לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-11-2012, 12:02
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 9,246
Facebook profile
תאונות F-22A רפטור

אתר חיהא"א פירסם שאתמול אחה"צ רפטור של כנף 325 אשר שב מגיחת אימון התרסק ליד הבסיס עת היה לקראת נחיתה, הטייס צנח ונילקח לבדיקה רפואית
http://www.airforcetimes.com/news/2...tyndall-111512/

נציג חיהא"א במקום שלל מייד אפשרות שהתאונה קרתה בעקבות ענייני מחולל החמצן
http://www.wjhg.com/home/headlines/...-179557981.html

חיהא"א פתח בחקירה.

צירןף מקרים הוא שבאותו הזמן מפקדי כנף 325 קיבלו לידיהם את דו"ח הווח"ק של תאונת המראת רפטור ממאי 2012 אשר הצביעה על כך שהטייס אשם בתאונה בגלל שקיפל את כני הנסע מהר מידי, המטוס לא הצליח להתרומם, נחבט בקרקע והחליק על הגחון - נגרם לו נזק של כ 35M דולר.

תמונות מאתר ההתרסקות
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 18-11-2012 בשעה 07:50.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 11-12-2012, 11:03
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 9,246
Facebook profile
עוד תאונת רפטור
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "תאונות F-22A רפטור"

הוואי 07.12.12: יום הזיכרון ה 71 למתקפה על פרל הרבור, מבנה של רפטורים בסגנון אחד חסר (Missing Man Formation) לזכר קורבנות ההתקפה עבר מעל הטקס.
במהלך הנחיתה אחד הרפטורים גירד את החלק האחורי על המסלול, שני הגאי הגובה ניזוקו קשות - הערכת הנזק המיידית היא כ 1.8 מיליון דולר.
http://www.airforcetimes.com/news/2...versary-120712/

ניראה לי שמישהו הולך לחטוף....

מבנה הרפטורים במהלך הטקס
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

רשת abc: בכירים בחיהא"א טוענים שהסיבה הלתאונת הרפטור בחודש שעבר אינה קשורה לבעיות עם מערכת החמצן של המטוס.
http://abcnews.go.com/blogs/headlin...blems-air-force

פרטים חדשים על התאונה מחודש שעבר אשר נימסרו ע"י נציגי חיהא"א לתקשורת האמריקאית:
- בתום האימון ולקראת הנחיתה המטוס סבל מכשל מערכות כלשהוא, הטייס התקשה לשלוט בו לכן הפנה אותו לאזור לא מיושב ונטש לאחר שקיבל הוראה לכך.
- צוותי כיבוי אש, רפואה וחירום הוזעקו למקום על מנת לחלץ את הטייס ולטפל באמצעים הנפיצים שעל המטוס וכיבוי האש, אחת הסכנות היתה לגז רעיל שיתפשט באזור לכן תושבי האזור קיבלו הוראה לא לצאת מבתיהם והאזור נחסם כליל, התנועה הוסתה לאזור אחר.
הצוותים לבשו חליפות מיוחדות עם מנ"ס (מערכת נשימה סגורה).
- חיהא"א עדיין ממשיך בחקירת נסיבות האירוע
- לא היו נפגעים באירוע הזה, לרבות הטייס אשר עבר בדיקות בבי"ח מקומי
- המטוס היה בלוק 10 מס' חיהא"א 00-4013

ספטמבר 2011 - ה 4013 ממריא בפעם הראשונה לאחר השבתת מערך הרפטורים בעקבות תקלות מחוללי החמצן תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 11-12-2012 בשעה 14:26.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 30-03-2013, 21:12
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,091
דו"חות ועדות חקירה של חהא"א (וחיל הנחתים) לתאונות טיסה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "תאונות F-22A רפטור"

דוגמית של דו"חות תאונות של חהא"א מהשנתיים האחרונות – חלק מהקבצים הם PDF שנפתחים בדפדפן ואחרים הם קבצים להורדה –ישנם דו"חות אחרים לא בהכרח בלינק מצ"ב. שימו לב לתאונות הכטב"מים המרובות – 4 פרדטורים רק בשנת 2012.

http://www.airforcemag.com/Aircraft...es/default.aspx

התרסקות ה C17 מכנף משולבת 3 באלסקה ביולי 2010 במהלך בסיס פתוח ARCTIC THUNDER – שימו לב שבראש הועדה עמד תא"ל. כל דו"ח נפתח בתיאור שרשרת הבעלות של המטוס (מהטייסת, הכנף וכן הלאה), תיאור כלי הטיס עצמו, דו"חות התחזוקה שלו, תיאור התאונה והנסיבות, תיאור הקוקפיט וכלל מערכות ורכיבי המטוס הפנימיים והחיצוניים כאחד, תנאי מזג האוויר, הכשרת וכשירות צוות האוויר, ניתוח פעולות הצוות וכו'. במקרה זה המסקנה חד משמעית טעות צ"א כפולה – הטסה אגרסיבית מדי הובילה לכניסה להזדקרות ולאחריה עיכוב בהתמודדות לצד עודף בטחון עצמי הובילו לתאונה בה נספה הצוות המרובע ונגרם נזק של כמעט 200 מיליון דולר באובדן המטוס ונזק לתשתיות אזרחיות סמוכות לבסיס.

http://www.pacaf.af.mil/shared/medi...-101214-048.pdf

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

4 חודשים בלבד לאחר מכן באותו בסיס תאונה לא פחות מפורסמת – ה F-22 רפטור גם הוא מכנף 3. היו"ר הוא שוב תא"ל. גורם התאונה – שילוב של מספר טעויות אנוש שהובילו לאובדן המטוס והטייס. שימו לב שהאמר"ל לא מאפשר להנמיך מבט אל ידית הנטישה

http://militarytimes.com/static/pro...port-121411.pdf


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

בפברואר השנה התפרסם הדו"ח של ה GAO שפסל במילים קשות את ממצאי ועדת החקירה (נכתב על כך באשכול אחר)

The DoD IG does not concur with the Air Force response that the AlB President
exhausted all investigative leads and that the AlB President's Statement of Opinion is
sufficiently supported by clear and convincing evidence, as reflected in the AlB report,
consistent with the requirements of AFI 51-503. In reaching our conclusion, we note that,
among other things, AFI 51-503 states that the AlB Summary of Facts present a thorough
discussion of the facts relevant to the accident, be fully supported by documentary evidence, and should be self-contained.

http://www.dodig.mil/pubs/documents/DODIG-2013-041.pdf

התרסקות F-16CM מכנף קרב 51 בקוריאה הדרומית במרץ 2012 – כאן יו"ר הועדה הוא סא"ל בלבד – כשל מנוע כולל הביא להרס המנוע וחייב נטישה מיידית של הטייס, שצנח בשלום אל הארץ

http://www.pacaf.af.mil/shared/medi...-120816-067.pdf

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

F-16 נוסף, הפעם מכנף קרב 187 שניזוק בויסקונסין ביולי 2011. יו"ר הועדה הוא אל"ם. בעת הניחתה התמלאה החופה באדים, ציוד ההפשרה לא פעל כראוי כתוצאה מכך הטייס לא הפעיל מעצורים בזמן והמטוס ירד מהמסלול וניזוק

http://timemilitary.files.wordpress..._-f-16c_aib.pdf

התרסקות C-130H מכנף תובלה 145 בדרום דקוטה ביולי 2012 – שוב יו"ר תא"ל – המטוס התרסק במהלך פעילות לכיבוי שריפות כתוצאה מטעות אנוש, בתאונה נספו 4 מאנשי הצוות ו 2 אחרים נפצעו קשה. שימו לב לערכת כיבוי האש המודולורית

http://wildfirelessons.net/document...S_%20Report.pdf

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

התרסקות A-10 מכנף קרב 23 בג'ורגיה בספטמבר 2011 – הפעם היו"ר אל"ם. עוד כשל מנוע שהוביל לנטישה והתרסקות

http://militarytimes.com/static/pro...a10c-report.pdf

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

כמה חודשים קודם לכן, A-10 אחר הפעם מכנף קרב 52 בגרמניה, הטייס נכנס לדיסאורינטציה במזג אוויר קשה, נטש בגובה נמוך מדי ונפצע קשה בנחיתה. המטוס נמחה כמובן.

http://usaf.aib.law.af.mil/ExecSum2...%20Apr%2011.pdf

תאונת המראה של MV-22 כנף 2 של אווירית חיל הנחתים באפריל 2012 במרוקו, בה נפצעו שני הטייסים ונהרגו שני המכונאים המוטסים, שלא היו חגורים. למרבה המזל המטוס פרק מחלקת נחתים בדיוק לפני כן. בהתחלה היה חשד לרשלנות מצד הטייסים אולם הדו"ח מנקה אותם.

http://www.defense.gov/pubs/pdfs/MV-22_CI_Final_Redacted_Copy_for_Public_Release_witho ut_enclosures_(14_Aug_12).pdf
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 21-05-2020, 08:05
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 9,246
Facebook profile
המטוס מהתאונה ב 15.05.2020
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "תאונות F-22A רפטור"

רפטור 01-4022 בלוק 10:
- ב 23.12.2003 נמסר לחיהא"א
- ב 09.01.2004 נבחר להיות הרפטור שיבצע ניסויי יכולת א"ק בשביל מערך הרפטור
- ב 19.01.2004 השלים את סידרת ניסויי הא"ק והועבר לבסיס טיינדל
- ב 01.04.2004 הצטרף לטייסת 43 המשמשת להסבת טייסים בשביל מערך הרפטור
- ב 10.10.2018 הועבר יחד עם 30 מטוסי רפטור אחרים מהטייסת לבסיס אגלין בגלל הוריקן מייקל
- ב 15.05.2020 בשעה 21:00 לערך התרסק במהלך טיסת אימון כ 12 מייל צפונית מזרחית לבסיס אגלין.

דוברות הבסיס פירסמו מידע כללי בלבד, היה עוד פירסום לשאלת עיתונאים שהופץ במייל בו נטען שהמטוס לא היה חמוש בזמן התאונה, מצבו של הטייס טוב וצוות החקירה עדיין בשטח בודק את השרידים.
עוד הודיעו שבעקבות שתי התאונות הסמוכות (הרפטור וה F-35A) מב"ס אגלין הורה על יום בטיחות בבסיס הכולל עוצר טיסות מלא והדרכות בטיחות לכל הצוותים היום (21.05.20).

01-4022 בימים טובים יותר (צילום: Joseph Krol)
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
EXIF Information


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 21-05-2020 בשעה 08:21.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:22

הדף נוצר ב 0.19 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2020 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר