21-11-2004, 10:41
|
|
|
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 346
|
|
כמה דברים...
אני עובד באופיס דיפו במחלקת אלקטרוניקה, זה לא נכון כל הדברים שאתם אומרים... דבר ראשון השירות בסניף הזה אולי היה על הפנים או שפשוט נפלת על עובד שאין לו כח לעבודה שלו, ולפי מה שהבנתי הלכת ביום שבת ואתה שוכח שביום שבת יש פול אנשים, גם אצלנו הרבה מתלוננים על השירות בימי שבת כי פשוט אין מספיק עובדים, יש איזה 5 עובדים וכל אחד נותן ללקוח שהוא איתו את מלוא צומת הלב ועונה ומברר לגבי כל שאלה ושאלה של הלקוח לא משנה עד כמה חסרת טעם וטיפשה היא, וככה ישנם לקוחות אחרים שנאלצים לחכות ולפעמים הרבה זמן... זו בעיה שאין מספיק עובדים אבל אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר בנידון כי זו כמות השעות השבועיות שהמחלקה מקבלת ופשוט מחלקים אותם בין העובדים. לגבי האחריות, זה לא כל כך נורא הכוונה היתה שעד השבועיים הראשונים מיום הקנייה אתה יכול לבוא עם המוצר לאופיס דיפו ואם הוא פגום או לא בסדר יעזור לך ובמקרים גם יחליפו לך את המוצר, ואחרי שבועיים אתה צריך ללכת ליבואן שמספק לך את האחריות שיש בעיה כלשהי ובמקרה ישנה בעיה אתה מגיעה לאחד הסניפים שלנו עם אישור מהיבואן ואנחנו נחליף לך את המוצר. הסיבה שעשו את מדיניות זו היא בגלל שאנשים ניצלו לרעה את העובדה שמוכנים להחלף מוצר בלי בעיות אם אתה בא לסניף וטוען שהוא לא בסדר. מה שכן נכון מחשבים לאנשים כמונו לא שווה לקנות שם מכמה סיבות פשוטות והן שאין אפשרות לבנות מפרט עצמאי ושאין שם חלקים ברמה שאנחנו מחפשים, ובלי כל קשר המחירים באופיס דיפו אינם זולים וזה נכון אבל אם תביא הוכחה של מחיר יותר זול ממקום אחר ולא ואני מדגיש ולא חנות מהאינטרנט אלא חנות מציאותית תקבל את המוצר במחיר יותר זול משהבאת...
|