03-09-2009, 17:27
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.07
הודעות: 2,500
|
|
אני לא רואה בעיה בכך שהמתח משתנה.
ברכבים חדשים, מחשב הרכב משנה את סלד המנוע גם על פי צריכת החשמל ומתח הסוללה, כדי לשמור את הסוללה טעונה.
בזמן טעינה, מתח הסוללה עולה בקפיצה (בגלל שכיוון הזרם משתנה, ומפל המתח על ההתנגדות הפנימית הופך כיוון) וכשהטעינה נפסקת, שוב יש קפיצת מתח, הפעם כלפי מטה.
בזמן נסיעה, ממילא האלטרנטור מיצר מספיק אנרגיה כדי לטעון קבוע את הסוללה.
_____________________________________
Elim
|