05-10-2006, 15:53
|
|
|
חבר מתאריך: 05.04.02
הודעות: 156
|
|
כשיושב למעלה מכונאי יהיר מידי זה מה שקורה,
למעלה יושב מכונאי בכיר CC שיודע מהניסיון שלו המון והוא בכיר ויהיר אזי זה מה שקורה
שמזלזלים בנוהלי הבטיחות.וימים יגידו לאחר בדיקת חוקרי התאונה מה באמת קרה שם,
כי אם היו סדים והמטוס היה נצור במעצור כח ידני ,והריצו מנוע אחרי החלפה במקסימום יכולת
אזי למעלה ישב אדם לא אחראי וחבל שכך,
נמתין לתוצאות החקירה ונראה,
לגבי בדיקת תאונה קודמת לא פורסם עדיים כלום?
עדיין לא ברור מה אם המכונאי שדחף את המטוס לאחור ותקע את המטוס ביציאה להמראה
לפני כ8 חודשים מחוץ למסלול ההסעה וגרם לקלקול מטוס . מסלול. ונוסעים לא מרוצים,
|