לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ## בקרוב שינוים רעננים ## חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מוזיקה > מוזיקה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 17-08-2005, 15:04
  slayer510 slayer510 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 24.06.05
הודעות: 78
פיגוע את מתכוונת
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי kapuchkes שמתחילה ב "זיהוי שיר בבקשה"

לשיר הזה:
Helena Paparizou-My Number One

והנה התמונה שלה:
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

הנה הליריקס:
You're my lover, undercover You're my sacred passion and I have no otherYou're delicious, so capricious If I find out you don’t want me I'll be vicious Say you love me and you'll have me In your arms forever and I won't forget it Say you miss me, come and kiss me Take me up to heaven and you won't regret it You are the one You're my number one The only treasure I'll ever have You are the one You're my number one Anything for you 'cause you're the one I love You're my lover, undercover You're my sacred passion and I have no other You're a fire and desire When I kiss your lips, you know, you take me higher You're addiction, my conviction You're my passion, my relief, my crucifixion Never leave me and believe me You will be the sun into my raining season Never leave me and believe me In my empty life you'll be the only reason You are the one You're my number one The only treasure I'll ever have You are the one You're my number one Anything for you 'cause you're the one I love You're my lover, undercover You're my sacred passion and I have no other You are the one You're my number one The only treasure I'll ever have You are the one You're my number one Anything for you 'cause you're the one I love You're my lover, undercover You're my sacred passion and I have no other
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:02

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר