02-07-2005, 16:47
|
|
|
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
|
|
שאלתם את עצמכם פעם מה עושים לנו הפלאפונים הסלולרים?
סיכון בריאותי ועושק כספי - אמרו "לא" לסלולרי
Itzik1 01/03/2005 15:05
נזקי הקרינה מהטלפונים הסלולריים
מכשירים סלולריים עובדים בתדרים נמוכים אלקטרו-מגנטיים, המשבשים את פעילות
המוח וגורמים ל"בישול" אלקטרו-מגנטי של האיזור אליו מוצמד הטלפון הסלולרי
בעת השיחה. מחקרים עדכניים מוכיחים קשר חד-משמעי בין סרטן , גידולים
ממאירים באוזן האקטיבית לבין שימוש רב בטלפון הסלולרי המוצמד לאוזן שבה
התפתח הגידול.
התדרים הנמוכים קרוים (ELF - (Extremely Low Frequency ,
הם קשים לסינון, ותדריהם מזיקים עד לרדיוס של 5 מטר בממוצע. ברדיוס של 2
מטר הם חמורים במיוחד. לכן, כמו בסיגריות, נוצר מצב של "משתמש פאסיבי",
אשר נפגע בעקיפין משימוש סלולרי ברדיוס הקרוב לו, למרות שהוא עצמו לא מדבר
בטלפון הסלולרי.
חברות הסלולר לא ששות לנדב מידע, ודואגות להסתיר נתונים אלה ולכבסם במגוון
משפטים מעורפלים, נוסח "רוב המחקרים לא הוכיחו קשר חד משמעי בין דיבור
בסלולרי למחלת הסרטן" חלק מאותם מחקרים שאליהן הן מתייחסות, הוזמנו על ידי
אותן חברות בעצמן, עם מגמה ברורה של הסתרת העובדות מהציבור.
האמת היא שהאשמה היא פחות בחברות הסלולריות, אשר לכאורא עומדות ב"תקנים"
שקבע "ארגון הבריאות העולמי", ויותר ב"ארגון הבריאות העולמי" עצמו. זהו
אותו ארגון שחשף באיחור רב-מידיי את הסכנות החמורות של אזבסט,DDT,ועוד.
כך שאם נסתמך עליו בעניינים אלו, לא נגיע רחוק..
העלאת תעריפי השיחות של חברות הסלולרי, דוגמא לקרטל אמיתי
אהוד אולמרט היה מלא בכוונות טובות, לפני כשנה לערך, עת קבע את הוזלת
תעריפי הקישוריות בכל החברות הסלולריות בממוצע של 40 אחוז לערך. אך
החברות הסלולריות לא נשארו חייבות, ולמרות סכומי העתק שהן מרוויחות (כש90
אחוז מעובדיהן מקבלים שכר מינימום, ואת הפירות קוצרים הבכירים בלבד),
העלו שוב את המחירים בממוצע של 25 אחוז.
חברות הסלולר, אם עדיין לא הבנתם, מתנהגות כקרטל לכל דבר. אין שום
תחרות כספית בינהן, הן מבלבלות את הלקוח בכוונה תחילה עם מבול של "חבילות",
אשר טובי רואי-החשבון בארץ עדיין לא הצליחו לפצח, ומצפצפות עלינו בכל דרך
אפשרית.
הרשות להגנת הצרכן כבר מזמן חדלה מלתפקד, ואנו הצרכנים נותרנו חשופים
לגחמותיהם הפרועות של חברות מסחריות העוברות על כל חוק צרכני אפשרי, בדרך
לרמיסת זכויות הצרכן תוך כדי שלשול הון עתק לכיסהם התפוחים.
לא "ללמד אותם לקח", פשוט להפחית משמעותית את השימוש בסלולרי
הצרכן הישראלי, הוא אחד הצרכנים הכי פחות מוגן ומאוגד בעולם. נסיון ליצור
במדינתנו ימי "חרם" על חברה מסוימת, נועדו מראש לכישלון - הציבור הישראלי
אדיש עד להחריד ולא שש אלי קרב מול החברות המסחריות העושקות אותנו ללא רחם.
הבה נחדל מהנסיונות ההזוים ליצור "חרם" על החברות הסלולריות ביום מסוים בשבוע,
נשכח מסיסמאות ה"ללמד אותם לקח", ונעשה סוף סוף את הדבר הראוי ביותר שעלינו
לעשותו לאור העובדות הנ"ל - הפחתת השימוש בטלפון הסלולרי עד למינימום
האפשרי
בצעד זה, נבטיח את בריאותנו ובה בעת נוכיח לחברות הסלולר, שיש גבול לעושק
הכספי הזה. אמנם אין אגודה צרכנית שתגן עלינו, אמנם חברות הסלולר מתנהגות
בפרעות מזוויעה ובחוצפה אדירה, אך כל אחד ואחד מאיתנו יכול "להצביע ברגליים",
ולהפחית באופן משמעותי את השימוש בסלולר.
מהיום, אמרו "לא" לסלולרי, והפחיתו את השימוש בו למינמום האפשרי וההכרחי.
http://www.setup.co.il/Articles/Article.asp?aid=34
משרד הבאירות:
http://www.health.gov.il/faq/default.asp?catid=4
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
נערך לאחרונה ע"י Boss11 בתאריך 02-07-2005 בשעה 16:58.
|