לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 24-04-2006, 18:51
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
קודם כל אני שמח שהתגברת על פחד הטיסה שלך :)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ~pendejo~ שמתחילה ב "בידור בזמן ויסה? / בואינג ואיירבאס"

לשאלתך, זה תלוי בחברה. אתה צודק שבאל על נוטים לא להרשות להשתמש בדיסקמנים בטיסה, בעוד שבחברות אחרות שטסתי בהן אין לצוות בעיה עם זה.

לגבי האפקטים של שימוש במוצרים כאלו ואחרים בזמן הטיסה, טייס בחברה טורקית העיד בפורום אחר שאני קורא בו שהוא חווה בעיות בתפקוד הטייס האוטומאתי, ולאחר הטיסה אחד מן הדיילים אמר לו שהוא שמע צילצול של טלפון סלולרי בערך באותו הזמן שקרתה הבעיה.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום
  #3  
ישן 25-04-2006, 11:58
  ~pendejo~ ~pendejo~ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.04
הודעות: 253
תודה רבה על התגובה אך יש לי עוד שאלה או שתיים
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "קודם כל אני שמח שהתגברת על פחד הטיסה שלך :)"

ראיתי שאתה מאוד פעיל פה יש לי עוד שאלה או 2.
אני טסתי בחברה ספרדיה IBERIA - מכיר?.. אצלהם בחוברת שיש בקידמת המושב שאתה יושב בו יש את מה שאסור להשתמש ומעל X והם גם אומרים את זה בזמן ההנחיות לפני/אחרי הקטע של היציאות חרום וכל זה.. העיניין זה שבטיסה 1 היה מישהו ששמע בדיסקמן ולא אמרו לו כלום, ובטיסה אחרת זוג שמע MP3 וגם לא אמרו להם כלום, אז אם לא אומרים כלום למה מבקשים לא להשתמש בזה?.. בקשר לפלאפונים היה לי פחד מאוד גדול כי ראיתי שאנשים מדליקים אותם בזמן שהוא ניכנס לשדה תעופה וכבר ראיתי את עצמי לפחות מתרסק מזל שלא קרה כלום אבל עדיין.. למה מבקשים שלא.. אם יש כאלה שלא מקשיבים והדיילים לא אומרים להם כלום כשרואים אותם?

ואשמח אם תוכל לענות על השאלה בקשר לאסונות התעופה.. האם זה באמת כמו בנש'יונל ג'אוגרפיק שרוב התאונות (או כל המוצגות שם) הם באמת של בואינג?.. אם זה נכון אז למה רוב אנשים מכירים רק את בואינג או שלפחות לא שמעו על איירבאס?.. אני לארגנטינה שזה 2 מטוסים לכל כיוון טסתי באיירבאס a321/a320/a340-600/a340-300 אלה כל המטוסים שטסתי בהם אז השאלה הנוספת זה אם יש כ"כ אסונות של בואינג למה הם עדיין פועלים ולא עוברים לחברה אחרת?
חזרה לפורום
  #4  
ישן 25-04-2006, 13:11
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
לגבי Iberia
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי ~pendejo~ שמתחילה ב "תודה רבה על התגובה אך יש לי עוד שאלה או שתיים"

אני לא יודע בדיוק כי מעולם לא טסתי איתם. שים לב שיש מכשירים אותם אסור להפעיל במהלך כל הטיסה, ומכשירים אחרים אותם מותר להפעיל רק לאחר שהמטוס מגיע לגובה השיוט. מעבר לזה זה משתנה מחברה לחברה.

לגבי התאונות, אני לא חושב שבואינג פחות בטיחותי מאיירבאס. גם בואינג וגם איירבאס נחשבים למטוסים הבטוחים ביותר, וחשוב לזכור שבואינג קיימת יותר זמן מאיירבאס, ושבד"כ מטוסי בואינג הרבה יותר נפוצים מאיירבאס (לפחות עד לאחרונה כאשר ה A321\A320 החלו להימכר בצורה מסיבית). בגלל הסיבות הנ"ל ההסתברות שכאשר מטוס X מתרסק הוא בואינג עולה.

הנה מספר אתרים מעניינים:
סטטיסטיקה כללית
מגוון תאונות איירבאס
מגוון תאונות בואינג

מספר דברים נוספים שחשוב לזכור הם:

שהרבה מאוד תלוי בחברות התעופה וכיצד הן מתחזקות את המטוסים שלהן.
רוב התאונות נגרמות כתוצאה מטעות אנוש של הטייסים ו\או הפקחים.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום
  #5  
ישן 25-04-2006, 13:51
  ~pendejo~ ~pendejo~ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.04
הודעות: 253
אממ..
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "לגבי Iberia"

ממה שאני זוכר בכל ההמראות מהארץ עד ארגנטינה בכל המראה לפני/אחרי ההוראות נאמר שלכבות את כל המכשירים ולא להשתמש בהם עד שהם יוצאים מהמטוס - זאת אומרת שגם אחרי שהוא נחת והוא ניכנס לGATE המתאים בשדה תעופה גם אז ביקשו שלא להדליק ומוזר לי שאם ביקשו ואנשים לא מכבדים והדיילים רואים אז למה לא מבקשים?

ידוע לך אם בארגנטינה היו אסונות תעופה או מטוסים מחברות ארגנטינאים דוגמא - Aerolinias Argentinas שזאת חברה ארגנטינאית האם היו לה אסונות?

אגב מקודם לא הגבתי.. אני גם שמח שהתגברתי על הפחד שלי.. תמיד מפחד שהוא יחזור אליי.. במיוחד כשיש כיסי אוויר שבהתחלה ניבהלתי מאוד וחשבתי שאני הולך להיתרסק... אגב.. זה משהו שקרה בכל המראה .. בישראל איבריה עוצרת לתידלוק כנראה + היסוף נוסעים ואח"כ במדריד צריך להחליף מטוס והיה עיקוב של שעה וחצי בברצלונה .. הטייס אמר שזה בגלל סיבות ביטחוניות של המטוס שקרה משהו עם הגלגל.. הגיוני שאחרי כל נחיתה יהיה כזאת בעיה?
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:28

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר