לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 08-12-2004, 14:34
  xyz77 xyz77 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.03
הודעות: 19
סליחה הרב בצרי, הקב"ה עצמו הבטיח אחרת!
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dododo שמתחילה ב "הרב בצרי: החלטת מזוז על החד-מיניים תביא את המבול"

ספר בראשית:








פרק ח' פס' כא וַיָּרַח ה', אֶת-רֵיחַ הַנִּיחֹחַ, וַיֹּאמֶר ה' אֶל-לִבּוֹ לֹא-אֹסִף לְקַלֵּל עוֹד אֶת-הָאֲדָמָה בַּעֲבוּר הָאָדָם, כִּי יֵצֶר לֵב הָאָדָם רַע מִנְּעֻרָיו; וְלֹא-אֹסִף עוֹד לְהַכּוֹת אֶת-כָּל-חַי, כַּאֲשֶׁר עָשִׂיתִי. כב עֹד, כָּל-יְמֵי הָאָרֶץ: זֶרַע וְקָצִיר וְקֹר וָחֹם וְקַיִץ וָחֹרֶף, וְיוֹם וָלַיְלָה--לֹא יִשְׁבֹּתוּ.




פרק ט' פס' ח וַיֹּאמֶר אֱלֹקים אֶל-נֹחַ, וְאֶל-בָּנָיו אִתּוֹ לֵאמֹר. ט וַאֲנִי, הִנְנִי מֵקִים אֶת-בְּרִיתִי אִתְּכֶם, וְאֶת-זַרְעֲכֶם, אַחֲרֵיכֶם. י וְאֵת כָּל-נֶפֶשׁ הַחַיָּה אֲשֶׁר אִתְּכֶם, בָּעוֹף בַּבְּהֵמָה וּבְכָל-חַיַּת הָאָרֶץ אִתְּכֶם; מִכֹּל יֹצְאֵי הַתֵּבָה, לְכֹל חַיַּת הָאָרֶץ. יא וַהֲקִמֹתִי אֶת-בְּרִיתִי אִתְּכֶם, וְלֹא-יִכָּרֵת כָּל-בָּשָׂר עוֹד מִמֵּי הַמַּבּוּל; וְלֹא-יִהְיֶה עוֹד מַבּוּל, לְשַׁחֵת הָאָרֶץ.








תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 08-12-2004, 15:31
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
באמת תודה ש"הארת את עיניו" הוא בטח לא ידע את זה אני
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי xyz77 שמתחילה ב "סליחה הרב בצרי, הקב"ה עצמו הבטיח אחרת!"

בטוח שעכשיו הוא ישנה את דעתו...
אם רק כבודו יואיל להשאיר את מספרו כדי שנוכל ליצור איתו קשר בשאלות נוספות!


ועכשיו ברצינות:
כתוב בספרים הקדושים שעל הכל מאריך הקב"ה אפו (לא מוותר מאריך אפו עד שנעשה תשובה - ואם לא עושים תשובה בסוף העונש מגיע...), על הכל - חוץ מהזנות - על זה יש special delivery:
מכה מיידית! (לאו דווקא באופן אישי - ואתה יכול להבין לבד).

כמו כן לכל מי ששואל (לא מזלזל - שואל!) הכיצד יכול הרב לומר דבר כזה?:
1. באופן ספציפי - הדבר הנ"ל כתוב כבר המון זמן.
2. הרב הוא מקובל (לפי מה שאני יודע גדול המקובלים)- מקובל עוסק בקבלה שהיא היהדות בדרגתה הגבוהה ביותר - תורת הנסתר.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 08-12-2004, 17:07
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
קצת ענווה לא נסתרת יכולה בהחלט להיות לך לתועלת (אבל אל תגיד לאף אחד שאמרתי):
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי levy99 שמתחילה ב "הדבר היחיד שניסתר"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי levy99
הדבר היחיד שניסתר מהרב בצרי היא ההבנה. אין הוא מסוגל להבדיל בין הכתוב לבין האמת.
אלוהים הבטיח ללא כל מילה ניסתרת שהמבול לא יחזור!!!!!
אולי ברצונו לגרום אסון אחר אבל לא מבול.
מי הוא אותו בצרי שמדבר בשמו של אלוהים? מי מינה אותו?
מכאן יוצא שבצרי הוא האסון של המדינה שמושך אחריו עדר של עובדי אלילים.

אני יכול לתאר טיפוס כמוך הקורא באיזה ספר שבממוצע יש בשקע החשמל 0 וולט!
שמח וחסר ענווה לחלוטין אתה חוזר הביתה ומחליט לבדוק ולפרסם את הידיעה הלאה,
אך לפתע אבוי: פרסומת בטלוויזיה על זהירות מחשמל!
אתה לא מתעצל ומרים טלפון לחברת החשמל ומבקש לדבר עם אחד המהנדסים הראשיים.
והוא החשוך הזה - אומר לך שצריך ללמוד הרבה עד שמבינים מדוע צריך להזהר מחשמל.
אתה טורק בתגובה את השפופרת תוך כדי שאתה מפטיר "מי מינה אותו לכל הרוחות?..."
הדבר הבא (לפני שאתה מחליט לפרק את השקע בידיים חשופות ) שאתה עושה לכתוב מכתב למבקר המדינה בקשר לעדר עובדי חברת החשמל.

מקווה שלא תגיע לשלב של השקע....
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 08-12-2004, 17:54
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
בתגובה להודעה מספר 16 שנכתבה על ידי levy99 שמתחילה ב "אפס וולט?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי levy99
לפי דבריך ציטוט
אני יכול לתאר טיפוס כמוך הקורא באיזה ספר שבממוצע יש בשקע החשמל 0 וולט
אתה משווא "איזה ספר" לספר התנך?
ספר שניתן ע"י אלוהים ולא ע"י איזה מהנדס
ספר התנך הוא ספר יחיד ואין שני.
ואם בספר התנך היה כתוב שבשקע יש אפס וולט אז כל יהודי מאמין היה צריך לגעת בו בידים חסופות.
עד כאן מסכים (חוץ מ"חסופות")...

ציטוט:
במקור נכתב על ידי levy99
"נעשה ונישמע" ללא שאלות כי כך אמר השם.
אך בצרי יודע יותר טוב מה נכון ומה לא כי מי הוא האלוהים בישבילו? איזה כלי לקידום מכירות.

סתם שאלת מחשבה:
ראית פעם נחש מדבר?
היעלה בדעתך שיהודים לאורך 3500 שנה האמינו לסיפור הזה כפשוטו?
- אתה יכול לומר הרבה דברים על היהודים, אבל טיפשים אתה בהחלט לא יכול לומר עליהם!

זהו רק קצה הקרחון:
"נעשה אדם בצלמנו כדמותנו"
נעשה ברבים - רגע אם כך האם יש ריבוי אלוהות (ח"ו)?
האם זה לא בניגוד גמור לתפיסה ה' אלוקינו ה' אחד?

ועוד ועוד ....
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 08-12-2004, 17:06
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
זאת הייתה הדגמה של "הומו פומפוזיוס"
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "באמת תודה ש"הארת את עיניו" הוא בטח לא ידע את זה אני"

הרצינות המתנשאת שבה אתה מסביר לנו את מה שכתוב "בספרים הקדושים" היא נלעגת. במקום שאני בא ממנו, מי שמצטט ספר - צריך לציין את המקום המדויק, כדי שאוכל לקרוא בעצמי ולשפוט את הכתוב בעצמי, ולא דרך "מסננת" המצטט. במקום שאני בא ממנו אין גם ספרים "קדושים" רק ספרים טובים או ספרים רעים. במקום שאני בא ממנו "זנות" היא מתן חסדים מיניים אקראיים תמורת אתנן, ואין לזה שום קשר לחיים משותפים של שני גברים או שתי נשים. במקום אני בא ממנו, הקבלה היא התפתחות מאוחרת של היהדות בפזילתה לדתות אחרות, "הזוהר" הוא ספר שנכתב במאה ה-12 ע" ר' ליאון די מודינה, ושוםפ דבר מיסטי אינו נחשב בדרגה גבוהה יותר ממדעי.

ואני סבור שלי יש סיבה להתנשא עליך ולא להיפך. אבל לא אעשה זאת. רק אציע לך שקצת תצניע לכת. (מיכה ח' 8).
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 08-12-2004, 20:37
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
אם "המקום שממנו אתה בא" (שים לב כבר נפלת... (המקום) LOL):
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "זאת הייתה הדגמה של "הומו פומפוזיוס""

הוא עם ישראל אזי:

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
הרצינות המתנשאת שבה אתה מסביר לנו את מה שכתוב "בספרים הקדושים" היא נלעגת.
תלעג כמה שאתה רוצה אם זה מה שהאגו שלך מכתיב עלי זה לא משפיע אך עליך כן: זה פשוט מונע ממך ללמוד דברים חדשים משום שמראש הם מתוייגים אצלך כנלעגים.
ולכן: אם "רצינותי המתנשאת" היא נלעגת בעיניך אני מקווה שזה לא יגביל אותך כנ"ל.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
במקום שאני בא ממנו, מי שמצטט ספר - צריך לציין את המקום המדויק, כדי שאוכל לקרוא בעצמי ולשפוט את הכתוב בעצמי, ולא דרך "מסננת" המצטט.
בבקשה:
רש"י על בראשית ו' 13 12:
(יב) כי השחית כל בשר - אפילו בהמה חיה ועוף נזקקין לשאינן מינן: (יג) קץ כל בשר - כל מקום שאתה מוצא זנות ועבודה זרה, אנדרלמוסיא באה לעולם והורגת טובים ורעים:


ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
במקום שאני בא ממנו אין גם ספרים "קדושים" רק ספרים טובים או ספרים רעים.
פה אני נאלץ לעצור ולשאול: האם כלל קיים מושג קדושה לגביך?
וחוץ מזה כדי להגדיר ספר טוב/רע צריך קודם להגדיר מהו טוב ומהו רע האם תוכל לעשות זאת?


ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
במקום שאני בא ממנו "זנות" היא מתן חסדים מיניים אקראיים תמורת אתנן, ואין לזה שום קשר לחיים משותפים של שני גברים או שתי נשים.
ובכן אם אתה בא מעם ישראל אז כל המקרים הבאים (לפחות) מוגדרים כזנות (עריות):
(ויקרא יח'):
ויקרא פרק יח

א וַיְדַבֵּר יְהוָה, אֶל-מֹשֶׁה לֵּאמֹר. ב דַּבֵּר אֶל-בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם: אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. ג כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ-מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם-בָּהּ, לֹא תַעֲשׂוּ; וּכְמַעֲשֵׂה אֶרֶץ-כְּנַעַן אֲשֶׁר אֲנִי מֵבִיא אֶתְכֶם שָׁמָּה, לֹא תַעֲשׂוּ, וּבְחֻקֹּתֵיהֶם, לֹא תֵלֵכוּ. ד אֶת-מִשְׁפָּטַי תַּעֲשׂוּ וְאֶת-חֻקֹּתַי תִּשְׁמְרוּ, לָלֶכֶת בָּהֶם: אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. ה וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-חֻקֹּתַי וְאֶת-מִשְׁפָּטַי, אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה אֹתָם הָאָדָם וָחַי בָּהֶם: אֲנִי, יְהוָה. {ס}

ו אִישׁ אִישׁ אֶל-כָּל-שְׁאֵר בְּשָׂרוֹ, לֹא תִקְרְבוּ לְגַלּוֹת עֶרְוָה: אֲנִי, יְהוָה. {ס}

ז עֶרְוַת אָבִיךָ וְעֶרְוַת אִמְּךָ, לֹא תְגַלֵּה: אִמְּךָ הִוא, לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָהּ. {ס}

ח עֶרְוַת אֵשֶׁת-אָבִיךָ, לֹא תְגַלֵּה: עֶרְוַת אָבִיךָ, הִוא. {ס}

ט עֶרְוַת אֲחוֹתְךָ בַת-אָבִיךָ, אוֹ בַת-אִמֶּךָ, מוֹלֶדֶת בַּיִת, אוֹ מוֹלֶדֶת חוּץ--לֹא תְגַלֶּה, עֶרְוָתָן. {ס}

י עֶרְוַת בַּת-בִּנְךָ אוֹ בַת-בִּתְּךָ, לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָן: כִּי עֶרְוָתְךָ, הֵנָּה. {ס}

יא עֶרְוַת בַּת-אֵשֶׁת אָבִיךָ מוֹלֶדֶת אָבִיךָ, אֲחוֹתְךָ הִוא--לֹא תְגַלֶּה, עֶרְוָתָהּ. {ס}

יב עֶרְוַת אֲחוֹת-אָבִיךָ, לֹא תְגַלֵּה: שְׁאֵר אָבִיךָ, הִוא. {ס}

יג עֶרְוַת אֲחוֹת-אִמְּךָ, לֹא תְגַלֵּה: כִּי-שְׁאֵר אִמְּךָ, הִוא. {ס}

יד עֶרְוַת אֲחִי-אָבִיךָ, לֹא תְגַלֵּה: אֶל-אִשְׁתּוֹ לֹא תִקְרָב, דֹּדָתְךָ הִוא. {ס}

טו עֶרְוַת כַּלָּתְךָ, לֹא תְגַלֵּה: אֵשֶׁת בִּנְךָ הִוא, לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָהּ. {ס}

טז עֶרְוַת אֵשֶׁת-אָחִיךָ, לֹא תְגַלֵּה: עֶרְוַת אָחִיךָ, הִוא. {ס}

יז עֶרְוַת אִשָּׁה וּבִתָּהּ, לֹא תְגַלֵּה: אֶת-בַּת-בְּנָהּ וְאֶת-בַּת-בִּתָּהּ, לֹא תִקַּח לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ--שַׁאֲרָה הֵנָּה, זִמָּה הִוא. יח וְאִשָּׁה אֶל-אֲחֹתָהּ, לֹא תִקָּח: לִצְרֹר, לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ עָלֶיהָ--בְּחַיֶּיהָ. יט וְאֶל-אִשָּׁה, בְּנִדַּת טֻמְאָתָהּ--לֹא תִקְרַב, לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ. כ וְאֶל-אֵשֶׁת, עֲמִיתְךָ--לֹא-תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ, לְזָרַע: לְטָמְאָה-בָהּ. כא וּמִזַּרְעֲךָ לֹא-תִתֵּן, לְהַעֲבִיר לַמֹּלֶךְ; וְלֹא תְחַלֵּל אֶת-שֵׁם אֱלֹהֶיךָ, אֲנִי יְהוָה. כב וְאֶת-זָכָר--לֹא תִשְׁכַּב, מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה: תּוֹעֵבָה, הִוא. כג וּבְכָל-בְּהֵמָה לֹא-תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ, לְטָמְאָה-בָהּ; וְאִשָּׁה, לֹא-תַעֲמֹד לִפְנֵי בְהֵמָה לְרִבְעָהּ--תֶּבֶל הוּא. כד אַל-תִּטַּמְּאוּ, בְּכָל-אֵלֶּה: כִּי בְכָל-אֵלֶּה נִטְמְאוּ הַגּוֹיִם, אֲשֶׁר-אֲנִי מְשַׁלֵּחַ מִפְּנֵיכֶם. כה וַתִּטְמָא הָאָרֶץ, וָאֶפְקֹד עֲו‍ֹנָהּ עָלֶיהָ; וַתָּקִא הָאָרֶץ, אֶת-יֹשְׁבֶיהָ. כו וּשְׁמַרְתֶּם אַתֶּם, אֶת-חֻקֹּתַי וְאֶת-מִשְׁפָּטַי, וְלֹא תַעֲשׂוּ, מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה: הָאֶזְרָח, וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם. כז כִּי אֶת-כָּל-הַתּוֹעֵבֹת הָאֵל, עָשׂוּ אַנְשֵׁי-הָאָרֶץ אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם; וַתִּטְמָא, הָאָרֶץ. כח וְלֹא-תָקִיא הָאָרֶץ אֶתְכֶם, בְּטַמַּאֲכֶם אֹתָהּ, כַּאֲשֶׁר קָאָה אֶת-הַגּוֹי, אֲשֶׁר לִפְנֵיכֶם. כט כִּי כָּל-אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה, מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה--וְנִכְרְתוּ הַנְּפָשׁוֹת הָעֹשֹׂת, מִקֶּרֶב עַמָּם. ל וּשְׁמַרְתֶּם אֶת-מִשְׁמַרְתִּי, לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת מֵחֻקּוֹת הַתּוֹעֵבֹת אֲשֶׁר נַעֲשׂוּ לִפְנֵיכֶם, וְלֹא תִטַּמְּאוּ, בָּהֶם: אֲנִי, יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם. {פ}




ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
במקום אני בא ממנו, הקבלה היא התפתחות מאוחרת של היהדות בפזילתה לדתות אחרות,
משהו מעניין לשם שינוי: האם אתה יכול להראות כיצד ולאיזה דת היהדות "פוזלת" כדבריך בנושא הקבלה?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
"הזוהר" הוא ספר שנכתב במאה ה-12 ע" ר' ליאון די מודינה,
לא אכנס איתך לויכוח על קדמות הזוהר - בעיקרון רוב הזרמים ביהדות (האורתודוכסיים לא המזויפים) הכריעו שהזוהר הוא מתקופת רשב"י יש למשל זרם אצל התימנים הנקרא "דרדעים"
שלא קיבלו את הזוהר (הרב קאפח) אם אתה נמנה על הזרם הזה אני מבין אותך.
רק כדי שתהיה לך קריאה פוריה:
http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/sinay/hazohar-2.htm


ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
ושוםפ דבר מיסטי אינו נחשב בדרגה גבוהה יותר ממדעי.
נכון - מי מדבר על מיסטיקה - מדברים פה על רוחניות - דבר מציאותי מאוד!
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
ואני סבור שלי יש סיבה להתנשא עליך ולא להיפך. אבל לא אעשה זאת. רק אציע לך שקצת תצניע לכת. (מיכה ח' 8).
תודה שלא התנשאת עלי המפקד...
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 08-12-2004, 21:36
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
תחפש לך גינה לעבוד עליה...
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "אם "המקום שממנו אתה בא" (שים לב כבר נפלת... (המקום) LOL):"

1. יוצא המרצע מן השק. "הספרים הקדושים" אינם התורה, או התורה שבעל-פה שמתיימרים להיות אלהיים אלא פרשנות בלבד. אמנם של גדול הפרשנים אבל רק פרשן. אתה ידעת היטב מדוע לא ציינת את המקור. במקום שאני בא ממנו מקפיצידים על ציון המקור כדי שחבר'ה כמוך לא יעבדו על הקורא.


2. אני לא מבין מדוע אתה חייב לשאול, ומה זה קשור לענייננו. מושג של קדושה קיים אצלי רק בלשון דיבור לתיאור משהו בעל חשיבות עליונה. לא במובן על-אנושי. והודאי לא חפץ. (ספר הוא חפץ). אשר לתעלול של "האם תוכל להגדיר מהו ספר טוב או רע" - תשכח מזה. אני מכודע לטכניקות של הריסת דיון ולא אפול בפח הזה. אני מדבר בהנחה שהקורא הוא אינטליגנטי מספיק. אם אינך יודע מהו ספר טוב או רע - כנראה שאני מבזבז את זמני.

3. ועכשיו אנחנו מגיעים לגילוי ערוותך. אתה מעתיק לי חצי מספר התורה, ובו כל האיסורים העסיסיים ביותר. רק דבר אחד אין בהם המלה זנות, שבה ובמשמעותה אנו דנים . להזכירך, אני טענתי שאין במגורי שני גברים יחד משום זנות. וזאת לאחר שאתה הבאת כאסמכתא לבוא המבול - שהוא יבוא בגלל זנות.

אז מה יש לנו כאן? "ספר קדוש" שהוא בסה"כ פרשן, שטוען שמבול יבוא בגלל זנות, ו"בלופר" בן תקופתנו, שמנסה ע"י פרשנות מקרית בסוגריים, "להעביר" שזנות היא עריות, ואל"כ זה "מבול" של פסוקים לא רלוונטיין לעניננו כדי לשטוף את המוח כ"מסך עשן".

בקיצור, אתה מחרתת!
4. הקבלה נתנה ליהודים קצת שדים ורוחות כפי שהם ראו אצל שכניהם הנוצרים.

5. ה"זרמים ביהדות" גם מקבלים שתורה ניתנה בסיני. אבל אין לזה נפקות מדעית. אז נכון שמדע לא הצליח למצוא מקור לתורה (לתושב"ע אין בעיה, כותביה חתומים עליה) אבל דווקא לספר הזוהר יש.

6. אתה יכול לקרוא לקבלה גם סבון ללא סבון. אבל במה שהיא עוסקת זאת מיסטיקה. אם אתה זקוק לכך בשביל להרגיש רוחניות - זאת בעיה שלך.

7. אתה ממשיך להתנשא, ואני מודיע לך שאתה נראה נלעג. (וכדאי שתלמד את משמעות הביטוי: זה לא אני לועג לך. זאת פעולה שלך...).
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 09-12-2004, 09:14
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "תחפש לך גינה לעבוד עליה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
1. יוצא המרצע מן השק. "הספרים הקדושים" אינם התורה, או התורה שבעל-פה שמתיימרים להיות אלהיים אלא פרשנות בלבד. אמנם של גדול הפרשנים אבל רק פרשן. אתה ידעת היטב מדוע לא ציינת את המקור. במקום שאני בא ממנו מקפיצידים על ציון המקור כדי שחבר'ה כמוך לא יעבדו על הקורא.
בסדר רש"י הוא לא היחיד יש עוד הרבה הנה עוד אחד:
ילקוט שימעוני:
בראשית - פרק ו - רמז נא

רבי אלעזר אומר כל האוחז באמה ומשתין כאילו מביא מבול לעולם שנאמר כי השחית כל בשר. אמר ר' יוחנן כל המוציא שכבת זרע לבטלה חייב מיתה שנאמר וירע בעיני ה' אשר עשה וימת גם אותו רבי יצחק דבי רבי אמר כאילו שופך דמים שנאמר הנחמים באלים תחת כל עץ רענן שוחטי הילדים אל תקרי שוחטי אלא סוחטי רב אשי אמר כאילו עובד עבודה זרה כתיב הכא תחת כל עץ רענן וכתיב התם על ההרים הרמים ותחת כל עץ רענן. אמר רב אסי כל המביא עצמו לידי הרהור אין מכניסין אותו במחיצתו של הקב"ה כתיב הכא וירע בעיני ה' וכתיב לא יגורך רע. מאי דכתיב ידיכם דמים מלאו אלו המנאפים ביד כדתנא דבי רבי ישמעאל לא תנאף לא יהיה בך נאוף בין ביד בין ברגל. רבי אמי אמר המקשה עצמו לדעת נקרא עו"א שכך אומנותו של יצר הרע היום אומר לו עשה כך למחר אומר לו לך עבוד עבודה זרה:

ויאמר אלהים לנח קץ כל בשר בא לפני הגיע זמנן ליקצץ הגיע זמנן ליעשות בוסר הגיע קטיגוריא שלהן הגיע זמנן ליעשות בתה כל כך למה כי מלאה הארץ חמס מפניהם. חמס שוה פרוטה גזל פחות משוה פרוטה היה אחד מהם מוצא קופתו מלאה תורמסין היה זה בא ונוטל פחות משוה פרוטה וזה בא ונוטל פחות משוה פרוטה עד מקום שאינו יכול להוציא ממנו בדין. א"ל הקב"ה אתם עשיתם שלא כשורה אף אני אעשה עמכם שלא כשורה שהדא הוא דכתיב הלא נסע יתרם בם ימותו ולא בחכמה בחכמת תורה מבקר לערב יוכתו מבלי משים לנצח יאבדו ואין משים אלא דין שנאמר ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם. דבר אחר כי מלאה הארץ חמס חמס זה עבודה זרה דכתיב כי מלאה הארץ חמס. חמס זו גלוי עריות חמסי ושארי על בבל. חמס זו שפיכות דמים מחמס בני יהודה אשר שפכו דם נקי בארצם. חמס כמשמעו. והנני משחיתם את הארץ אפילו ג' טפחים של מחרשה נמחו. לבן מלכים שהיה לו פדגוג כל זמן שהיה סורח היה פדגוג שלו נרדה ולבן מלכים שהיה לו מניקה כל זמן שהיה סורח היתה מניקתו נרדית כך הנני משחיתם את הארץ הא אנא מחבלהון ומחבל ארעא עמהון:

ואם תאמר שגם תושב"ע לא מספיק טובה בעיניך אז אין ויכוח (כי אתה אפילו לא יכול לנקד את את תורה שבכתב אחרת...).

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
2. אני לא מבין מדוע אתה חייב לשאול, ומה זה קשור לענייננו. מושג של קדושה קיים אצלי רק בלשון דיבור לתיאור משהו בעל חשיבות עליונה. לא במובן על-אנושי. והודאי לא חפץ. (ספר הוא חפץ). אשר לתעלול של "האם תוכל להגדיר מהו ספר טוב או רע" - תשכח מזה. אני מכודע לטכניקות של הריסת דיון ולא אפול בפח הזה. אני מדבר בהנחה שהקורא הוא אינטליגנטי מספיק. אם אינך יודע מהו ספר טוב או רע - כנראה שאני מבזבז את זמני.

לא סתם שאלתי - הקבלה כן נותנת תשובות לשאלות הללו.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
3. ועכשיו אנחנו מגיעים לגילוי ערוותך. אתה מעתיק לי חצי מספר התורה, ובו כל האיסורים העסיסיים ביותר. רק דבר אחד אין בהם המלה זנות, שבה ובמשמעותה אנו דנים . להזכירך, אני טענתי שאין במגורי שני גברים יחד משום זנות. וזאת לאחר שאתה הבאת כאסמכתא לבוא המבול - שהוא יבוא בגלל זנות.

המקור שהבאתי מוכיח אחרת (ואם תרצה אפשר להביא נוספים).

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
אז מה יש לנו כאן? "ספר קדוש" שהוא בסה"כ פרשן, שטוען שמבול יבוא בגלל זנות, ו"בלופר" בן תקופתנו, שמנסה ע"י פרשנות מקרית בסוגריים, "להעביר" שזנות היא עריות, ואל"כ זה "מבול" של פסוקים לא רלוונטיין לעניננו כדי לשטוף את המוח כ"מסך עשן".
בקיצור, אתה מחרתת!
כנ"ל

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
4. הקבלה נתנה ליהודים קצת שדים ורוחות כפי שהם ראו אצל שכניהם הנוצרים.
יש לך מקור לזה או שזה פרי מוחך הקודח (במקום שממנו אני בא מביאים ציטוטים!)

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
5. ה"זרמים ביהדות" גם מקבלים שתורה ניתנה בסיני. אבל אין לזה נפקות מדעית. אז נכון שמדע לא הצליח למצוא מקור לתורה (לתושב"ע אין בעיה, כותביה חתומים עליה) אבל דווקא לספר הזוהר יש.
קראת בכלל את המאמר שהבאתי או ישר הגבת?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
6. אתה יכול לקרוא לקבלה גם סבון ללא סבון. אבל במה שהיא עוסקת זאת מיסטיקה. אם אתה זקוק לכך בשביל להרגיש רוחניות - זאת בעיה שלך.
אתה מרגיש רוחניות בצורה אחרת - מעניין איך?

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Big Joe
7. אתה ממשיך להתנשא, ואני מודיע לך שאתה נראה נלעג. (וכדאי שתלמד את משמעות הביטוי: זה לא אני לועג לך. זאת פעולה שלך...).
הבנתי אני נלעג - yes master big joe.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 09-12-2004, 15:58
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
בבקשה יקירי
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "אתה ממשיך לקשקש"

איסור משכב זכר

ויקרא פרק יח:כב
ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה הוא

ויקרא פרק כ:יג
ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם

דברים פרק כג:יח
לא יהיה קדש מבני ישראל

הגדרת האיסור

גמרא. זכר מנא לן? דתנו רבנן: (ויקרא כ:יג) איש - פרט לקטן, אשר ישכב את זכר - בין גדול בין קטן, משכבי אשה - מגיד לך הכתוב ששני משכבות באשה

(ויקרא יח:כב) ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה היא. למדנו אזהרה לשוכב, אזהרה לנשכב מניין? תלמוד לומר (דברים כג:יז) לא יהיה קדש מבני ישראל ואומר (מלכים א' יד:כב) וגם קדש היה בארץ עשו ככל התועבת הגוים אשר הוריש וגו'. דברי רבי ישמעאל, רבי עקיבא אומר: אינו צריך, הרי הוא אומר ואת זכר לא תשכב משכבי אשה, קרי ביה לא תשכב.


האיש נושא לאיש והאשה לאשה

ספרא אחרי מות פרשה ט
או כמעשה ארץ מצרים וכמעשה ארץ כנען לא תעשו, יכול לא יבנו בניינות ולא יטעו נטיעות כמותם תלמוד לומר ובחקותיהם לא תלכו, לא אמרתי אלא בחוקים החקוקים להם ולאבותיהם ולאבות אבותיהם ומה היו עושים האיש נושא לאיש והאשה לאשה, האיש נושא אשה ובתה והאשה ניסת לשנים לכך נאמר ובחקותיהם לא תלכו


גממסיות לזכר

בראשית רבה (וילנא) פרשה כו ד"ה ה ויראו בני
רבי הונא בשם רבי אמר דור המבול לא נימוחו מן העולם עד שכתבו גמומסיות (שירי זיווג) לזכר ולבהמה אמר רבי שמלאי בכל מקום שאתה מוצא זנות אנדרלומסיאה באה לעולם והורגת טובים ורעים.

רבה (מרגליות) פרשה כג ד"ה [ט] תנ' ר ויקרא
ר' עזריה בש' ר' יהוש' בר סימון ור' יהושע בן לוי בש' בר קפרא מצינו שהכל הקב"ה מאריך רוחו חוץ מן הזנות בלבד, ואית ליה קריין סגיין. ויהי כי החל האדם וגו' ויראו בני האלהים את בנות האדם. וירא י"י כי רבה רעת האדם וגו, ויאמר י"י אמחה (בראשית ו:א – ז). סדומיים, ר' יהושע בן לוי בש' בר פדיה כל אותה הלילה היה לוט עומד מדבר עליהם סניגוריה, כיון שבאו ואמרו לו איה האנשים וגו' ונדעה אותם (בראשית יט:ה), בתשמיש, מיד ויאמרו האנשים אל לוט עוד מי לך (שם י"ט:יב), עד כאן היה לך פתחון פה ללמד עליהם סניגוריא מיכן ואילך אין לך פתחון פה ללמד עליהם סניגוריא, אלא חתן בניך ובנותיך וגו', כי משחיתים אנחנו וגו' (שם י"ט:יב – יג). אני י"י, אני הוא שפרעתי משמשון ומאמנון ומזמרי, ועתיד אני ליפרע ממי שהוא עושה כמעשיהם. אני הוא ששלמתי שכר ליוסף ליעל ולפלטי, אני עתיד לשלם שכר למי שהוא עושה כמעשיהם.

מדרש תנחומא (בובר) פרשת בראשית סימן כא ד"ה [כא] ויאמר ה
אמר ר' יהודה בר אידי לא נחתם גזר דינם של דור המבול, עד שכתבו גמיקיסוס .לזכר ולבהמה (שטר נישואין ביוונית)
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 08-12-2004, 15:12
  NOTA NOTA אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.11.01
הודעות: 9,600
לא המבול... המבולבול!
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי dododo שמתחילה ב "הרב בצרי: החלטת מזוז על החד-מיניים תביא את המבול"

Humidity's rising
Barometer's getting low
According to all sources
The street's the place to go
'Cos tonight for the first time
At just about half past ten
For the first time in history
It's gonna start raining men

It's raining men
Hallelujah it's raining men, Amen
It's raining men
Hallelujah it's raining men, Amen

Humidity's rising
Barometer's getting low
According to all sources
The street's the place to go

'Cos tonight for the first time
At just about half past ten
For the first time in history
It's gonna start raining men

It's raining men
Hallelujah it's raining men, Amen
I'm gonna go out
I'm gonna let myself get
Absolutely soaking wet

It's raining men
Hallelujah it's raining men
Every specimen
Tall blond dark and mean
Rough and tough and strong and lean

God bless Mother Nature
She's a single woman too
She took on a heaven
And she did what she had to do
She taught every angel
To rearrange the sky
So that each and every woman
Could find her perfect guy

It's raining men
Go get yourself wet girl
I know you want to

I feel stormy weather moving in
About to begin
Hear the thunder
Don't you lose your head
Rip off the roof and stay in bed

It's raining men Hallelujah
It's raining men, Amen
It's raining men Hallelujah
It's raining men, Amen

It's raining men Hallelujah
It's raining men, Amen
It's raining men Hallelujah
It's raining men, Amen

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:22

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר