04/2017: מדריכי טיסה על ה T-45C סרבו לטוס בגלל תקלות חמצן, הצי קירקע את המטוסים
ע"פ הדיווח כבר כמה שנים שהם חווים בקצב הולך וגדל תקלות במערכת החמצן (OBOGS) שבמטוסי ה T-45C הגורמות למצבי היפוקסיה עד כדי סכנת חיים.
הצי קיבל את טענתם והודיע אתמול שהוא קירקע את כל המטוסים לשלושה ימים עד לבדיקת העניין. http://www.navy.mil/submit/display.asp?story_id=99760
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "ככל הנראה - נקודת ההכרעה..."
מייקל פנס ג'וניור הוא חניך בקורס טיס של המארינס ב NAS Meridian, ללא ספק הוא מהווה נקודת לחץ.
קצב גידול האירועים האלה היה צריך להדליק להם מנורות כבר מזמן, בעיקר אחרי שחיהא"א סבל מזה עם מטוסי הרפטור.
אגב, לרפטור ול T-45C מחוללי חמצן מאותה יצרנית (Honeywell) https://aerocontent.honeywell.com/a...ort_Systems.pdf
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "טכנית, למה לא פשוט להגביל את..."
ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
טכנית, למה לא פשוט להגביל את גובה הטיסות? הרי חלק גדול מהאימון- המראות ונחיתות- ממילא מתבצע קרוב לגובה פני הים..
כניראה שבגדול זו היתה הסיבה העיקרית לסחבת, ממילא במטוסי אימון מעטפת הטיסה מוגבלת.
ברפטור עשו את זה כהליך זמני עד מציאת הפתרון, אבל אי אפשר להגביל את מעטפת הטיסה של מטוסי עליונות אווירית אז פעלו מהר למציאת פתרון.
במטוס אימון הכל יותר רגוע אבל גם כך קצב האירועים הלך וגדל עד שכבר אי אפשר היה להתעלם.