טיסה עולה כ-20 מיליון דולר, ושעת טיסה מעורכת ב-3,000 דולר כולל הוצאה על דלק. אלו הוצאות קטנות יחסית למטוסים כגון F-16.
לאחרונה הותקנה במטוס מערכת מכ"מ של חברת I-Master ונבחנת האפשרות להתקין מכ"מ אלקטרוני AESA

Thales announced it has successfully integrated its I-Master radar system into the Scorpion, giving the pilot an array of sensors including Ground Moving Target Indication, Synthetic Aperture Radar and Maritime Moving Target Indication that help identify moving targets at distance over land and sea.

Thales touts its I-Master radar as suited for ISR missions including maritime security, border protection, disaster/humanitarian relief and counter narcotics, capabilities that hint at the platform's possible use in Latin America.

https://en.wikipedia.org/wiki/Textron_AirLand_Scorpion

בארצות הברית התבטא אחד הגנרלים ואמר

Gen. Hawk Carlisle, head of Air Combat Command, told reporters that the Scorpion might make sense as a lower-cost COIN (Counter Insurgency) and CAS (Close Air Support) platform.

לאחר התערוכה המטוס יטוס לבריטניה לבחינה ע"י חה"א וחיל הים הבריטי. חלק מהסיבות להתענינות הגדולה בבריטניה במטוס זה הוסברה בגמישות ההפעלה של מטוס זה:

Among the reasons for the strong foreign interest, Anderson cited the plane’s low initial and flight per hour costs, the fact that it boasts long loiter times and fast dash speeds, and it can be reconfigured quickly with new sensors and weapons thanks to its separate mission and operating software modules.

For example, Anderson said that new I Master ground surveillance radar from Thales was integrated onto the plane in less than a week after a recent trip to Latin America. The rapid integration was made possible because the plane does not need to be recertified for flight after major software change to the mission module because it is separate from the plane’s operating software.

As an example of the plane’s flexibility, Anderson said Scorpion could be flown for student flight training in the morning and then be flown on a combat mission in the afternoon.

https://www.youtube.com/watch?list=...oX6RkAIk44#t=62

להלן מספר שורות מוויקי:

Specifications

Data from Manufacturer

General characteristics

  • Crew: 2

  • Length: 43 ft 6 in 13.26 m
  • Wingspan: 47 ft 4 in 14.43 m
  • Height: 14 ft 4.3 m
  • Empty weight: 11,800 lb 5,352 kg
  • Max takeoff weight: 21,250 lb 9,639 kg
  • Fuel capacity: 6,000 lb 2,722 kg
  • Powerplant: 2 × Honeywell TFE731 Turbofan, 4,000 lbf 18 kN thrust each
Performance
Maximum speed: 450 kn 518 mph; 833 km/h
Stall speed: 95 kn 109 mph; 176 km/h max
Ferry range: 2,400 nmi 2,800 mi; 4,400 km
Service ceiling: 45,000 ft 14,000 m

Armament
Hardpoints: 6 with a capacity of 6,200 lb (1750+950+400)/2=(2,800 kg), and an internal bay with a 3,000 lb (1,400 kg) of armaments and other stores.
Bombs: precision and non-precision munitions



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 06-08-2015, 08:00
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "הסקורפיון בתערוכת הנשק בפאריס-2015"

Textron touts Scorpion to Bulgaria in bid to secure first customer

Gareth Jennings, London - IHS Jane's Defence Weekly
14 July 2015


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.janes.com/images/assets/976/52976/1532811_-_main.jpg]

At just USD20 million to procure and USD3,000 per hour to operate, the Scorpion is being billed as a cheap yet capable combat aircraft for those operators,
such as Bulgaria, that require performance on a budget. Source: Textron AirLand


Textron AirLand has demonstrated the capabilities of its Scorpion aircraft to Bulgaria and others, as it looks to secure a first sale of the type during a post-Paris Air Show tour of Europe, the company disclosed in early July.

The tandem twin-seat and twin-engine jet, which is being touted as a modern, cheap, yet capable multirole platform, is being pitched to Bulgaria as that country looks to update its ageing combat aircraft inventories.

Bulgaria has been reported to be looking at surplus Lockheed Martin F-16 Fighting Falcon jets to fulfil a MiG-29 'Fulcrum' and Sukhoi Su-25 'Frogfoot' replacement requirement, and other offerings such as early model Eurofighter Typhoons, Saab Gripens, and even the Pakistan Aeronautical Complex/Chengdu Aircraft Industry Corporation (PAC/CAC) JF-17 Thunder have also been touted.

http://www.janes.com/article/52976/textron-touts-scorpion-to-bulgaria-in-bid-to-secure-first-customer?utm_campaign=[PMP]_PC5308_J360%2017.7.15%20_KV_Deployment&utm_medium=email&utm_source=Eloqua



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 31-03-2016, 22:07
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
FIDAE 2016: SCORPION Attractive Option to Latin American Market
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk"

http://www.miltechmag.com/2016/03/f...n.html?spref=tw

While budgets in Latin America are strained, Textron AirLand is showcasing its SCORPION jet to the Latin American market at FIDAE. Looking to find a launch customer for its multirole aircraft, the twin-seat, twin-engined jet has been developed to suit mission sets including counterinsurgency (COIN), border patrol, maritime surveillance, counter-narcotics, and air defence, in a package set to cost no more than U$20 million to procure and $3,000 per hour to operate, according to news reports.

The SCORPION's six underwing hardpoints, three on each side, can carry additional sensors, fuel, or weapons, such as the Textron G-CLAW and Textron/Thales FURY guided glide munitions, exhibiting a Cobham missile eject launcher.

The SCORPION is a particularly attractive option to this market, not only because of the price, but also because it can perform the majority of tasks that regional air arms usually demand from their combat fleets at a fraction of the procurement, operating, and sustainment costs of more advanced types.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 08-06-2016, 10:07
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "דומני שרגב התייחס פשוט לדמיון..."

ב T-50 המקורי לוקהיד-מרטין היתה שותפה זעירה ולכן רואים רק טביעות אצבע שלה במטוס כמאמן של טייסי ה KF-16.
ב T-50A המיועד לתחרות T-X (המבוסס על הדגם המתקדם מטוס הקרב FA-50 הכולל אוויוניקה ומכ"מ ישראלים) המעורבות של לוקהיד-מרטין כבר גבוהה יותר והמטוס עבר אצלם התאמה לצרכי חיהא"א.
דבשת הדורסל לדוגמה היא מיכל דלק עם פתח תידלוק אווירי.

לגבי לוקהיד-מרטין וחיהא"א? לא בטוח שזה יפריע כי שם הלובי החזק שלהם לעומת בואינג שיש לה יותר השפעה בצי (גרמו לפנטגון לרכוש עוד סופר-הורנט ע"ח F-35C שיידחו לרכישה מאוחרת יותר).

הסקורפיון אכן עוף מוזר אבל עדיין לא ראינו במכרז הזה את ההצעות של נורתרופ ושל בואינג/סאאב...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 01-10-2016, 18:27
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
לוקהייד מרטין מציעה את ה-T-50A כהצעה שיש בה פחות סיכונים
בתגובה להודעה מספר 36 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "אאל"ט הסקורפיון, כוכב האשכול,..."


AFA 2016: Lockheed Martin positions T-50A as 'least risky' choice for USAF T-X

Marina Malenic, National Harbor, Maryland - IHS Jane's Defence Weekly
20 September 2016



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.janes.com/images/assets/936/63936/1565794_-_main.jpg]

Lockheed Martin believes that its T-50A trainer jet is the least risky option for the USAF's T-X programme. Source: Lockheed Martin

Lockheed Martin's T-50A offering for the US Air Force's (USAF's) fighter trainer (T-X) programme is, the company argues, the technologically least risky offering.

The T-50A, developed with Korea Aerospace Industries (KAI), is "the lowest risk option out there from all standpoints," Mark Ward, Lockheed Martin's T-50 chief test pilot, said during a press briefing at the Air Force Association's annual conference on 19 September.

The modified version of the T-50 being offered for the USAF requirement features optional aerial refueling capability, a GE F404 engine, stadium seating for the instructor pilot, and embedded sensor training. Two aircrafts have been built. The first has completed subsonic testing, stability and control testing, and ground testing, while the second is undergoing avionics testing.

The T-50A's displays are based on Lockheed Martin's three in-service combat aircraft - the F-16 Fighting Falcon, the F-22 Raptor, and the F-35 Lightning II. The radar and target displays are based on the F-16's, but its tactical and electronic warfare displays are similar to those of the F-35, said Ward. The head-up display (HUD) can be changed from an F-16 style to an F-35/F-22 style "at the push of a screen," he said.

Two of the four T-X competitors have said that they are planning to offer new variants of already-produced designs - Raytheon-Leonardo's T-100 - based on Leonardo's M-346. Meanwhile, Northrop Grumman and a Boeing-Saab team are putting forth clean-sheet designs.

The USAF has said it wants to buy 350 new trainer aircrafts to replace its ageing Northrop Grumman T-38 Talons. A final request for proposals is expected this year, and a decision is likely next year. The aircrafts would enter service in 2024, officials have said.

http://www.janes.com/article/63936/...m_source=Eloqua



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 30-09-2018, 11:41
  double_o double_o אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.09.07
הודעות: 2,797
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk"

27/9/2018 בואינג זוכה במכרז:
ציטוט:
. LOUIS, Sept. 27, 2018 – U.S. Air Force pilots will soon train for combat with T-X jets and simulators from Boeing [NYSE: BA].

Today’s announcement is the culmination of years of unwavering focus by the Boeing and Saab team,” said Leanne Caret, president and CEO, Boeing Defense, Space & Security. “It is a direct result of our joint investment in developing a system centered on the unique requirements of the U.S. Air Force. We expect T-X to be a franchise program for much of this century.”
Boeing and its risk-sharing partner Saab designed, developed, and flight tested two all-new, purpose-built jets ― proving out the system’s design, repeatability in manufacturing and training capability.
“This selection allows our two companies to deliver on a commitment we jointly made nearly five years ago,” said Håkan Buskhe, president and CEO of Saab. “It is a major accomplishment for our partnership with Boeing and our joint team, and I look forward to delivering the first trainer aircraft to the Air Force.”


http://boeing.mediaroom.com/2018-09...rogram-Contract


http://www.thedrive.com/the-war-zon...boeing-just-won

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #47  
ישן 06-07-2023, 09:08
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
עדכוני הנץ האדום
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "מכרז T-X למטוס האימון הבא של חיהא"א, ב 09/2018 בואינג זכתה והמטוס נקרא T-7A Red Hawk"

באפריל 2022 מטוס הייצור הסידרתי הראשון (מ.ז 21-7002) יצא ממפעל בואינג בסט.לואיס
בהמשך התברר שלתוכנית יש לא מעט בעיות והפנטגון/חיהא"א דחו את תחילת ההצטיידות ל 2025, בואינג הודיעה שתוכל לפתור את כל בעיות המטוס (תוכנה, מכלולי בטיחות ועוד') עד תחילת 2024
כמו כן בואינג הודיעה שבהמשך תהיה גירסה חמושה למטוס אשר תוצע ללקוחות המפעילות F-5 ואחרים

ב 28.06.2023 שני טייסי ניסוי (אחד מחיהא"א ואחד מבואינג) ביצעו טיסת בכורה
https://www.key.aero/article/boeing...on-flight-nears

סירטון של בואינג


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:18

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר