29-07-2010, 16:28
|
|
|
חבר מתאריך: 08.11.04
הודעות: 21,076
|
|
אולי צריך להגיד, "עכשיו נראה כמה זמן ייקח להם להתחיל להשקיע ביס את כל מה שלא השקיעו בהוט"
אני חושב שיובל נתן, ולא פחות מכך, מנהל התוכן שלו, לאון רוזנברג,
נחו על זרי דפנה ודי התעצלו בחושבם שהנישה שלהם תשאר מוגנת ומעוגנת לעד בכבלים.
וככה קרה שהם הפסיקו להעסיק כותבים איכותים, או לנסות לכתוב,
ועברו מפורמט מבריק ומאתגר של שולחן פאנליסטים מושחז כמו במהדורה מוגבלת
לפורמט מפגר של רפיטציה הגובלת באוטיזם של אותו ליינאפ כרונולוגי של גאגים או קטעים "קומיים"
שאיבדו את הפואנטה בערך בתוכנית השלישית של העונה הראשונה,
זה הפך כמעט למנטרה על טייס אוטומטי, שבעיניי צריך באמת להיות נטול גלי מוח כדי להמשיך לצחוק מזה אחרי X פעמים.
אבל זה לא הפריע להם להמשיך עם סדרות מבחילות כמו בובי ואני או חיות פשע
או 'כלום' שחוץ מקללות ו'כשרון' אנימציה שלא היה מבייש שימפנזה הסובלת מפיגור קל, השם באמת הצדיק את עצמו.
כשביפ רצו, הם עשו את זה ובגדול:
מהדורה מוגבלת
פיני הגדול
רנו פסקל
הרצועה
מ.ק 22
האקדמיה לצחוק
ואפילו האזרח קופטש שנעשה לאחרונה
אבל ברוב הזמן הם התעצלו,
וביישו וייבשו את צופיהם עם כשלונות כמו:
ספרי לילה
דבר עם הסוכן שלי
חיות פשע
כלום
אחמד וסלים
קוויקי
הבעיה היא שכל ההצלחות שייכות לתקופה רחוקה יותר
וכל הכשלונות שייכים לתקופה האחרונה יותר,
ותקראו לזה שחיקה\עצלנות\עייפות החומר\ עישון החומר, מה זה משנה בעצם,
ערוץ ביפ נהיה ערוץ מת כי הוא הרגיש נוח בהוט, כמו איזה סטודנט נצחי שגר אצל ההורים.
והכי עצוב זה?... שהם יעברו ליס, והם יעברו ליס - אז הם יחזרו להיות מה שהם היו בכבלים לפני 5 ו 6 שנים.
|