לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 25-03-2006, 10:01
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי amirsgv שמתחילה ב "אני חושב שאינך מדייק"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי amirsgv
הארכת הצנ"פ למטוסי העייט נעשתה לאחר מלחמת יוה"כ בכדי להקשות על נעילת טילי חום. מטוסים רבים חזרו עם פגיעת זנב מ"זרת" (הכינוי לסטרלה), וזה היה הטריגר לשינוי. לעומת זאת, הארכת הזנב במעבר מסמב"ד לסער נבעה בשל אורכו של מנוע ה-J52 ביחס למנוע המקורי של הסמב"ד, אטאר 101 (אם איני טועה בדגם ...). עובדתית, כל מטוסי הסער סיימו את ההסבה לפני מלחמת יום הכיפורים, והארכת הצנ"פ לעייט כאמור הייתה לאחריה.


לגבי התזמונים אתה צודק
אך אורך המנוע J52 קצר יותר מהמנוע המקורי, למנוע ה סופר מיסטר המקורי היה מבער שאינו קיים במנוע ה J52
והתוספת בסמב"ד הינה אותה תוספת אלומיניום, מה שכן יכול להיות שהפיתוח בוצע תחילה בהסבת הסמב"ד ואומצה אח"כ למטוסי ה A4
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:19

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר