לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 22-10-2010, 22:44
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,241
Facebook profile
וזו הצוללת
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "HMS Astute נתקעה בקרקע"

שהשבוע ניצלה מסכין הקיצוצים והממשלה הבריטית אישרה רכישה של 7 מהדגם הזה (אשכול על כך כאן).
כששמעתי על כך, חשבתי שהיא פגעה בקרקע הים במהלך צלילה, עכשיו מסתבר שהיא כמעט וטיפסה על החוף וזה דבר מאד מוזר, איפה כל מערכות ההתראה של הצוללת הכי חדישה ומתקדמת בצי הבריטי? מי נירדם שם? מישהו הולך לחטוף...

אגב, זו לא הצוללת הראשונה שמגיעה למצב הזה ליד האי Skye - בשנת 2002 הצוללת HMS Trafalgar בזמן שהיתה בפעילות אימון קצינים חדשים פגעה בחוזקה בקרקע אגב צלילה וניגרם לה נזק של 5 מיליון פאונד.
[מקור]

ה Astute תקועה ליד החוף, בהמשך היום ניגררה למים עמוקים

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 15-05-2012, 12:33
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
עוד פרטים על ה HMS ASTUTE
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי MS_Rogue שמתחילה ב "HMS Astute נתקעה בקרקע"


סרט מרתק ששודר ב BBC וזמין לצפיה ב YOUTUBE. הסרט מלווה את השנה האחרונה לבניית ה HMS ASTUTE בתוככי האנגר עצום מימדים במספנת BAE בבארו ובמבדוק הצמוד אליו. ראיונות עם מנהלי המספנה, טכנאים, מהנדסים, מתכננים ואנשי צוות, הסוקרים רכיבים שונים ומסיירים ברחבי הצוללת במקומות כגון חדר הסונר, חדר השרתים, מי"ק, חללי המגורים, חדרי אוכל, מטבח, הכל סגור עם בניילונים. כמו מקבילתה האמריקנית (ה USS VIRGINIA ראו מטה), גם ה ASTUTE נבנית בצורה מודולרית – בונים את חלקי הגוף השונים, מחברים אותם לחלקים גדולים יותר ואז "מחליקים" לתוכם את המודולות השונות, על כל הציוד והאבזור. הסרט הזה הוא יותר דוקומנטרי באופיו מהשני ויורד לפרטי פרטים כגון הסקירה המטלורגית שעוברים התפרים אחרי ריתוך חלקי הצוללת זה לזה, חיווט האינטרקום בחדרו של הקפטן וכו, טעינת כלי הנשק, דיונים של האדמירלהאחראי על רכש הצוללות במשהב"ט הבריטי עם מנהלי המספנה טרם מסירת הצוללת (באיחור של 4 שנים...), הקפטן בהכנות אחרונות להפלגה מהמספנות לים הפתוח. הצנזור הבריטי אמנם הסתיר חלקים שונים פה ושם ועדיין החשיפה היא אדירה.

הגדרה יפה של האדמירל - "זה שעון שוויצרי במשקל 7000 טון..."



לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.


סרט מרשים ששודר ב NGTV ומתאר את תהליך תכנון ובניית צוללת התקיפה הגרעינית ה USS VIGINIA כחלק מהפקת לקחי ה USS SEA WOLF שקדמה לה ובכלל זאת התכנון ממוחשב, כיפוף פלטות הפלדה לצילינדרים היוצרים את גוף הצוללת, מתקון תאי האחסון לציוד סילס בדופן גשר הפיקוד העילי (או סנפיר או צריח או איך שלא קוראים לזה), העדר פריסקופ (שהוחלף בתרני חיישנים, המשדרים חוזי מסוגים שונים לכל עמדות המי"ק), המעטפת המיוחדת של המדחף (להפחתת החתימה האקוסטית שלו, משהו שאפשר לראות גם ב HM ASTUTE ,אימון הצוות, ה ALFA TRIALS ועוד. ניכרים הבדלים גדולים בתכנון ובמבנה הצוללות למרות הדוחק הדומה – האמריקנית נראית קונבציונלית למדי אבל הבריטית קצרה בהרבה, קומפקטית יותר, מיקום הסנפירים הקדמיים שונה לגמרי, גשר הפיקוד פחוס ומזכיר יותר את אלו של הצוללות הרוסיות ועוד.



לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 21-07-2016, 15:54
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
שלום Fand,
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "עוד תאונה עם נזק לצוללות ה..."

בתמונה שהבאת ניתן לראות כי עקב 'התנגשות הלחיכה' הזו
נגרם נזק לראש המבנה האנכי, שמעל גוף הצוללת.

1. כיצד נקרא מבנה זה? האם זהו ה"גשר" של הצוללת או
שהמונח "גשר" מתאר רק את העמדה הפתוחה בראש המבנה?
(הבנתי שבצוללות אמריקאיות נקרא המבנה הזה "Sail" ואילו
בצוללות בריטיות הוא נקרא "Fin".)

2. האם בזמן צלילה המבנה הנ"ל אטום כולו למים ומלא אוויר, בדומה
ל'גוף הלחץ' של הצוללת, או שבבסיסו של אותו מבנה יש איזו דלת
אטימה, הננעלת בזמן צלילה ואז כל חלל המבנה מתמלא מים?
_____________________________________
"Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become your character.
And watch your character, for it becomes your destiny.
What we think, we become."
מרגרט ת'אצ'ר

כל האמור בפוסט לעיל הינו הבעת דעה בלבד ואין לייחס לדברים משמעות אחרת.

אנא הקפידו על ביטחון מידע והימנעו מכתיבת פוסטים המכילים מידע האסור בפרסום.

בשום אופן אין לראות בפוסט הכתוב לעיל בקשה, המלצה, השראה או עידוד לפרסום מידע האסור בפרסום ו/או לביצוע עבירה על חוקי המדינה, על הנחיות רשות שלטונית או רשות ממונה, על הנחיות גוף ציבורי או פרטי, על הנחיות המייצגים גופים אלה כאמור או על הוראת כל דין.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 21-07-2016, 16:44
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Boltik שמתחילה ב "מה ההבדל בין ENGINE ROOM..."

אני מניח שה"ENGINE ROOM" הוא החלל שבו
נמצא מנוע הדלק (מנוע נושם אוויר) המסובב
את המחולל (הגנרטור) היוצר חשמל וטוען את
המצברים.

ה"MOTOR ROOM" הוא החלל שבו נמצא המנוע
החשמלי, ה'מושך' חשמל מהמצברים ומסובב את ציר המדחף.

נשמע לי סביר שיש אפשרות טכנית לסובב את ציר המדחף
גם ישירות על-ידי מנוע הדלק, במידת הצורך.
_____________________________________
"Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become your character.
And watch your character, for it becomes your destiny.
What we think, we become."
מרגרט ת'אצ'ר

כל האמור בפוסט לעיל הינו הבעת דעה בלבד ואין לייחס לדברים משמעות אחרת.

אנא הקפידו על ביטחון מידע והימנעו מכתיבת פוסטים המכילים מידע האסור בפרסום.

בשום אופן אין לראות בפוסט הכתוב לעיל בקשה, המלצה, השראה או עידוד לפרסום מידע האסור בפרסום ו/או לביצוע עבירה על חוקי המדינה, על הנחיות רשות שלטונית או רשות ממונה, על הנחיות גוף ציבורי או פרטי, על הנחיות המייצגים גופים אלה כאמור או על הוראת כל דין.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 21-07-2016, 17:09
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
אני חושב שהשאלה של הגולש boltik התייחסה לשרטוט הצוללת הראשון(ל"ת)
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[font=Arial]זו צוללת גרעינית,..."

_____________________________________
"Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become your character.
And watch your character, for it becomes your destiny.
What we think, we become."
מרגרט ת'אצ'ר

כל האמור בפוסט לעיל הינו הבעת דעה בלבד ואין לייחס לדברים משמעות אחרת.

אנא הקפידו על ביטחון מידע והימנעו מכתיבת פוסטים המכילים מידע האסור בפרסום.

בשום אופן אין לראות בפוסט הכתוב לעיל בקשה, המלצה, השראה או עידוד לפרסום מידע האסור בפרסום ו/או לביצוע עבירה על חוקי המדינה, על הנחיות רשות שלטונית או רשות ממונה, על הנחיות גוף ציבורי או פרטי, על הנחיות המייצגים גופים אלה כאמור או על הוראת כל דין.


נערך לאחרונה ע"י שבריר שניה בתאריך 21-07-2016 בשעה 17:36.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 21-07-2016, 17:06
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
שלום שוב (מתנצל על הטעות :) )
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "Fand זה אני :)"

אם אני מבין נכון את השרטוט שהבאת, אז במבנה
המתואר בו כל מבנה "הגשר" איננו חלק מגוף הלחץ.
(הדפנות החיצוניות והמחיצות הפנימיות כולן ישרות, ללא
מבנה גלילי המקיף אותן)

אם כך, במבנה המתואר בשרטוט, כאשר הצוללת יורדת מתחת
לפני המים מבנה "הגשר" מתמלא כולו מים
(משום שאחרת הוא ימעך בצלילה)?

אם כן, כיצד תרני הפריסקופ, המכ"ם וכו', על שלל האלקט'
והמבנה המכני העדינים שבהם, אינם נפגעים במהלך
הצלילה עקב הפרשי לחץ והחשיפה למי ים?
_____________________________________
"Watch your thoughts, for they become words.
Watch your words, for they become actions.
Watch your actions, for they become habits.
Watch your habits, for they become your character.
And watch your character, for it becomes your destiny.
What we think, we become."
מרגרט ת'אצ'ר

כל האמור בפוסט לעיל הינו הבעת דעה בלבד ואין לייחס לדברים משמעות אחרת.

אנא הקפידו על ביטחון מידע והימנעו מכתיבת פוסטים המכילים מידע האסור בפרסום.

בשום אופן אין לראות בפוסט הכתוב לעיל בקשה, המלצה, השראה או עידוד לפרסום מידע האסור בפרסום ו/או לביצוע עבירה על חוקי המדינה, על הנחיות רשות שלטונית או רשות ממונה, על הנחיות גוף ציבורי או פרטי, על הנחיות המייצגים גופים אלה כאמור או על הוראת כל דין.


נערך לאחרונה ע"י שבריר שניה בתאריך 21-07-2016 בשעה 17:17.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 23-07-2016, 04:48
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,241
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי קרן-אור שמתחילה ב "[QUOTE]הצוללת HMS Ambush..."

יכולות להיות הרבה סיבות - רשלנות, תקלה טכנית בחיישני הקירבה, חישובים לא נכונים וכו'
בשנים האחרונות צוללות הצי הבריטי היו מעורבות בלא מעט תקריות כאלה.

ע"פ המפורסם היא היתה במהלך תרגיל, לכאורה אין לה שום סיבה להתקרב לספינת סוחר אזרחית.
מאחר וזו צוללת תקיפה אז ההשערה שלי שהיא ניסתה להשתמש בספינת הסוחר ככובע על מנת שתוכל להתגנב בלי שירגישו.

בתמרון הזה צוללות נצמדות ככל שניתן לתחתית ספינות תמימות וע"י כך החתימה שלהן נעלמת לגמרי בחתימת הספינה וברעשי הקוויטציה של מדחפי הספינה.
הסכנה היא שבמרווח בין הצוללת לחלק האחורי של ספינה בגלל אפקט הקוויטציה של הפרופלורים נוצר תת לחץ שגורם ליניקה מעלה של הצוללת

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:28

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר