לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 30-01-2006, 09:07
צלמית המשתמש של zragon13
  zragon13 zragon13 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 19.09.05
הודעות: 1,280
HK33 or T223
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי golani_2 שמתחילה ב "אותה חברה שרכשה זיכיון ליצור..."

I don't think that H&R actually did any serious gun designing - just imported the weapon from the German company to submit as a competitor to the AR15/M16 and called it T223. The HK33 is basically just a shrunken 5.56 version of the G3.

In the 50s they did the same thing with the FN FAL so they could enter it as the T48 into competition against the winning T44 which became the M14. I think that H&R also was also one of the several subcontractors that also previously manufactured M1 Garands and M14s and later the M16A1s.

BTW, the first M16A1 that I was ever issued in reserves when we converted from the Galil was built by H&R. It was apparently an early model that didn't even have the trap door in the buttstock - and worse, it jammed all the time!

From the 5.56 X 45mm Timeline
http://www.thegunzone.com/556dw.html

Prototypes of the HK 33 first appear. H&R imports a small number and manages to have them included in the SAWS program. H&R marks these rifles as the T223.

And a picture I found somewhere on the internet with this caption: Special forces soldier in Vietnam with either an HK33 or T223

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י zragon13 בתאריך 30-01-2006 בשעה 09:10.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:45

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר