לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 05-10-2016, 19:43
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,789
עוד פרטים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "05.10.2016 תאונת נחיתה קטלנית למטוס סופה בבסיס רמון"

התאונה אירעה בסביבות השעה 17:00 אך אושרה לפרסום רק לאחר השעה 21:00.
צוות המטוס סיים את אחד מיעפי התקיפה ברצועת עזה ועמדו לנחות כאשר דליקה פרצה במנוע המטוס. השניים נטשו בהצלחה, אך הטייס רס''ן אוהד כהן נוב ז''ל נהרג במהלכה בעוד הנווט נפצע קל ופונה במסוק לביה"ח שיבא בתל השומר.
הטייס שנהרג היה סגן מפקד טייסת העטלף.

בשעות האחרונות הופצו ברשתות החברתיות מספר תמונות שצולמו ע"י צוותי הקרקע בבסיס. התמונות לא אושרו ע"י אף גורם רשמי, וכל מי שחושב לפרסם אותן כאן מובטח לענישה בהתאם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 05-10-2016 בשעה 22:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 05-10-2016, 20:58
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי רועי AZ שמתחילה ב "ישנן תמונות גם בעמוד הראשי של וואלה"

האירוע התרחש בשעה חמש אחה"צ לערך.
כ 15-20 דקות לאחר מכן כבר קיבלנו הודעה על כך מגורמים לא רשמיים וכשעה אחרי האירוע כבר היו בידינו התמונות.
פנינו לדו"צ לאמת את הדברים, הם ביקשו שנמתין לפירסום הרשמי.

ברור לך שאת התמונות צילמו חיילים בבסיס והפיצו בניגוד לנהלי הבסיס, חיה"א וצה"ל.
אם נפרסם אותם בטרם דו"צ אישר לפירסום צילומים כלשהם אנחנו נותנים יד לעבירת ב"מ.
כתבים במקומות אחרים מחפשים דרמות ותמונות אז הם מרשים לעצמם למתוח את הרשאות דו"צ כמה שאפשר.

ובנימה אישית, רס''ן אוהד כהן נוב יהי זיכרך ברוך
רפואה שלמה לנווט.


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 05-10-2016 בשעה 22:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 06-10-2016, 18:28
צלמית המשתמש של סמוראי
  סמוראי סמוראי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.05
הודעות: 1,938
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי itamars2 שמתחילה ב "אם במקרים דומים היו מקבלים..."

יש חייל או אזרח כיום שאין עליו פלאפון באופן קבוע? יש מכשירי פלאפון היום שלא יכולים לצלם תמונות?

להגיד ש"פשוט צריך למדר ולמנוע כניסה עם מכשירים שיכולים לצלם" זה טוב ויפה, אבל ממש לא פרקטי. יותר מזה, פלאפונים אזרחיים של החיילים משמשמים אותם לתקשר באופן שוטף עם חיילים אחרים ועם המפקדים שלהם - לא משהו שאפשר לוותר עליו כל כך בקלות.

אגב, נקודת התורפה של תפוצת הסמארטפונים היא הרבה יותר רחבה מחייל שמצלם ארוע רגיש ומעלה את התמונה לאינטרנט, איכון של מכשירים/כוחות, ציתות למיקרופונים של המכשירים (הם מאוד רגישים, גם כשהמכשיר בכיס או אפילו בתיק הוא מסוגל להקליט באיכות מספיק טובה כדי לשמוע מה נאמר במרחק של עד מספר מטרים) - כל זה זה כבר לא מדע בידיוני.
_____________________________________



נערך לאחרונה ע"י סמוראי בתאריך 06-10-2016 בשעה 18:34.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 06-10-2016, 14:20
צלמית המשתמש של amirsgv
  משתמש זכר amirsgv amirsgv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,994
מטוס דגל
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "עצוב מאוד, משתתף בצער המשפחת ח"א ... [^]"

במערך הסופה נהוג שאחד ממטוסי הטייסת ימוספר שלא בסדרת המספרים הקבועה של סוג המטוס אלא במספרה של הטייסת. כל מטוסי הסופה, למעט ארבעת מטוסי הדגל של ארבע טייסות הסופה, ממוספרים בסדרת המספרים שמתחילה ב-4 (לשתי הטייסות הראשונות בעיקר) או ב-8 (לשתי הטייסות האחרונות בעיקר). מתוך ארבעת מטוסי הדג, שניים אבדו בתאונות - 107 בתאונה לא קטלנית בשנת 2013 ועכשיו 119.
המנהג הזה קיים גם בטייסת הקרב הראשונה, שאחד ממטוסיה מוספר 101 (בניגוד לשאר המספרים בסדרת 5). לא זכור לי איפה זה עוד שונה בדיעבד, כי בטייסות הנץ האחרונות זה מה שקרה בפועל בשל סדרות המספרים המקוריות של המטוסים.

להרחבה קרא כאן
_____________________________________
מרקיע שחקים האתר למחקר ותיעוד ההיסטוריה של התעופה בארץ. www.sky-high.co.il

גלריה: www.pbase.com/amirsgv

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 06-10-2016, 19:12
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,232
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי itamars2 שמתחילה ב "ברור, עכשיו פורסם שכנראה..."

טיסה אסימטרית זו לא מילה מגונה, טייסים מתאמנים במתארי טיסה אסימטרית שונים ומטוסים נבדקים ביכולת שלהם לטוס אסימטרית, לכל מטוס יש את המגבלות שלו.
ב F-16 נחיתה אסימטרית היא קצת יותר רגישה בגלל שכני הנסע האחוריים שלו הם במרכז הגוף וקרובים יותר אחד לשני יחסית למטוסים אחרים בהם יש כנף תחתית ממנה יוצאים כני הנסע (פנטום או מיראז' לדוגמה).
אבל שוב, זה דבר שעושים אותו והוא בתחום מעטפת הטיסה (עד גבול מסויים כמובן).

הדוגמה הכי טובה שיכולה לעלות בדעתי היא ניסויי הטיסה האסימטרית של ה F-35 שנערכו בקיץ האחרון
http://aviationweek.com/shownews/f-...dt-3-sea-trials

בתמונה של לוקהיד מרטין מטוס הניסוי AF-01 המצוייד בתוכנה 3F בתצורה אסימטרית של 2 פצצות 500 ליברה, טיל א"א ודלק מלא בכנף הזו בלבד.
בניסוי הבא מתוכנן לטוס עם שתי פצצות 1000 ליברה, טיל א"א ודלק מלא בכנף.
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י Fang בתאריך 06-10-2016 בשעה 20:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:31

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר