לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 19-02-2006, 15:37
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי atlantix שמתחילה ב "תחליף אפשרי לנגב\מאג ??"

M-16 לא יכול לירות כמות גדולה של כדורים בלי להסתכן ב"בישול" כדור. בגלל זה למקלעים יש מכנס פתוח.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 19-02-2006, 16:08
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי offerd שמתחילה ב "אפילו הנגב שפותח כמקלע לא..."

בא נגיד כך.
המאג משמש לתפקיד אותו אף מקלע קטן קוטר לא יצלח להחליף.
השאלה האמיתית היא האם M16 מסוגל להחליף את הנגב כמקלעון, והתשובה היא שלילית לדעתי.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 19-02-2006, 19:21
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Blue Hawk שמתחילה ב "שאלה על הנגב:"

בנוגע למחסניות - במצב חרום אתה תרצה את האופציה הזאת, במקום להתחיל לחפש שרשירים.... כך, אתה יכול לאסוף מפצועים, או מפק"ל המחסניות המחלקתי מחסניות.

ישן 19-02-2006, 20:23
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי caliber45 שמתחילה ב "לבית המחסנית בנגב יש עוד..."

וכבדות יותר... ואף אחד לא משתמש בגליל, כך שאין כאן יתרון...

ישן 19-02-2006, 21:25
  caliber45 caliber45 אינו מחובר  

חבר מתאריך: 18.02.06
הודעות: 59

זה שהאם-16 עושה מעצורים ופגיע יחסית לפיח מצטבר זה ידוע, הכל נובע מהחלקים המדוייקים שלו. תשווה בריח (שושנה) של אם-16 לבריח של גליל, הבריח של האם-16 ממש יפה, ניראה שחתוך בלייזר ומישתלב בדיוק מפליא עם שיני הנעילה שבקנה, לכאורה, צריך להיות נשק מושלם אבל עובדה שהבריח המכוער והגס עם סימני הכרסומת של הגליל עושה את העבודה הרבה יותר טוב.
למרות שבמיקרה הזה בדבר המקלע הקל אם-16 הזה אני חושב שהבריח קצת שונה, אני אישית לא הייתי סומך על בריח קטן ואלגנטי כזה שיירה מאות כדורים מוגברים ברצץ...
יש לי הרבה תמונות של מקלע M-4 שניראה ממש כמו M-4 רגיל, למעשה הגוף התחתון שלו זהה לגמרי אבל הגוף העליון שלו מכיל מנוף שרשירים קטן והמקלע ניזון משרשירי SS109 וגם ממחסניות, אני פשוט חדש כאן ולא יודע איך להעלות תתמונות...
ישן 19-02-2006, 21:57
צלמית המשתמש של gal perel
  gal perel gal perel אינו מחובר  

חבר מתאריך: 15.02.06
הודעות: 142

המאג הינו כלי אמין מדויק ויעיל ועל כן כפי שנאמר עם הצלחה לא מתווכחים (אבל טוב שהפכו אותו למחלקתי במקום כיתתי) הנגב מבוסס על המינימי אבל דרך אגב מדויק כמעט אחד לאחד כמו M4 ואם (כמו שעושים בשלדג) מחברים לו טריג'יקון אז הסטיות הן זהות והוא נשק בן זונה. אבל לפעמים עושה מעצורים . הM4 על גירסאותיו מדויק וקל וקל לתפעול אבל מה פחות אמיד בירי מסיבי קנה יכול להתרחב כדור יכול להתבשל ומעצורים קורים ואל כן טוב שיש את שלושתם במחלקת הח"ר. דרך אגב זה נובע גם מהשיקול הכלכלי שמניע עכשיו את יצור התבור. נשק תוצרת ישראל זה אומר עבודה לישרלים ורווח למפעלים ישרלים ולא לארה"ב וחברת קולט

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:49

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר