22-02-2005, 17:08
|
|
|
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
|
|
פ' רוזנבלום למנכ"ל HP: שלח לי מייד מישהו שיסביר לי איך להפעיל את הפאלם
הבאים לכנס השיווק השנתי של TheMarker לא שיערו בנפשם שאחרי ארוחת הצהריים עוד מחכה להם ההצגה האמיתית: פנינה רוזנבלום, מנכ"לית ובעלים של חברת הקוסמטיקה הנושאת את שמה, נזפה קשות במשתתף אחר של הפאנל - מנכ"ל HP ישראל, גיל רוזנפלד - והכל בגלל שלא הצליחה להפעיל את מחשב כף היד שקיבלה במתנה מעובדיה.
"אני, שברוך השם הצלחתי בחיים שלי בלי לדעת להקיש מקש אחד על מחשב, קיבלתי מתנה מהעובדים שלי פאלם פיילוט של HP”, שטחה רוזנבלום את סיפורה על הבמה."אבל מה, אתם (אמרה לרוזנפלד) צריכים לקחת בחשבון שלא כולם יודעים להשתמש בזה, כי השירות שלכם הוא ממש לא משהו. זה לא חוכמה רק לדעת למכור. המזכירות שלי ביקשו שיתנו לי תמיכה טכנית, ואז הסתבר שדורשים תשלום תמורת הדרכה. מה זה צריך להיות? איך אני אמורה להבין בטלפון איך להשתמש במכשיר? אני רוצה שמייד תשלח לי מישהו שיסביר לי איך להשתמש בפאלם שלי. איזה מזל שנפלת לי פה מהשמיים, ראיתי תור של שעה לתחנת השירות שלכם בקניון איילון ורציתי כבר לזרוק את הפאלם לפח מרוב ייאוש".
רוזנפלד ההמום הבטיח לרוזנבלום כי ידאג אישית לשלוח לה מדריך מוסמך, אך היא עדיין לא נרגעה מסדרת החינוך שהחליטה להעביר למנכ"ל HP. "תדע לך שלא רק אני צריכה לקבל שירות כזה. אני למשל דואגת שכל לקוחה שלי שיצאה לא מרוצה אחרי שהשתמשה בצבע לשיער, ישלחו לה ספרית הביתה שתתאים לה בדיוק את מה שהיא צריכה. ורק ככה הלקוחות חוזרות אליי".
http://www.themarker.com/tmc/articl...layer2=&layer3=
|