לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #38  
ישן 28-09-2009, 20:34
  YHS YHS אינו מחובר  
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
 
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
כדאי לזכור מספר דברים חשובים
בתגובה להודעה מספר 37 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "ראיתי במו עיני (ועין מצלמתי)..."

ככל שעולה משקל המטוס, מתארך זמן ההאצה. (קראו לו ניוטון, נדמה לי...)
ככל שעולה משקל המטוס - מהירות הניתוק הנדרשת גבוהה יותר.

מכאן, שכאשר המטוס קל, ייתכן ולא יהיה הבדל משמעותי במרחק ההמראה עד לניתוק בין יבש מלא למבער וכאשר יתחיל לגדול המשקל - ההבדל יהיה יותר משמעותי.
בכל מקרה, בהתייחס ל"יבש מלא" בהמראה כבדה - לא רצוי בשל העובדה שנרצה להיות זמן מועט ככל האפשר על המסלול בריצת ההמראה, כי ריצה ארוכה לא טובה לצמיגים, עד כדי פיצוץ. לכן נרצה האצה מהירה (=דחף מירבי) וריצה הכי קצרה שאפשרית. (שהרי עבור משקל נתון - מהירות הניתוק נתונה אף היא).
גם במטוסים אחרים שאינם בעלי מבער, נהוג להשתמש במשקלים נמוכים של המטוס וכאשר המסלול מספיק ארוך ב"כח מופחת". כדי לשמור על המנוע.

נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 28-09-2009 בשעה 20:36.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:16

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר