לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-02-2014, 20:20
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
האם מטוסי ההורנט מגיעים לסוף הדרך?

End In Sight For The Hornet Line - Or Is It?

Feb. 15, 2014 - 03:45AM | By CHRISTOPHER P. CAVAS

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Although the Navy plans to buy no more Super Hornets or Growlers, Boeing hopes that
allies in Congress and the Navy keep the F/A-18 line open with new EA-18Gs, like this
Growler from Electronic Attack Squadron 130. US Marine Corps

כפי שהדברים עומדים כרגע בתקציב הבטחון החדש שיוצג בחודש הבא, תהיה חסרה בו שורה אחת שנוגעת לרכש של מטוסי F-18 ו"גראולר". בשלב זה אין הזמנות מהצי האמריקאי למטוסים אלו, ואין הזמנות מלקוחות זרים.

הקונגרס הוסיף לתקציב הבטחון של שנת 2014, 75 מיליון דולר ע"ח רכש של 22 מטוסים, כנראה ה"גראולר", אבל נחכה ונראה כיצד יוצא התקציב הנוסף. הבעיה היא שעם תקציב בטחון מקוצץ אין כרגע כסף לרכישת מטוסי F-18 נוספים, ולא ברור אם העיסקה תוכל להתממש.

ההזמנה האחרונה של F-18 תסופק החל מ-2014 וסה"כ מטוסי הסופר הורנט עבור 10 נומ"טים יעמוד על 563 יחידות, ובנוסף יהיו עוד 138 מטוסי "גראולר" והצי לא צריך מטוסים נוספים. עם סיום אספקת המטוסים כנראה בשנת 2016, קיים חשש שכ-90,000 עובדים שמעוסקים ע"י בואינג בפרוייקט ה-F-18, עלולים לאבד את מקום עבודתם.

אחת האפשויות שמדובר עליה, היא להקטין את קצב הייצור כך שרק 30,000 איש יפוטרו. בואינג מקווה שבזמן הזה ניתן יהיה להתקדם במספר פרוייקטים אחרים כגון: מטוס האימון שמפותח עם סאאב.
בואינג תנסה למכור את הF-18 לדנמרק שרוצה להחליף את מטוסי ה-F-16 שברשותה בעיסקה שנאמדת ב-5 מיליארד דולר, וגם למדינות נוספות כגון: קנדה, כווית, ומאלזיה.

בואינג מעריכה שלגראולר, מטוס הלחימה האלקטרונית של הצי, יש את מירב הסיכויים להשאר בייצור מיכוון שאין בארה"ב כלי טייס שדומה לו.

אוסטרליה שרכשה 24 מטוסי F-18 דו מושביים הודיעה שהיא תרכוש גם 12 מטוסי "גראולר". זו תהיה העיסקה הראשונה של מטוס זה למדינה מחוץ לארה"ב.

כאשר ההזמנות לאפ-15, 16, ו-18 יגמרו , אזי המטוס היחידי שייוצר בארה"ב יהיה ה-F-35, ולוקהייד תשאר יצרנית המטוסים היחידה, וזה יהיה חמור מאד.

“That is a significant industrial base question,” observed Gunzinger. “Do we want to have more than one company capable of designing and producing sophisticated combat aircraft such as future fighters

The issue is larger than a focus on just one plane, he said. “This is a strategic issue, an industrial base issue. Something that the country needs to ask ourselves, do we want to go down this path? I think it’s rather remarkable that all three are ending their production lines within a few years of each other

http://www.defensenews.com/article/...ht-Hornet-Line-
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 26-02-2014, 20:39
צלמית המשתמש של MS_Rogue
  משתמש זכר MS_Rogue MS_Rogue אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Cabrio שמתחילה ב "אני חושב שבלי צחוק -"

שטויות במיץ. הממשל האמריקני לא ניסה להציל את נורת-אמריקן, ריפאבליק או קונבאיר כשהן הגיעו לסוף דרכן מבחינה כלכלית. בשנות השלושים היו כל כך הרבה חברות - רובן נבלעו על ידי בואינג, לוקהיד ונורת'רופ. אם (ואגב, זה לא יקרה) נורת'רופ לא תוכל להתמודד מבחינה כלכלית, הממשל האמריקני לא יתן לה נתח מהייצור של לוקהיד...

ובכל מקרה, כל הדיון הזה עקר לחלוטין. לוקהיד שולטת היטב בתחום מטוסי הקרב אבל לנורת'רופ יש נתח משלה בשווקים אחרים - החל מהE-2D של הצי וכלה בכטב"מים החמושים (שנראה שהיא הרבה יותר מתקדמת מלוקהיד). גם בלי שוק מטוסי הקרב המאויישים, נורת'רופ-גראמן לא תמות כל כך מהר...
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 27-02-2014, 07:14
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Cabrio שמתחילה ב "אני חושב שבלי צחוק -"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Cabrio
באיזשהו שלב הממשל האמריקאי יאלץ להכריח את לוקהיד לחלוק את ייצור ה F-35 עם בואינג\נורת'רופ,

לחלוק את ייצור ה-F-35 אין שום סיכוי. והיה וה-F-35C יבוטל, כפי שהצי היה רוצה, או ההזמנות יחולקו בין לוקהייד לבואינג, זה היה משפר את סיכויי בואינג להמשיך ולייצר מטוסי קרב.
בשלב זה הממשל לא יעשה זאת, בגלל ששאר מטוסי ה-F-35 עלולים להתייקר. אבל אולי הקונגרס יעדיף משיקולים שלו, לעזור לבואינג על מנת למנוע פיטורי עשרות אלפי עובדים.
הצי כזכור מחפש כטב"מים חדשים עם יכולות תקיפה, מה שאולי יקטן את הצורך ב-F-35C.

לדעתי גם ה-F-35B צריך להתבטל והמארינס צריך להפעיל את מטוסי הארייר שרכש מבריטניה בשנה האחרונה, ועם הזמן לשדרג אותם. החשוב הוא לא הפלטפורמה המשגרת אלא החימוש שמשוגר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:55

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר