09-08-2005, 19:20
|
|
L'enfer, c'est les autres
|
|
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,223
|
|
בתמיכה הטכנית של נטויז'ן טוענים שזה פוגע גם בלקוחות ADSL, אבל בצורה שהם יכולים להתחבר, אבל לא לגלוש לאתרים.
ציטוט:
גם YNET עלו על זה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3125038,00.html
העדכון של תוכנת קספרסקי חוסם גישה לאינטרנט
עדכון שהוציאה חברת האנטי וירוס קספרסקי לתוכנת Kaspersky Anti-Virus Personal Pro חוסם בפני המשתמשים את הגישה לאינטרנט. החברה: הבעיה תיפתר בקרוב
ערן טל
העדכון האחרון שהוציאה חברת האנטי וירוס קספרסקי לחבילת האבטחה Kaspersky Anti-Virus Personal Pro חוסם בפני המשתמשים את הגלישה ברשת.
מספר פניות של גולשים בנושא זה התקבלו במערכת במהלך השעתיים האחרונות. על פי הפניות, הגולשים שסובלים מהבעיה מתחברים לאינטרנט אך אינם מצליחים
לגלוש באתרים. הפתרון הזמני שמצאו חלק מהפונים עד לפתרון קבע מהבעיה: הסרת תוכנת האנטי וירוס והפיירוול.
דן ריבק, מנהל התמיכה הטכנית בנטוויז'ן, תולה את מקור הבעיה בעדכון לתוכנה שהוציאה קספרסקי הערב (ג') בשעה 17:20. "התוכנה מתעדכנת אך מסירה את הסימון מאפשרות ה-Disable Protection against network attack בהגדרות. עקב כך, התוכנה פועלת כאילו הפיירוול כבוי וחוסמת את כל הפורטים (ports). לכן, החיבורים של הכבלים או ה-ADSL נחסמים".
|
תגובה ופתרון
תגובת פאוור תקשורת, המייצגת את קספרסקי בישראל: "מדובר בתקלה נקודתית הנוגעת לחלק מהמשתמשים הפרטיים, כתוצאה מהורדת העדכון האחרון קספרסקי פרסונל 5. הפתרון: יש לפתוח את תוכנת קספרסקי, לגשת ל-Settings, משם ל-Configure real time protection, ולבחור ב-Troubleshooting.
במסך זה יש לסמן V על Disable Protection against network attack וללחוץ על אישור. הסרת החסימה מבטלת את העדכון הבעייתי ומעדכנת מחדש את התוכנה. יש להדגיש, כי התקלה נוגעת לחייגן האינטרנט בלבד ואינה משפיעה כלל על רמת האבטחה של המחשב".
נוסף על כך, הערב יופץ עדכון חדש לתוכנה שיתקן את הבעיה.
_____________________________________
..
נערך לאחרונה ע"י זיו בתאריך 09-08-2005 בשעה 19:43.
|