17-03-2005, 17:31
|
|
|
חבר מתאריך: 03.08.04
הודעות: 1,580
|
|
הישראלי צופה כשלוש שעות ביום בטלוויזיה
קסמה של המדיה הטלוויזיונית על הצופה הישראלי עדיין לא פג - כך עולה מסקר חדש שביצע מכון מותגים עבור אמריקן קומפורט.
הישראלי צופה בטלוויזיה בממוצע ביום שעתיים וחמישים וארבע דקות: 46.2 אחוז מהישראלים צופים בטלוויזיה בין שעתיים ל-3 מידי יום, 24 אחוז צופים מידי יום בין שעה לשעה וחצי, 15.2 אחוז צופים בטלוויזיה בין 3 ל-5 שעות, 8.4 אחוז צופים בטלוויזיה מידי יום פחות משעה ו-6.3אחוז צופים בטלוויזיה מעל 5 שעות ביום.
נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר מראה כי 52.7 אחוז מהישראלים נרדמים תוך כדי צפייה ואילו 5.6 אחוז מתוכם לא טורחים אפילו לחכות להפסקת הפרסומות הראשונה - הם נרדמים 10 דקות לאחר תחילת הצפייה.
57 אחוז מהגברים ציינו שהם נרדמים מול הטלוויזיה, זאת לעומת 37 אחוז בלבד מהנשים.
לידיעת המפרסמים: תוכניות פוליטיקה ואקטואליה הן הפחות משתלמות להשקעה בפרסום, 10 אחוז מהנשאלים ציינו כי אלו התוכניות המרדימות ביותר. 6 אחוז מהנשאלים טענו כי מהדורות החדשות מרדימות אותם ואילו 6 אחוז נוספים נרדמים בזמן תוכניות אירוח (כדוגמת אודטה, יאיר לפיד, יצפאן וכו’. 4 אחוז משתעממים מתוכניות ספורט, 5 אחוז מסדרות וסרטי פעולה.
נחמה פורתא לטלוייזיה מרוממה: רק 2 אחוז ציינו את הערוץ הראשון כערוץ מרדים יותר מערוצים אחרים.
הסקר נערך ע"י מכון מותגים בקרב 506 נשאלים בגילאי 18+ דוברי עברית.
(אייס)
|