לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 28-11-2005, 20:06
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
רווחי שיא לחברת אל על בתשעת החודשים של שנת 2005

פרופסור ישראל ( איזי ) בורוביץ יו"ר אל על וחיים רומנו מנכ"ל אל על הציגו היום את הדוחות הכספיים של החברה לרבעון השלישי של שנת 2005 .

הדוחות של החברה מציגים , הלכה למעשה , את תחילת יישום חזונה של אל על להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה.
וכן , להיות חברה עסקית רווחית ומנצחת הפועלת תוך מצוינות כוללת, ותוך מתן שירות איכותי ובלתי מתפשר לתועלתם של לקוחותיה,עובדיה, ובעלי מניותיה, ציינו השניים.

אסטרטגיית "אל על 2010" , הדגישו השניים , מכוונת לחדשנות ויוזמה עסקית, מצוינות תפעולית, קפיצת מדרגה בטיפול בלקוח, הצטיידות, הרחבת המטען והתחזוקה, וטיפוח המשאב האנושי במקביל לשיפור משמעותי בתוצאות הכספיות, באופן שיעמיד את אל על בשורה אחת עם חברות תעופה מובילות בעולם.

ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2005 הסתכמו בכ- 485.2 מיליון $ - גידול של 17% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי הסתכם בכ- 144 מיליון $ - גידול של כ- 20% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם בכ- 52.2 מיליון $, גידול של כ- 10% ביחס לרבעון המקביל אשתקד .
בתשעת החודשים של שנת 2005 נרשם רווח שיא של 63.6 מיליון דולר.

* ההכנסות צמחו בכ- 17% ברבעון והסתכמו בכ- 485 מיליון $, לעומת כ- 414 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מעליה במספר הנוסעים שהטיסה אל על, מעליה בהכנסה לנוסע/ק"מ, מהגדלת נתח השוק של החברה מכ- 41% ברבעון המקביל לכ- 42% ברבעון המדווח ומגידול ניכר בשיעור התפוסה מכ- 81% לכ- 83%.
* הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ- 20% והסתכם בכ- 144 מיליון $, שיעור של כ- 30% מהמחזור, לעומת כ- 119 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד, שיעור של כ- 29%. הוצאות הדלק שהינן מרכיב מהותי ביותר בהוצאות החברה, גדלו ברבעון באופן ניכר כתוצאה מהמשך עליית מחיר הדס"ל והיוו כ- 23% מהמחזור לעומת כ- 20% ברבעון המקביל אשתקד. מחיר הדס"ל התייקר בשיעור ממוצע של כ- 43% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. העליות החדות במחירי הדלק בלבד הוסיפו להוצאות החברה, לפני גידור, כ- 50 מיליון $ ברבעון, לא כולל גידול בפעילות ביחס לרבעון המקביל פעולות הגידור בהן נקטה ההנהלה חסכו ברבעון השלישי כ- 23 מיליון $ בעלויות הדלק.
* הרווח התפעולי הסתכם בכ- 65 מיליון $, שיעור של כ- 13.3%, לעומת רווח תפעולי בסך כ- 52 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד, שיעור של כ- 12.5%.
* הרווח הנקי גדל בכ- 10% והסתכם בכ- 52 מיליון $, שיעור של כ- 11% , לעומת כ- 47 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד, שיעור של כ- 11.5%. ברבעון המדווח רשמה החברה במסגרת הוצאות אחרות, הפרשה בסך כ- 6 מיליון $ בגין תכנית פרישה מוקדמת בהסכמה של עובדים, המיועדת להתממש בשנת 2006.
* יתרת המזומנים והפיקדונות ליום 30 בספטמבר 2005 הסתכמה בכ- 249 מיליון $, לעומת כ- 153 מיליון $ בסוף שנת 2004.
* ההון העצמי ליום ה- 30 בספטמבר 2005 הסתכם בכ- 270 מיליון $, גידול של כ- 48% מתחילת השנה.


פרופסור ישראל (איזי ) בורוביץ ציין היום כי חוסנה הכלכלי, של החברה מאפשר לנו להשקיע בכדי להוביל את החברה להגשמת חזונה.
רווחי החברה ישמשו למימון ההשקעות העתידיות של החברה ולפיתוחה. נחתמה עסקת רכש של שני מטוסי 777, הוחלט על החלפת מושבי עסקים בחלק מהמטוסים והשקעה בשירות ובמוצר לסגמנט העסקי. בסה"כ בוחנת החברה השקעות בסך של למעלה מ- 320 מיליון$ בשנתיים הקרובות למימון פעילויות אלה. אנו מחויבים כלפי הנוסעים, העובדים ובעלי מניותינו לצעוד קדימה וליצור את השינוי ההכרחי.
עד היום עסקה החברה, בהצלחה, בהגדלת נתח השוק, צמצום הוצאות, חיזוק והטמעת תפיסת "הכי בבית בעולם".
היום אנחנו מחויבים לפעול לחיזוק פעילותינו מבית ופעילותינו העסקית הגלובלית, להפוך את ישראל ל- HUB, ע"י ניצול נכון של טרמינל 3 המאפשר תחרות עם שדות תעופה אחרים באזור ולפתח את אל על כחברה גלובלית.

מר חיים רומנו, מנכ"ל אל על מסר כי יכולתה של אל על להציג רווחיות מתמשכת הינה תוצאה של הקפדה על המשך שיפור השירות והמוצר , פעילות נחושה להגדלת התנועה התפוסה והיצע המושבים, וכל זאת אל מול חברות התעופה הרבות הפוקדות את הארץ , באופן ישיר ועקיף.
כמו כן ממשיכה החברה ליישם מדיניות הדוגלת ביצירת אטרקטיביות בעיני הלקוחות , הצגת מגוון רחב של מחירים , לוחות זמנים מותאמים לצרכיהם , הגדלת תדירויות והוספת מושבים בהתאם לדרישות השוק.

ההכנסות מהטסת נוסעים ברבעון השלישי גדלו בכ- 23%, החברה שיפרה את שיעור התפוסה לכ- 83%. היצע המושבים של החברה גדל ב- 9% ובכך הגדילה אל על את חלקה בשוק ב- 2%.
תנועת התיירות הנכנסת הכוללת לישראל גדלה ב19.8% ברבעון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד . אנו צופים גידול של כ-5% בשנה לשוק כולו בממוצע בעשור הקרוב.
התיירות הנכנסת היא אחד ממנועי הצמיחה של אל על , הדגיש רומנו . אנו מחויבים לפעול אינטנסיבית ובאופן מתמיד לגידול התיירות לישראל הן כאחד מהיעדים שלנו והן כראיה לאומית.

בין הפעילויות הרבות בהן נוקטת אל על ניתן למנות את הגברת התדירויות לשורה ארוכה של יעדים שהמרכזיים ביניהם הם טורונטו,לוס אנגל'ס, בנגקוק, רומא, פרנקפורט, הונג קונג, מוסקבה ,פריז ולונדון.
תגבור הפעילות והרחבת מגוון המוצרים והשירותים : ברבעון השלישי בוצעו 48 אלפי שעות טיסה (גידול של כ- 5%), בוצעו 7712 המראות המהוות גידול של 5% מהשנה שעברה (נוסעים בלבד) .בנוסף, הורחבו שיתופי הפעולה עם חברות תעופה אחרות על מנת לאפשר טיסות המשך למאות יעדים נוספים ברחבי העולם , הרחבת "אל-עלצ'יק" שירות מיוחד לילדים, הרחבת שיתופי הפעולה של מועדון הנוסע המתמיד המאפשר צבירת נקודות מהירה לכרטיסי בונוס ולשדרוגים ועוד.

בהתייחס ללקוחות הפרימיום ניתן לראות מגמה של העדפה ברורה בהשוואה לתקופה המקבילה , בה נרשם גידול של כ- 5 אחוז ביחס לרבעון המקביל אשתקד גידול של 3% ביחס לרבעון השני השנה בטיסות עם אל על.
חיים רומנו , ביקש לציין כי הסגמנט העסקי בחברה מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה, ואנו שמים דגש מיוחד בטיפול בצרכיהם המיוחדים של נוסעי הפרימיום. בין הפעולות הרבות שנעשו בחברה למען לקוחות הפרימיום ניתן למנות: שירות אינטרנט אלחוטי בטיסות במטוסי 777 ו- 400- 747 – קיים כבר עתה בחלק מהמטוסים ,ההתקנה תושלם במהלך שנת 2006. תוכנית להתקנת מושבים חדשים במחלקות העסקים לאחרונה הותקנו בחלק במטוסי 767 , ובמטוסי 767 הנוספים תימשך ההתקנה בחודשים הקרובים, כמו כן נבחנת התקנת מושבים חדשים ב- 747400 וב- 777 .

מטוס מדגם 767 ומטוס מדגם 737-800 ייווספו לצי – מטוס ה- 767 ישמש בנתיב לצפון אמריקה באביב 2006, מטוס 737-800 התקבל בימים אלו לשימוש החברה. כמו כן , מתקיים מו"מ לחכירת 737800 נוסף שצפוי להתקבל בחודש ינואר. נרכשו שני מטוסי 777 –אשר עתידים להיכנס לשימוש בשנת 2007 בנתיב לצפון אמריקה, נפתחה הקומה השנייה בטרקלין העסקים של החברה בטרמינל 3, מתבצעת פעילות לפתיחת טרקליני עסקים חדשים בניו יורק פריז ולונדון וכן הצבת עמדות קיוסק לבידוק עצמי מהיר לנוסעים עם כבודת יד בלבד.

הישג נוסף ברבעון זה הוא שמירה על רמת דיוק מבצעי העומד על כ- 80% הישג המציב את אל על בצמרת חברות התעופה האירופאיות.

מר ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים מסר: "זהו רבעון נוסף בו רושמת החברה רווח תפעולי ונקי בשיעור מרשים בכל קנה מידה ובמיוחד בעולם התעופה. השכלנו להגדיל את ההכנסות ולתפעל את החברה בשיעור הוצאות על המחזור נמוך יותר במרבית מרכיבי ההוצאה למעט בתחום הדלק. גם בנושא זה הצלחנו ליישם מדיניות ניהול סיכונים וגידורים אשר הוכיחה את עצמה ומשמשת מודל לחיקוי על ידי חברות תעופה רבות בעולם. תזרים המזומנים ויתרת השיא לסוף הרבעון מצביעים על חוסנה הפיננסי של החברה וישמשו בוודאי לתנופת פיתוח החברה לרווחת הלקוחות, העובדים ובעלי המניות"

אודות אל על
אל על נתיבי אוויר לישראל הנה המוביל הלאומי הישראלי. לאל על הכנסות שנתיות בהיקף של כ- 1.4 מיליארד דולר והיא מטיסה בשנה למעלה מ- 1.6 מיליון נוסעים. החברה טסה ללמעלה מ- 40 יעדים ישירים בעולם וליעדים רבים נוספים באמצעות הסכמי שיתופי פעולה עם חברות אחרות והיא מפעילה היום 34 מטוסים מהם 29 בבעלותה. אל על הנה החברה המובילה בשוק המטענים בישראל. החברה פעילה בשוק טיסות השכר באמצעות חברת הבת סאן - דור.
אל על מציינת השנה 56 שנות פעילות.

http://www.elal.co.il/default.asp?v...253&v_lang_id=2
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:44

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר