לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #11  
ישן 04-11-2005, 17:33
  Elad E Elad E אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.02.05
הודעות: 2,074
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי ohadbx שמתחילה ב "לתשומת ליבך- האתר הוא האתר הרשמי של חיל האוויר האמריקאי"

אוהד (זה שמך נכון?), אתה באמת לוקח דברים יותר מדי ברצינות.

אני מכיר את הראפטור עוד משנת 92' כשהוא לא היה קרוי ראפטור והתמודד בפרוייקט ה-ATF מול ה-YF-23 של נורט'רופ-גראמן.
ד"א, הוא היה צבוע אז בסכימה זהה לזו של ה-F16 ועדיין יש לי בבית גיליון של 'ביעף' מאותה תקופה שעוסק בהבדלים בין שני המטוסים (כולל תמונה שלו עם מתקן אדום מוזר על הזנב שנועד למנוע כניסה לסחרורים שטוחים שהשתמשו בו בניסויי הטיסה הראשוניים או לפחות זה מה שהסבירו שם).

אתה מוזמן לבדוק את ההודעות שלי ולהיווכח שאני לא "בלש פוטושופ", אני באמת לא יודע למה התלבשת עלי בגלל תגובה אחת קטנה שהיא הדעה הפרטית שלי אבל מאחר ואנחנו לוקחים פה את האשכול לכיוונים לא קשורים בוא נסיים את הויכוח הזה ברוח טובה כי בסך הכל הבעתי את דעתי על התמונות האלה בלי שום כוונה כלשהי להכתים את שמו של מפרסם התמונות שאת הידע שלו ואת ההודעות שהוא כותב אני מעריך מאוד ולומד מהן הרבה.

שבת שלום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 05-11-2005, 11:17
  ohadbx ohadbx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
לברקים אין מצנח בזנב, והם גם לא צריכים
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Elad E שמתחילה ב "מעניין,"

יש להם שם מערכות אלטרוניות, לפחות ע"פ פרסומים.
בנוסף, מצנח הסחרור שונה ממצנח עצירה רגיל... הבדלים בקוטר המצנח, מיקומו ווחוזק החיבורים שלו יכולים להבדיל בין יציאה מסחרור להתרסקות.
ההגיון אומר שמצנח סחרור צריך להיות בעל חיבורים הרבה יותר חזקים ובעל קוטר גדול יותר ממצנח עצירה.

כיום מצנחי הסחרור מורכבים על חיזוקים חיצוניים, אז אין סיבה שאי אפשר יהיה להתקין אותם על מטוסים שונים (כמובן בתחום גודל ומשקל מסויים). אם תחפש את האשכול על קסדת הטיסה של מנ"ט שהיה לא מזמן תמצא שם תמונה של מטוס ברק ישראלי ממנ"ט שהורכבו לו חיזוקים כאלה.

אם המטוס נכנס לסחרור ולא מצליח לצאת ממנו הטייס מוריד את עוצמת המנועים ופותח את המצנח. כך נהיה מצב שהמטוס תלוי מהמצנח באוויר. כשהמטוס מתייצב המצנח משתחרר והמטוס ממשיך בטיסה כלפי מטה, כמו כל צלילה רגילה, צובר מהירות, ואז מתיישר.
קיימת מערכת דומה למטוסים אזרחיים, אבל אם אני לא טועה שם המטרה היא פשוט לרכך את ההתרסקות (כלומר המטוס צונח כל הדרך למטה)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:46

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר