13-11-2005, 13:20
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
שיטת עבודה
עפ"י המדריכים אז (מימי הפייפר) - היתה הגורם מס' אחד. מאז הימים השתנו והדגשים שונו, אבל אם תראה את מה שכתבתי - רוב העניינים עוסקים בפרוצדורה ויכולת הטסה (למשל שמירה על פניה - פניה סביב נקודה בלי לברוח ממנה), "שיטת עבודה" כבר אמרנו? התמצאות המרחב, התקדמות בסילבוס בקצב טוב, הבנת המשמעות של הפעולות שלך (החיבור בין המטוס והתאוריה - למה המטוס טס באופן הזה ולא אחרת - השפעות משניות של הגאים, היכולת לקשר בין עמוד 3 ו-19 בבד"ח (במילים אחרות - לחבר בין בד"ח פניה לבד"ח נסיקה - כדי לקבל פניה בנסיקה), יכולת הפעלה מסודרת (בד"ח), הבנה וכדומה.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|