11-03-2018, 18:27
|
|
|
חבר מתאריך: 05.02.17
הודעות: 1,117
|
|
הפוטנציאל בתחומי שיווק ופרסום, התחרות והגיגים על העתיד
אני כאמור חדש בתחום צ'ט בוט ולפיכך נחשף ומאזין להרבה מסרים. מתחיל לחבר את הנקודות ומתבהרת התמונה במגוון נושאים וספינים שלאחרונה צצים כפטריות אחרי הגשם. נתקל בהרבה בז וורדס.
די ברור שיש פוטנציאל עצום ואנחנו נמצאים בתחילתו של הגל.
מכרה שעוסקת בתיווך נכסים הפיצה בגאווה את ה"אפליקציה שלה" לניידים. פגשתי בה בארוע והיא סיפרה לי שהתקשרה עם חברה שמתכוונת להפיץ את אפליקציה לכל סוכנים. קונספט עקום: אם אני לקוח פוטנציאלי, קונה או מוכרבית, אני אצטרך להוריד אפליקציה של כל הסוכנים? למה לא הלכתם על צ'ט בוט? נכון, רוצים שלסוכנת תהיה חשיפה, מנסים ליצר חווית משתמש, אבל לכאן בדיוק נכנס הפוטנציאל של הצ'ט בוט ועולם המובייל: הפצה אוטומטית לכל הערוצים ומתן אפשרות לקבלת תגובות, תגובות אוטומטיות, לינקים לנכסים שלה ועוד.
במהלך בדיקות המוצרים בתחומי צ'טבוט הבנתי שמרבית הפתרונות בגל החדש מכוונים לתחומי השיווק והפרסום. כל תוכנת צ'ט, החל מ sms וממשיך ב"רשתות החברתיות", קבוצות הדיון ופייס בוק על סוגיו השונים, מספקים ויספקו ממשקים וימכרו ערוצי פרסום וכלי פרסום ואנליטיקס שונים.
כולנו נחשפנו לאחרונה גם לכמעט תחנונים של פוליטיקאים להוריד את תוכנת הצ'ט החדשה/ישנה. זה מגיע מאותו צורך ומאותו מקום.
כל היצרנים, קטנים כגדולים, זוכרים מן הסתם איך ביבי זכה בבחירות האחרונות ומכאן ההשלכה העצומה על הפוטנציאל בתחומי "דעת קהל".
הרבה חושבים שפתרונות צ'ט בוט למינהם בתחומים אלו יהיו ה"מלך החדש". נתקלתי בהמון סטרטאפים שמיועדים לערוצים אלו.
אני לא בתחום השיווק והפרסום ולכן לא ממש נכנס לפרטים במה שקשור לעיצוב דעת הקהל, אבל היות ונחשפתי קצת אני משתף.
נערך לאחרונה ע"י rpi בתאריך 11-03-2018 בשעה 18:37.
|