29-12-2017, 15:39
|
|
|
חבר מתאריך: 09.06.13
הודעות: 1,299
|
|
מחבר לחבר יקר.....זה לא נראה טוב, כי קו שכבת הגבול בין החום לירוק נראה מלאכותי ולא מציאותי.
בדרך כלל תיקון עושים מקו מתאר אחד למשנהו ומדפיסים על נייר דק ואז לא רואים הבדל.
אם היית שואל את דעתי הצנועה, לא הייתי נוגע בזה, כי זה לא כל כך נורא כמו שזה נראה בתמונה.
זה נראה בדיוק כמו נזילת לכלוך.
במקביל, אם הייתי מתקן, אז הייתי עושה כמו שהיצעתי לך לעיל.
אפשרות שנייה לתיקון מקומי, הוא "פלך"
במקרים מסויימים, אם הייתה פגיעה בגוף המטוס, אז מחלקת מבנה הייתה לוקחת חתיכת מתכת מרובעת והיו מרתכים ריתוך מקומי....לפעמים זה היה תיקון זמני ולפעמים קבוע, תלוי בכל מקרה באופן אינדיבידואלי ועל פי ההנחיות.
מצרף לך 2 דוגמאות לתיקון שעשיתי בדגמים שלי "ולא ידע כי בא אל קרבו"
דוגמא ראשונה....תיקון "פלך" בכנף קורנס קרפדה.
דוגמא שנייה.
זהו תיקון משמעותי יותר במעטפת מטוס קורנס 316...בחלק מס' 6
שם ממש החלפתי את כל הצד של החלק, אבל לא הגעתי עד היכן שמתחיל התכלת שבגחון, אלא התיקון בוצע עד שמסתיים לו הפנל.
הדפסתי על נייר דק, אח"כ הרמתי בעדינות את שוליים של מסגרת תא הטייס, החדרתי את החלק מתחת ואז הצמדתי לגוף והדבקתי עם מינימום מינימום דבק לבן.
התיקון בוצע עקב טעות שלי בפנלים בצידי חלק 6.
אל דאגה,אתם כבר קיבלתם את הקבצים מתוקנים .....
אבל אני גיליתי את הטעות לאחר שהדגם היה גמור ולא יכולתי כבר לפרק כלום ולכן הייתי צריך לאלתר למצוא פתרון אחר.
החיצים האדומים מציינים את הגבולות של כל החלק שהחלפתי.
כאן דוגמא ללכלוך/כתמי דבק בצידי האורגן שהשארתי ולא תיקנתי, כי גם ככה הדגמים שלי מייצגים דגמים מלוכלכים ומיושנים.
נערך לאחרונה ע"י יואב הוזמי בתאריך 29-12-2017 בשעה 15:48.
|