חחח אליאור אחי זה נכון שאני אוהב את ארמין אבל לא בגלל היצירות זה בטוח.
וכן shivers זה אמא של המסחרי (וכן יש לו קליפ
) עוד מהפעם הראשונה ששמעתי את זה אמרתי את זה. לגבי ASOT
תאמין לי שזה לא עושה אותי מבין גדול, אני מאזין לתוכנית כי זה דרך טובה להתעדכן, כל תוכנית שלו מלאה באנריליסים וחוץ מזה שאני אוהב את דרך המיקסוס שלו (יותר נכון אהבתי) עכשיו הוא מכין תתוכניות באבלטון, ושומעים שהסט לא לייב.
בנושא ההבדלה בין מוזיקה מסחרית לתוואה לכסף, אני שונא את שני המקרים, תוואה לכסף זה המקרה היותר גרוע, והכי טוב אפשר לראות את זה על טיאסטו, פשוט תעשה השוואה של אז ועכשיו.
לגבי מוזיקה מסחרית, הדבר שהכי מפריע לי זה שאנשים שמקשיבים לזה פשוט אנשים מפגרים
ודוג' טובה זה ATRC, הייתי יכול להשמיע את הטראק לכל אחד מהחברים שלי והתגובות שלהם בטוח היו "מגעיל" "זה לא מקפיץ" "איכס" ........ אבל פתאום שזה ב99 פתאום זה הופך ל"איזה טראק פצצה"
כאילו בשבילהם כל מה שב99 או בMTV זה בן זונה, אבל אם זה לא שם זה לא קיים. יכול שזה רק החברים שלי ?! או שכולם ככה?
לגבי המיחזור ומסחריות, נכון יש יוצרים שבאמת מגזימים עם המחזור כמו אוזגור, פרובספט ועופר ניסים ולדעתי זה כבר מסחור, בשבילי כל יוצר שהפיק טראק אחד טוב והוא תפס ואז הוא ממשיך להפיק טראקים באותו סגנון ועל אותו בסיס רק כדי שהם יתפסו עוד פעם זה מסחרי (דוג' טובה = בני בנאסי), יש יוצרים ששומרים על הסאונד שלהם ועדיין מצליחים לגוון, תחשוב שזה קשה לשנות לגמרי את הסגנון בכל טראק ובכל זאת היוצר צריך לשמור על איזה סאונד טריידמרקי שילך איתו, פשוט לא להסחף עם אותו הסאונד יותר מידי. אני בטוח שגם אם אתה היית יוצר, היו לך אלמנטים שהיו הולכים איתך לכל טראק.