11-03-2018, 18:56
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,907
|
|
את מטוס הגריפין הם פיתחו די מזמן. התחילו לפני 30 שנה
הם התחילו לפתח בשנת 1987, בתקופת המלחמה הקרה,
עשור לאחר מכן התחילו לייצר, מסתמכים על פיתוחי עבר,
ואין בתכנון מטוס חליפי.
גם את הCV90 המהולל - הם התחילו לייצר מייד כשהמלחמה הקרה נגמרה - בעיקר לייצוא.
הולך להם עם המכירות, אז למה להפסיק?
גם הצוללות שלהם - הושקו בשנות ה80 וה90 (מעל 20 שנה)
תקופת המלחמה הקרה.
את הצוללות שתכננו מייד לאחר סוף המלחמה הקרה ותכננו לבנות באמצע שנות ה90 ,
ואחרי זה רצו לבנות אותן במספנות גרמניות (בוטל ב2014), מתחילים לבנות עכשיו, כדי שלא ישארו בלי צוללות.
נשארנו בעיקר - עם בניית ספינות.
ולמה?
לשוודיה יש היום פחות מחטיבת טנקים אחת,
3 טייסות קרב, עם 72 מטוסי קרב (לפי GFP),
וחיל ים יחסית מכובד, כדי להגן על החופים הארוכים שלהם, ועל צי המסחר שלהם.
אם תשווה זאת לישראל,
יש לנו הרבה פיתוחים חדשניים , והרבה אמל"ח,
כולל מל"טים שאנחנו מייצאים לשוודיה למשל,
ומטוסי קרב וספינות אנחנו קונים ממדינות שמתמחות בכך.
סביר מאוד.
נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 11-03-2018 בשעה 19:00.
|