לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-10-2018, 15:06
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי

צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי.
Ryan Pickrell-Oct. 10, 2018

הצבא האמריקאי מחפש רכב לחימה חדש לחי"ר שינוע עם טנקי האברמס בשדה הקרב. הרכב החדש יחליף את נגמ"שי הברדלי בתפקיד נשיאת כיתת חי"ר ותהיה לו גם יכולת לחימה. הצבא הקים לפרוייקט זה יחידת מינהלה חדשה שתפקידה יהיה להגיש את הדרישות מרכב זה ולפקח על בחירת הרכב המתאים. זהו הנושא השני בחשיבותו במסגרת המודרניזציה של הצבא האמריקאי שכוללת 6 נושאים.

הרכב החדש ניקרא (Next Generation Combat Vehicle (NGCV והיחידה שתעמוד בראש פרוייקט זה ניקראת Cross-Function-Team (CFT)

אחד המנהלים בפרוייקט הציג ב-AUSA-2018 מספר מחשבות לגבי רכב זה: הצבא מחפש רכב עם עוצמת אש רבה שתאפשר לו להילחם בשטחים בנויים ובשטחים פתוחים, עם שרידות גבוהה, עם יחס כ"ס לטון גבוה, עם יכולת להתאים את עצמו למשימות שונות בהתאם למצבים בשטח, עם טכנולוגיה גבוהה ועם אפשרות לשדרג את יכולתיו ולעמוד בדרישות הצבא לאורך הזמן. כך הסביר ראש יחידת ה-CFT בכנס AUSA- 2018"

אם כי לא ניתנו הסברים ברורים לנושא הטכנולוגיה ניראה שאחת הדרישות תהיה לשגר מהרכב מזל"ט/ים שיעזרו למפקדים לראות את השטח שלפניהם וגם לשגר רכב לא מאוייש קטן שיבחן את השטח לפני הכוחות המאויישים, הצריח יכול לפעול ע"י אנשי צוות או בהפעלה מרחוק.
על אף שהצבא עדיין לא הציג את דרישותיו מהרכב החדש 3 חברות הציגו רכבים שלדעתם יתאימו לדרישות של הצבא. ואלו הם:




נערך לאחרונה ע"י AJ-47 בתאריך 25-10-2018 בשעה 15:13.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 25-10-2018, 15:13
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
CV90-MK4
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

The CV90 Mark IV

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הרכב נמצא בשירות של 7 מדינת נאטו ויש לו 15 דגמים שונים. לדברי חברת בי.אי.איי הרכב בנוי בצורה מודולרית וניתן להתאים אותו לדרישות הצרכן או המשימה. הרכב מונע ע"י מנוע בן 1,000 כ"ס שמחובר לממסרת של אליסון מדגם איקס300, הרכב שוקל כ-30 טון שניתן להגדיל ל-40 טון מבלי לפגוע בביצועיו

על התובה מותקן צריח שנושא תותח מדגם "בושמאסטר-3 35/50". בתותח מותקן קנה בקליבר של 35 מ"מ שניתן לשידרוג לקליבר 50 מ"מ על ידי החלפת הקנה ומספר קטן של אביזרים נוספים

משני צידי הצריח ניתן להתקין מערכות נשק תחליפיות, למשל בצד ימין של הצריח ניתן להתקין טילי נ"ט ספייק, ומצד שמאל מותקן מקלע 7.62 עם 2,000 כדורים שניתן להחליף במקל"ר 40 מ"מ מדגם אמ.קי -19.

על גג הצריח מותקנים 2 משגרים להגנה אקטיבית של תעשיה אווירית מדגם "אגרוף ברזל" וכפי הניראה גם משגר למזל"ט אחד או יותר.
.
משקלו המקסימלי הוא 40 טון, הוא הקל ביותר מבין 3 המתחרים והוא נושא 8 חיילים פורקים

The CV90-MK4 also features a drive-by-wire system for manned and unmanned missions, advanced data transfer capabilities, enhanced survivability as it sits low to the ground (hard to see, hard to hit), advanced 360 surveillance, smart targeting systems, airburst munitions for counter-drone warfare, and active protection systems that can be modified as the Army presents a clearer picture of what it expects.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 25-10-2018, 15:22
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
The Lynx KF41 IFV
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

The Lynx KF41 IFV


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Raytheon and Rheinmetall KF41 Lynx Infantry Fighting Vehicle Ryan Pickrell at AUSA 2018


הנגמ"ש הזה הינו פיתוח של חברות "ריינמטל" הגרמנית וחברת "ראייתיון" האמריקאית, הצוות של ראייתיון שם דגש על יכולת מודולרית שתתאים את הנגמ"ש לתצורה שונה בהתאם לנסיבות, וזה מה שאמר אחד המתכננים:

The Raytheon team emphasized modularity for mission-specific modifications in a brief discussion with BI on the floor at AUSA 2018. "The whole thing is very innovative. You can take this configuration, remove the top, make it into another configuration, and you can do that overnight," Kim Ernzen, vice president of Land Warfare Systems at Raytheon, explained.

"With a 10-ton crane, you can lift the roof plate and the turret off the base chassis, and you can re-roll the vehicle," Philip Tomio, the vice president of strategy and marketing for the Vehicle Systems Division at Rheinmetall, said. "You can turn it into a command post, an ambulance, a repair and recovery vehicle, a joint fires reconnaissance variant. You have a number of options."

מיגון הרכב תופס מקום חשוב בתיכנון הרכב, לדברי המתכננים הרכב יכול להוסיף כ-20 טון משקל שיביא את משקלו ל-55 טון. בצריח מותקן תותח 35 מ"מ או תותח 50 מ"מ בדומה להצעה של BAE ל-CV 90, הרכב נושא משגר כפול לטילי "גיל" שמתקפל על צידי הצריח. בצריח מותקן משגר למזל"ט שנקרא "COYOTE. על המזל"ט ניתן לקרוא בקישור המצורף:


הנגמ"ש מופעל ע"י 3 אנשי צוות ונושא 9 חיילים פורקים שזה יותר משאר הרכבים, הוא גם הכבד מכולם ויכול להגיע עד ל-55 טון. הרכב מוגן ע"י הגנה אקטיבית מדגם AMAP-ADS

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 25-10-2018, 15:57
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
לא אין טעות בשם
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "טעות בשם"

לא אין טעות בשם. NGCV הוא קיצור של המונח Next-Generation Combat Vehicles

המונח שאתה בתבת מתייחס לאפשרות של הפעלת הרכב מרחוק.


WASHINGTON — The modernization team tasked with advancing the Army’s next-generation combat vehicles is focused, as its top priority, on replacing the Bradley Fighting Vehicle with an Optionally Manned Fighting Vehicle, according to the team’s leader, Brig. Gen. Ross Coffman.
The OMFV is meant to “provide options to commanders in combat, so it’s a decision to, manned or unmanned, gain contact with the enemy, and that can be visual or through firepower, and it actually provides options to commanders so that they can use the best way to accomplish their mission,” Coffman said in an interview with Defense News shortly before the Association of the United States Army’s annual meeting.


The Next-Generation Combat Vehicle Cross-Functional Team — established as part of the Army’s new Futures Command — tackles the service’s second highest priority out of six major lines of effort that are intended to fully modernize the force by 2028.


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 25-10-2018, 15:36
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
The Griffin III demonstrator
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

The Griffin III demonstrator

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילהGeneral Dynamics Griffin III Demonstrator

חברת G.D הציגה את הרכב שנקרא Griffin-3 הרכב מבוסס על הרכב הבריטי "אג'קס". הצריח של רכב זה נושא תותח בקליבר 50 מ"מ עם הגבהה של 85 מעלות והנמכה של 20 מעלות, שמעמיד בצל את תותח ה-30 מ"מ שהותקן על הנמר, אני מקווה שמישהו עוקב אחר הפרוייקט הזה, וישדרג את הצריח והתותח בהתאם.

על הצריח מותקנת מערכת הגנה אקטיבית מדגם "אגרוף ברזל" של תעשיה אווירית, כזכור גם ברכב סי.וי-90 של בי.אי.איי מותקנת מערכת "אגרוף ברזל", על הצריח ניתן לראות את פלטות המכ"מ של חברת "ראדא", מערכות התראה ומערכות שיבוש Soft Kill, הצריח נושא משגר/ים למזל"ט ואת הרכב כולו מכסה מעין "שמיכה אלקטרונית" שעוזרת בהקטנת החתימה הטרמית של הרכב וגם אמורה להקטין רעשים. הרכב מופעל ע"י 2-3 אנשי צוות, 5-8 חיילים פורקים ומשקלו המקסימלי כ-50 טון.


To increase its self-protection, the Griffin III displayed at AUSA 2018, is fitted with a hexagonal camouflage called Tacticam from Armor works designed to reduce vehicle signature in radar, infrared and visual spectrum.

The turret is also equipped with the Iron Fist APS (Active Protection System) developed and designed by IMI Systems, formerly Israel Military Industries.

This APS is s designed to increase the self-defense capabilities of the entire range of armored platforms against modern battlefield threats, such as anti-tank missiles and tank rounds, including Kinetic Energy (KE) projectiles.

IMI’s IRON FIST sensor suite provides the vehicle and crew with a day/night 360º situational awareness, and its APS incorporates two layers of protection: Soft-Kill, using an electro-optic directional jammer, and Hard-Kill, based on interception of the threat at a safe distance from the defended platform.

Supporting a squad with five to eight people and a two-to-three-man crew, the newest evolution of the Griffin I and II is, according to General Dynamics, focused on "adaptability" through the company's emphasis on a modifiable, open architecture. At the same time, the vehicle features a wide variety of integrated systems with a common operating system, specifically active protection systems, laser warning systems, 360-degree surround view, and a deep strike package, Mike Peck, the director of enterprise business development at General Dynamics told BI at AUSA 2018.

https://www.businessinsider.com/her...going-forward-7

אני מניח שכאשר יתקבלו הדרישות להצעות מחיר ניראה עוד מספר הצעות ואני מקווה שגם הצעה שלנו שהרי הנמר מיוצר כבר בארה"ב.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 25-10-2018, 17:21
צלמית המשתמש של ai22
  משתמש זכר ai22 ai22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,907
נראה לי שכדאי להתחיל עם שאלות אפיוניות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

היתרון הגדול של הבראדלי על פני האברמס (שמוביל לשימוש נרחב בפלטפורמה הקלה) היה משקלו המופחת שאיפשר תובלה מהירה.
ונושא המשקל - משמעותי הרבה יותר משכלולים וגאג'טים שונים (שלמען האמת סביר שניתן לבצע כשדרוג).
דרישה זו יכולה לרדת בחשיבותה אם מניחים שימוש במוביל כבד יותר (C-17 Globemaster)

שאלה נוספת - נוגעת לאמפיביות: בראדלי פותח ממתכות מסויימות במטרה לשמש באקלים לח, זה פגע חלקית במיגון מה שהצריך שיפור מיגון, שפגע ביבילות, וכך הביא את הפלטפורמה לקצה המשקל המתוכנן.
יתכן שהמודולריות נועדה לתת לכך מענה (המיגון יורכב בהתאם לאקלים ולאיומים, ותכנון יחס כח-משקל גבוה יאפשר עליה במשקל יאפשר שדרוג חליפת מיגון בלי לחרוג מהתכנון).


תוכנית הנגמ"ש האחרונה (שהופסקה) הייתה לנגמ"ש כבד עד כבד מאוד (53-84 טון), והפער הזה נבע בין השאר מהדינמיות במשקל המיגון,
ומתוך הנחה שאם מדובר על נגמ"ש נושא חיילים באזור לחימה קשה שאמור להתמודד גם עם מטעני צד - המיגון יהיה כבד מאוד.

שאלה חשובה נוספת (שלא זכתה למענה בגלגול הקודם)היא - מה עם המנוע?
דיזל?
מנוע עזר או שימוש במצברים?
או בכלל היברידי-חשמלי?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 25-10-2018, 20:06
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
תשובות
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "נראה לי שכדאי להתחיל עם שאלות אפיוניות"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ai22
היתרון הגדול של הבראדלי על פני האברמס (שמוביל לשימוש נרחב בפלטפורמה הקלה) היה משקלו המופחת שאיפשר תובלה מהירה.
לא צריך לקשור את הברדלי ואת האברמס, אלו שני רכבים שונים עם תפקידים שונים ולכן גם בנויים אחרת.

ונושא המשקל - משמעותי הרבה יותר משכלולים וגאג'טים שונים (שלמען האמת סביר שניתן לבצע כשדרוג).דרישה זו יכולה לרדת בחשיבותה אם מניחים שימוש במוביל כבד יותר (C-17 Globemaster)
אנחנו לא יודעים מה הדרישות של הצבא יכול להיות שהם ירצו רכב קל יחסית שיעדיף ניידות על פני מיגון, ויכול להיות שירצו רכב כבד שמוגן טוב יותר אבל זה יבוא על חשבון הנידות.

שאלה נוספת - נוגעת לאמפיביות: בראדלי פותח ממתכות מסויימות במטרה לשמש באקלים לח, זה פגע חלקית במיגון מה שהצריך שיפור מיגון, שפגע ביבילות, וכך הביא את הפלטפורמה לקצה המשקל המתוכנן. יתכן שהמודולריות נועדה לתת לכך מענה (המיגון יורכב בהתאם לאקלים ולאיומים, ותכנון יחס כח-משקל גבוה יאפשר עליה במשקל יאפשר שדרוג חליפת מיגון בלי לחרוג מהתכנון).
אין שום דרישה לרכב אמפיבי, לנושא זה יש רכבים אחרים, יש פרוייקט שמיוחד לנושא העברת לוחמים מספינות נחיתה לחוף.

תוכנית הנגמ"ש האחרונה (שהופסקה) הייתה לנגמ"ש כבד עד כבד מאוד (53-84 טון), והפער הזה נבע בין השאר מהדינמיות במשקל המיגון,
ומתוך הנחה שאם מדובר על נגמ"ש נושא חיילים באזור לחימה קשה שאמור להתמודד גם עם מטעני צד - המיגון יהיה כבד מאוד.
אני לא חושב שזה יקרה, לנגמ"ש יהיה מיגון אקטיבי שיעזור ולעניות דעתי אנו ניראה רכבים לא מאויישים שינוע עם הטנקים בשלב ההבקעה.

שאלה חשובה נוספת (שלא זכתה למענה בגלגול הקודם)היא - מה עם המנוע?
דיזל? מנוע עזר או שימוש במצברים? או בכלל היברידי-חשמלי?
אני מניח שהצבא ישאיר את השאלה הזו פתוחה ויתן לחברות המתחרות להציע פיתרונות. לענ"ד ניראה מנועים שישלבו מנועים חשמליים ומנוע דיזל.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 28-10-2018, 01:48
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
אני עדיין חושב שה-OMFV
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "אתה צריך להסתכל על תאריכים...."

אני עדיין חושב שה-OMFV מתייחס לאפשרות להפעיל את הרכב גם כרכב מאוייש וגם כרכב שנשלט מרחוק גם לנהיגה וגם לירי.

למטה מאמר שהתפרסם ב-ARMY GUIDE הידגשתי מספר קטעים שלדעתי מחזקים את דעתי. אבל אני מניח שבחודשים הקרובים הנושא הזה יתברר.


Raytheon, Rheinmetall join forces for US Army’s Next-Gen Combat Vehicle competition
Raytheon Company and Rheinmetall Defence have joined forces to meet the U.S. Army’s requirement for the Next-Generation Combat Vehicle-Optionally Manned Fighting Vehicle program.

The global industry team will offer the new Lynx Infantry Fighting Vehicle paired with Raytheon weapons, sensors and system integration expertise to provide the Army with an advanced, modular, survivable and lethal solution with unmatched growth potential.

Scheduled for fielding in 2026, the Next-Generation Combat Vehicle will be optimized for urban combat and rural terrain. The Army has named the NGCV as a top modernization priority supported under the service’s new Futures Command structure.

“We fully understand the Army’s need to quickly modernize its aging family of combat vehicles. Our team offers a fresh, innovative approach, not business as usual,” said Dr. Taylor W. Lawrence, Raytheon Missile Systems president. “Raytheon will equip the new Lynx with the world’s most advanced technology to deliver a modern fighting vehicle that will keep U.S. soldiers far ahead of battlefield threats for decades to come.”

Raytheon technology earmarked for the Lynx could include advanced variants of Raytheon weapons, next-generation thermal sights; the Coyote® unmanned aircraft system and the company’s Active Protection System. Like those systems, the vehicle will be made in America.

Rheinmetall unveiled the latest version of the Lynx Infantry Fighting Vehicle earlier this year. The new, tracked, armored vehicle is designed to address the critical challenges of the future battlefield, with a focus on growth capacity and lower life-cycle costs.

The Lynx IFV will provide the Army a next-generation lethal, powerful, lifesaving and adaptable fighting vehicle that represent true leap ahead capability compared to legacy vehicles.

The Lynx can also be adapted to enable optional manning features, such as remote operation of the vehicle and Lance turret.

“Rheinmetall and Raytheon have worked together successfully for many years on numerous programs,” said Ben Hudson, global head of Rheinmetall’s Vehicle Systems division. “We are once again combining the best of German and American engineering to provide the U.S. Army with a step change in capability, giving soldiers the overmatch advantage they expect and deserve. Production of the Lynx in the U.S. will enable additional development and sustainment of the world-class American defense industrial base.”

The NGCV is expected to replace the Bradley fighting vehicle.



http://www.army-guide.com/eng/article/article_3245.html



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 04-11-2018, 01:44
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
הצבא האמריקאי ממשיך במרץ בפיתוח רכב קרב חדש
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

הצבא האמריקאי ממשיך במרץ בפיתוח רכב קרב חדש המסוגל לשגר מזל"טי תקיפה, לשאת טילים מהדור הבא, לירות מתותח 50 מ"מ ולהפעיל טכנולוגיה "מאוישת אופציונלית" על פי דרישות ה"דור הבא של כלי רכב קרביים" כפי שמתוארים על ידי מפתחי הנשק.

הצבא מתקדם עם תוכנית שאפתנית לנגמ"ש שיכול לפרוס במהירות, לחצות שטחים קשים, לשמור על קצב תנועה עם חי"ר מתמרן ועדיין לספק את הגנה הדרושה כדי לסכל את ההתקפות האויב. התוכנית נעה כעת במסלול מהיר, צוותים רבים בתעשייה כבר מציעים כלי רכב, וציר הזמן הואץ בכמעט 10 שנים. הצבא מתכנן להכניס לשירות את הנגמ"ש ב-2026 כאשר התוכנית הראשונה דיברה על 2035.
"עכשיו יש לנו לוח זמנים מאתגר כך שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתחיל מהתחלה. ייתכן שנצטרך חטיבת כח ומזקו"מ שכבר פועלים והוכיחו את אמינותם ויכולתם. אנו צריכים להביא מערכות קיימות שיהיו עם פחות סיכונים ללו"ז", כך אמר מנהל הפרוייקט אלוף משנה גים שרימר.

חזון זה, שכבר מתנהל היטב על ידי הצבא ויצרניות הנשק, נראה בר-ביצוע מבחינות רבות בשל מערכות הגנה אקטיביות חדשות, חיישניים מתקדמים, כלי נשק לטווח ארוך ובינה מלאכותית שנמצאים בפיתוח/ייצור.

בעוד שהדרישות מהרכב החדש עדיין נמצאות בשלב של ליטוש ע"י הצבא והתעשייה הצבא מציין מספר פרטים לגבי דרישות הצבא מהנגמ"ש החדש. שרימר שהוא ראש הפרוייקט אמר בראיון ל"ווריאר" שהרכב החדש יפעל עם צוות של שלושה אנשים, ישא שישה חיילים פורקים ויפעיל תותח בקליבר 50 מ"מ, אם כי יתכן שבשלב ראשון יותקן תותח בקליבר 35 מ"מ ולאחר מכן ישודרג ל-50 מ"מ.
(הכוונה היא להתקין בצריח את התותח של ATK שנקרא "בושמאסטר-3", וניתן להתקין בו קנה של 35 מ"מ או 50 מ"מ ולהחליף בניהם בהתאם לצורך)-(אי.גי)

על הרכב יוקנו טילי נ"ט ארוכי טווח, טילים חדשים אלו יהיו מצויידים ברש"קים חדשים ומגוונים יותר שיהיו מסוגלים להרוס טנקי אויב, כלי רכב משוריינים ומסגרות חי"ר בצורה טובה יותר מזו של הנשק הקיים כיום.

הדרישות כוללות גם טכנולוגיה בלתי מאוישת, כגון יכולת לשגר מזל"טי תקיפה/תצפית, שליטה על רכבים לא מאוישים ושילוב מעקב וידיאו מתקדם. במסגרת זאת הרכב יפעיל רשתות קשר מתקדמות, שיכללו תוכנות וחיישנים חדשים שיצרו חיבורים מאובטחים לתקשורת במטרה להעביר וידאו במהירות גבוהה למפעיל. "היכולת לשלוט על מזל"ט ייתן לנו עיניים לטווח ארוך" הסביר שרימר.

מערכות בינה מלאכותית וטכנולוגיית מיקוד יהיו טכנולוגיות מרכזיות בהנדסה של רכב זה. כאשר מדובר בחיישנים חדשים שבנויים בטכנולוגיה חדשה ישנם מספר תחומים רלוונטיים שנוגעים לעניין זה.
חיישני "פלייר" מתקדמים מהדור השלישי יציגו תמונות חדות יותר, יראו לטווח ארוך יותר וישפרו את טכנולוגיית המיחשוב כך שיאפשרו למערכת אוטונומיה רבה ויעזרו באירגון המידע שמגיע ממקורות שונים. החיישנים החדשים מקושרים למערך ווידיאו ומצלמות מעקב כך שיתנו תצוגה של 360 מעלות מסביב לרכב ובין השאר יתנו התראה על איומים שמתקרבים אליו.
השילוב של מצלמות וחיישנים שיפעלו עם בינה מלאכותית יוכלו בו זמנית לבצע פעולות רבות שיפחיתו את העומס שהמפתחים מכנים "נטל קוגניטיבי" על המפעילים שעלול למנוע מהם לראות איומים שמתקרבים לרכב.

AI is also quite likely to be indispensable to the “optionally-manned” portion of the requirement as it can draw upon algorithms to function autonomously to test enemy defenses, travel at high speeds, perform advanced ISR functions and even fire weapons. In this kind of scenario, humans would of course operate in a role of command and control, allowing self-driving machines to confront the highest risks

לסיכום מעט מאוד מתוכניות ההתקפה ויכולת השרידות, לא היו יכולים להתממש ללא מערכת חיישנים לטווח ארוך והגנה אקטיבית. טכנולוגיות אלה, אשר רבות מהן כבר תפעוליות, משתמשות במחשבים למערכות כינון אש, מכ"מ ומיירטים וזאת על מנת לזהות, לעקוב ולהשמיד איומים כנגד הרכב תוך שניות או אפילו מילי-שניות. שרימר הוסיף כי מערכות הגנה אקטיבית מתקדמות יכולות להוציא מכלל פעולה פגזי טנקים בעלי מהירות לוע גבוהה וזאת בנוסף להגנה בפני ר.פי.גי. וטילי נ"ט.

בקיצור הצבא רוצה לבנות רכב שיביא מיגון משמעותי ללא תוספת של טונות רבות של מיגון שמגביל את תנועת הרכב, ועדיין הרכב יהיה מסוגל להוסיף מיגון בהתאם לאיומים. רמת האיום היא חלק מהסיבה שהמתכננים מציעים לבנות "רכב מותאם", זה כולל לבנות צריח שיהיה חמוש במספר סוגים של כלי נשק שניתן יהיה להחליף ביניהם. בהתאם למשימה ניתן יהיה להוסיף לרכב חיישנים שונים ומזל"טי תקיפה בהתאם לצורך. גם הנושא של הגנה אווירית הוא מרכיב חשוב בתיכנון, הרכב עשוי לפעול באיזורים שפועלים בהם מסוקי תקיפה, ארטילריה, מזל"טים ומטוסי קרב ולכן הרכב יהיה חמוש בטילי נ"מ כגון סטינגר ובטילי הלפייר.
(הלפייר נ"מ? עדיף רכב נ"מ שנושא את הטיל סיידווינדר)- (אי. גי)

יש כיום 3 חברות שיתחרו בפרוייקט זה ואפשר להניח שעוד מספר חברות יעשו זאת לאחר שיצא המכרז. מאד מקווה שגם ישראל תשתתף ותציג את הנמר שיותאם לדרישות. יתכן שיצטרכו להקטין את משקלו ל-40 טון ומשקל מקסימלי 55 טון.

יצטרכו לייצר צריח חדש עם תותח 35/50 מ"מ. לזכור זהו נגמ"ש שמיוצר בארה"ב, יש לו חטיבת כח שהוכיחה את יכולתה ואת אמינותה, יש לנו טילי נ"ט שיתאימו לדרישות, יש לנו גם מזל"טים שמותקנים בזביל שמוכן לשיגור, מערכות ראיה של 360 מעלות, רכב קטן לסיור שמופעל מרחוק ובטוח שניתן לעמוד בכל שאר הדרישות שיבואו. לדעתי גם ישראל יכולה לרכוש את הנמר המשופר, זה יהיה טוב לנו ויוריד את עלויות הרכב.

Interestingly, some of these areas of innovation may not be restricted to just the NGCV, according Maj. Gen. Brian Cummings, Program Executive Officer, and Ground Combat Systems. “Right now we are trying to get the replacement for the Bradley to be the first optionally manned fighting vehicle. As we get that capability we may look at technology that we are getting in the future and insert them into current platforms,” Cummings told Warrior in an interview. ​Cummings also said Army developers are working on both near-term and longer term plans; he said it was entirely possible that a future tank or tank-like combat vehicle could emerge out of the NGCV program.

More Weapons and Technology - WARRIOR MAVEN (CLICK HERE)

--- Kris Osborn, Managing Editor of WARRIOR MAVEN (CLICK HERE) can be reached at krisosborn.ko@gmail.com --

https://defensemaven.io/warriormave...i02KgWb2QwB8Jw/



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 16-11-2019, 02:42
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
הרכב KF-41 נפסל ולא ישתתף במיכרז
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "הצבא האמריקאי ממשיך במרץ בפיתוח רכב קרב חדש"

The Lynx KF41 Disqualification from the OMFV Bid

כזכור מכרז זה אמור למצוא את הרכב המתאים להחלפת נגמ"שי הברדלי בצבא האמרקאי. חברות ריינמטל וראיתיון חברו יחד להגשת מכרז זה. פסילתה של חברת ריינמטל למעשה משאירה רק את חברת גנרל דיינמיקס לעבור לשלב הבא שנקרא:
EMD-Engineering and Manufacturing Development.

פרוייקט ה-OMFV הוא חלק מפרוייקט רחב יותר שנקרא NGCV שמטרתו להחליף את נגמ"שי הברדלי. זהו הנסיון השלישי לעשות זאת. בהתאם למיכרז הצבא יבחר שני מיתחרים שכל אחד יתן לצבא 14 רכבים במחצית הראשונה של 2020 לבדיקתם.
שני המתחרים שנבחרו הם ריינמטל/ראייתיון עם הדגם KF-41 ו-GDLS עם הדגם גריפין-3. אבל חברת ריינמטל/ראייתון נפסלה מפני שהיא לא הצליחה להציג דגם עד ל-1.10.2019 ולכן נשארה במירוץ רק חברת GD עם הדגם גריפין-3.

זה מה שאמר הגנרל גון מורי שהוא המפקד של הגוף שאחראי על המכרז בתאריך 14.10.2019


We have been exceptionally consistent and open with industry, for better than a year and a half with what it is we need and when bid samples are due, and we had a competitor who did not make that.
It really put the Army in a hard place, because we can either delay and face a possibility of protest or we can just stick with what we have been saying for a year and a half, General Murry added.

אם כי ריינמטל/ראיתיון לא עברו לשלב הבא הם עדיין יכולים להגיש את המוצר שלהם לבחינה אבל לא יוכלו לקבל את המענק שהיו יכולים לקבל אם היו נשארים בפרוייקט. למידע נוסף ראה קישור ל-DTR-11.19 עמוד מס-6

https://dtrmagazine.com/issues/november-2019/
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 18-01-2020, 23:29
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
הפרוייקט NGCV בוטל בשלב זה
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "הרכב KF-41 נפסל ולא ישתתף במיכרז"

הפרוייקט NGCV בוטל בשלב זה מפני שבמכרז נשארה רק ההצעה של G.D עם הרכב "גריפין-3"
אני מניח שהמכרז יבחן מחדש ואולי ישונה כך שיותר חברות יוכלו לגשת למכרז זה.
זו הזדמנות נוספת לריינמטל להגיש הצעה משופרת ולספק מספר רכבים לבדיקה וזו גם הזדמנות לישראל להציע את הנמר, יתכן שיצטרפו חברות נוספות כגון הדרום קוריאנית שהגישה הצעה למיכרז האוסטרלי והציגה את הרכב שנקרא REDBACK שעליו מורכב הצריח של אלביט ו-EOS שנקרא T-2000.
אבל כל הצעה צריכה לקחת בחשבון שהתותח חייב להית לפחות 50 מ"מ כמו בהצעה של G.D. לדעתי זה הזמן להציע את הנמר עם תותח בקליבר 57 מ"מ שמיוצר ע"י BAE ורוסיה. תותח זה יהיה הרבה יותר יעיל מה-50 מ"מ.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 20-01-2020, 01:54
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "פרויקט הNGCV לא בוטל. אתה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ariel_zuk
פרויקט הNGCV לא בוטל. אתה מתבלבל בינו לבין הOMFV.
כדי להבהיר את העניין, שוב:
OMFV = פרויקט נגמ"ש לחימה, תחליף לבראדלי.
NGCV = פרויקט מטרייה הכולל את הOMFV אך גם פרויקטים אחרים כגון טנק קל, נגמ"ש רב תכליתי למשימות כלליות, ומשפחה של רק"מ אוטונומי לחלוטין, ב-3 קטגוריות משקל.

וה-OMFV גם כן לא מבוטל. הוא עובר בחינה מחדש כדי לחדש את התחרות ולבדוק כיצד אפשר להימנע מהמצב הקיים בעתיד.

רק"מ כגון הנמר לא בא בחשבון, מאחר ויש דרישה ל-2 נגמ"שים במטוס C-17 בודד, כלומר משקל מלא של לא יותר מ-38.5 טון.



אתה כמובן צודק פרוייקט ה- NGCV לא בוטל, ופרוייקט ה-OMFV נימצא בבדיקה מחודשת וניראה מה ילד יום איתו.
יש לך טעות לגבי יכולת הנשיאה של ה-C-17 יכולת הנשיאה שלו היא 77 טון, אבל גם זה לא יספיק אם יש דרישה לשני רכבים בין אם זה נמר ובין אם זה ה-KF-41.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 23-01-2020, 02:23
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
זה נכון שאחרי שהפשיטו אותו
בתגובה להודעה מספר 24 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "הגריפין שהוצע לצבא, היה מתחת..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ariel_zuk
הגריפין שהוצע לצבא, היה מתחת ל38.5 טון.

זה נכון שאחרי שהפשיטו אותו מכל המיגון שלו הוא הגיע למשקל שיכול להיכנס ל-C-17 אבל את כל המיגונים שלו צריך לשלוח במטוס נוסף. כך שלכל 3 מטוסים שיטיסו את הגריפנים יצטרכו עוד מטוס לשלוח את השריון, ואם ירצו להטיס את ה-KF-41 יצטרכו עוד 2 מטוסים נוספים.

ה-KF41 מחזיק בGVW של עד 51 טון, אבל זה לא אומר שהוא שוקל ככה, רק שהשאסי שלו מותאם לנשיאת משקל כזה.
ל-KMW יש מספר אופציות להפחתת משקל הKF41 ומהרגע שהתחרות תתחיל מחדש גם יהיה להם את הזמן הדרוש לביצוע השינויים.

שים לב שאת הגריפין, או ליתר דיוק הASCOD הצליחו להקטין עד לגרסת טנק קל, כך שהכל אפשרי.
זה יכול להיות אבל אולי גם הנמר יכול להיכנס לקצת דיאטה ולהיכנס למטוס. אבל גם ללא דיאטה יצטרכו 6 מטוסים להטיס 6 נמרים שיהיו מוכנים לפעול עם הנחיתה וזה אולי עדיף על התקנה של מיגון לאחר הנחיתה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 25-01-2020, 23:23
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
המשקל המקסימלי של הגריפין הוא 50 טון,
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי ariel_zuk שמתחילה ב "מניין לך שהגריפין בגרסת OMFV..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ariel_zuk
מניין לך שהגריפין בגרסת OMFV דורש הורדת מיגון, ואת רמת המיגון שלו?
הוא הוצג בגרסה שכבר עומדת בקריטריון המשקל, ועוד עם מערכת הסוואה שרומזת על כך שהמיגון כולו כבר מותקן.

כדי להגיע ליעד המשקל, GD הפחיתו קודם כל את כושר הנשיאה ל-6 חיילים, במקום 9.

המשקל המקסימלי של הגריפין הוא 50 טון, אם רוצים להתאים אותו ל-C-17 צריך להסיר ממנו 12 טון, הרעיון הזה כבר קיים ב-A-400 , אבל לדעתי אם רוצים מהירות הגעה מקסימלית לאיזור הקרב, רצוי להגיע ערוך לקרב ועם דרישה לשני רכבים במטוס זה לא יקרה.
אשר למערכת ההסואה, היא אולי מכסה על זה שהוסירו ממנו הרבה מהמיגון הפסיבי שלו כולל פלטות בזוקה. ששה לוחמים פורקים זהו חלק מהדרישות.
בעיה נוספת היא הדרישה שהרכבים יהיו מוכנים לתזוזה 15 דקות לאחר הנחיתה, אם הם אמורים להילחם בתצורה של 38 טון שיהיו בריאים לדעתי זהו מתכון לאסון.
וכאן מתאים המשפט "עדיף נמר אחד ביד מאשר שני גריפינים על העץ".

המשקל המקסימלי של ה-קי.אפ-41 הוא 55 טון. אם רוצים מהירות הגעה עדיף שישגרו את הטנק הקל שמשקלו 30 טון שיגיע ב-2025.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 18-11-2018, 00:59
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
USA New Next Gen Combat Vehicle outfit takes on light tank and personnel carrier
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי AJ-47 שמתחילה ב "צבא היבשה האמריקאי מחפש תחליף לנגמ"שי הברדלי"

USA New Next Gen Combat Vehicle outfit takes on light tank and personnel carrier

By: Jen Judson October 7 2018

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
The Armored Multi-Purpose Vehicle

WASHINGTON — The Army’s new Next-Generation Combat Vehicle’s modernization arm is expanding its scope from prototyping next-generation vehicles and ground robots to also guiding more near-term programs through the procurement process.

The NGCV cross-functional team — which serves under the new Army Futures Command — is taking on the Army’s Armored Multi-Purpose Vehicle, which is being manufactured by BAE Systems and just finished its limited user test, as well as the Mobile Protected Firepower capability.

The Army is close to entering a competitive prototyping phase of the MPF program and expects to choose to industry participants to build the vehicles by the end of the year.

The NGCV’s top priority is to competitively develop prototypes to replace the Bradley Fighting Vehicle with an Optionally Manned Fighting Vehicle, but that will be farther afield than both the AMPV program and MPF.

For more coverage from the AUSA annual meeting, click here.

Adding MPF and AMPV to the cross-functional team’s portfolio of projects that seek to modernize the Army to operate across multiple domains in denied and challenging environments against peer adversaries may come as a surprise, since the pair of vehicles are not seen as the futuristic capabilities the Army is looking for when it thinks about where the force will be in 2028, when it expects to be fully modernized.

But the thinking goes, according to Brig. Gen. Ross Coffman, the NGCV CFT lead, that the outfit’s involvement helps establish a “whole of Army” approach to developing new vehicles.

“The idea is that as one technology develops, we can look across this plate of vehicles and give each of them the best that they can be,” Coffman said.

”We can’t stop evolving our vehicle fleet, we must roll in new technology,” which goes for both AMPV and MPF, he added.

One industry source theorized that moving AMPV and MPF into the Next-Gen Combat Vehicle portfolio would help shelter the programs from possible budget cuts as Congress and the service look at low-hanging fruit as bill payers for its top six modernization priorities that will build the future force.

Since NGCV is the second priority in Army modernization, anything inside its portfolio is likely more protected from the budget ax.

While the NGCV CFT is focused on near-term programs like MPF, AMPV and a Bradley replacement, it will later develop a robotic combat vehicle and a next-generation main battle tank.

https://www.defensenews.com/land/20...sonnel-carrier/

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:01

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר