01-12-2005, 14:56
|
|
|
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
|
|
כך זה עבד
כאשר מטוס היה פוגע בכבל, בלון היה מתנתק ובקצה היה נפתח מצנח בלימה שמשך את הכבל לאחור וגרם לו להיכנס לתוך כנף. בנוסף לזה בקצה של הכבל היה מחובר מטען שנמשך לכנף. התוצאה היתה אחת מהשתיים - או שכבל היה חותך את הכנף, או שמטען היה מפוצץ אותו.
אבל יותר מכל, בלונים גרמו לכך שמטוסי אויב לא יכלו להפציץ בגובה נמוך או לצלול => פגיעות פחות מדויקות, או שהיו צריכים לעלות ואז היה יותר קל לכוון עליהם אש נ"מ ומטוסי יירוט הרי שבלונים היו עולים לגובה של 2-2.5 ק"מ או בשרשיור ל 4-5 ק"מ
|