לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 01-10-2015, 14:25
צלמית המשתמש של Benjamin Willard
  משתמש זכר Benjamin Willard Benjamin Willard אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.04.11
הודעות: 9,931
ידיעות אחרונות: אגף התקציבים באוצר מתכוון לעצור ולבטל את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן

במדינה עם תרבות סבירה של מנהל ציבורי זה היה מסתיים בספוקו המוני או בקרב חרבות עד המוות בין אגף התקציבים באוצר, לאגף הרלוונטי במשרד התחבורה.

אילוסטרציה:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://i.imgur.com/bDDrAGM.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://twi-ny.com/blog/wp-content/uploads/2014/08/13-assassins-e1406489662293.jpg]



במדינה אשכרה מתוקנת היו מוציאים להורג את כל המעורבים:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.aljazeera.com/mritems/Images/2014/10/21/2014102165012399734_20.jpg]

ציטוט:
בלעדי: תוכנית האוצר לביטול הרכבת הקלה
הקו הראשון של הרכבת הקלה בתל אביב יצא אמנם לדרכו אחרי עשרות שנים, אך מסמכים שהגיעו לידי ynet חושפים כי זה יהיה כנראה הקו האחרון במסגרת התוכנית הנוכחית. שר התחבורה, ישראל כץ: "לא אתן לאף גורם לעצור את הרכבת הקלה". אך באוצר משוכנעים: יש לחזור לשולחן השרטוט ולייצר תכנית חדשה
....
מסמך פנימי של אגף האוצר מצייר תמונה עגומה מאד עבר אזרחי המדינה, ותושבי תל אביב בפרט. לפי המסמך, פרויקט הרכבת הקלה שזה עתה יצא לדרכו לא יעמוד בביקוש למערכת הסעת המונים כבר בעוד שנים ספורות. "חלופה A4 (הפרויקט הנוכחי, ה.פ) לא מתפקדת בשנת 2040 וכנראה גם הרבה קודם. תחזית הביקוש לקווים 'אדום', 'ירוק' ו'סגול' גבוהה מהקיבולת". עוד אומרים שם כי "נדרש שלד משמעותי של קווי מטרו כדי לעמוד ביעדי התוכנית והיקף הביקוש". גורמים שונים במשרד התחבורה נדהמו לקרוא את הדברים, שבועות ספורים לאחר תחילת העבודות על הקו האדום. "מדובר באמירה הזויה. אחרי עשרות שנים של כלום והירתמות נמרצת בשנים האחרונות להכנה והוצאה לפועל של תוכנית מאד מורכבת, והחכמולוגים באוצר פתאום קופצים וטוענים שצריך לזרוק את הכל לפח", אומר מקורב לפרויקט.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4706017,00.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 01-10-2015, 17:13
צלמית המשתמש של Benjamin Willard
  משתמש זכר Benjamin Willard Benjamin Willard אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.04.11
הודעות: 9,931
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "הכותרת מפחידה יותר מהפרטים בידיעה..."

הבעיה שלי זה לא עם ההצעה של האוצר. להפך, אני חושב שההצעה שלהם טובה- לבנות מטרו מודרני שישרת כיאה את כל תושבי גוש דן (ורוב השרון).

אבל בשם כל האלים, כל מה שקדוש, וכל מה שמקולל, 60 שנה מתכננים ובונים את המטרו המזויין הזה, שוקלים חלופות, מקבלים החלטות, ומתכננים, וכל זה עלה עד עכשיו עשרות מיליוני (מאות?) שקלים בעלויות ישירות, ולפחות עשרות מיליארדים בעקיפין (בעיקר באובדן הכנסה, יעילות ותחבורה פרטית), ועכשיו אחרי שכבר התחילו לבנות ואישרו את התקציב (!) נזכרים שאולי יש תוכנית יותר טובה, אז בוא נעצור הכל.

ויותר מזה, מה עם הקשר בין יד ימין ליד שמאל? מה עם תהליך קבלת החלטות? מה עם דיון ציבורי? מה עם עקרונות בסיסיים במנהל ציבורי? מה עם מינימום רחמים על הכסף של כולנו? הרי בגוף פרטי היו מפטרים את כולם ותובעים אותם על גרימת נזק ברשלנות...

פיזדץ.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 03-10-2015, 00:15
  מצפון מצפון אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.12.01
הודעות: 8,479
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב "הבעיה שלי זה לא עם ההצעה של..."

הבעיה שלי היא שהחלטות מתקבלות עפ״י גובה האגו והכח הפוליטי.
לא משנה כרגע האם האוצר צודק או לא, התגובות של משרד התחבורה הן מה האוצר רוצה מאיתנו עכשיו ?? הכל אושר כבר!!
אם ככה בונים מדינה אז רחוק לא נגיע.
כמה פילים לבנים (שהפכו שחורים מרב פיח) יש במדינה ?
כמה פרויקטים שרפו מיליארדים ולא הועילו לאף אחד ?
אני מסכים שאין שכל לאף אחד, אבל עדיף בכל זאת לעצור ולחשוב ולא להמשיך רק בגלל שהתחלנו.
זאת פעולה מהמטומטמות שכל ארגון יכול לקבל, להמשיך רק כי כבר התחלנו.
על זה שר התחבורה צריך לא רק להתפטר, אלא לקפוץ מגשר מעריב (אה, הוא ״פוצץ״ אותו המוקיון הלא ישר הזה)
_____________________________________
אלו העקרונות שלי, ואם אתה לא אוהב אותם, ובכן, יש לי אחרים.
Groucho Marx

'In the End We Are All Alone, and No One is Coming to Save You''
john reese

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 03-10-2015, 22:18
  cesium cesium אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.11
הודעות: 337
הבעיה היא שטענת האוצר חסרת יושרה
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי מצפון שמתחילה ב "הבעיה שלי היא שהחלטות מתקבלות..."

אפשר לעצור פרוייקטים על טענות סבירות, אבל לא על שקרים וטיעונים חסרי יושרה (bad faith). יש כאן כמה בעיות:

א. האוצר במשך עשור התנגד _לכל_ קטע תת-קרקעי ותקע את הפרוייקט. כמה דוגמיות:

http://meretz.org.il/0012720/
http://www.globes.co.il/news/articl...?did=1000728821

עכשיו הם כביכול החליטו שהכל יהיה תת-קרקעי.

ב. הסיכוי שהמערכת האלטרנטיבית שהם מציעים תמומן בחמישים השנה הקרובות קטן יותר מסיכויי שלום כלל-אזורי. אין להם 250 מיליארד ש"ח.

ג. אם באמת יש להם רבע טריליון, היו יכולים לבנות את המערכת המתוכננת בעלות שהיא סטיית תקן - ואז להוסיף את המטרו שלהם.

ד. טענת האוצר היא שהמערכת בדרך לא תעמוד בעומס. אבל המערכת שלהם לא יכולה להיות מוכנה בזמן גם אם היה מימון. כלומר האוצר טוען ש:
1. יש ביקושים כל כך גדולים שאי אפשר למלא אותם עם המערכת המתוכננת כרגע.
2. אפשר לחכות בלי שום מערכת לזמן לא קצר.

בקצרה, לי זה נראה כמו נסיון לבטל - אבל דרך עבודה בעיניים ולא ביושר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 02-10-2015, 08:27
  cesium cesium אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.11
הודעות: 337
זה בכלל לא מה שאגף התקציבים מבקש
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Big Joe שמתחילה ב "הכותרת מפחידה יותר מהפרטים בידיעה..."

הקו האדום כבר אושר בהחלטות ממשלה, תב"ע וכד' אז התכנית שלהם לא נוגעת בו. ההצעה (כביכול) של האוצר היא לבטל את כל שאר הקוים ולהחליף אותם ברכבת תחתית. למה כביכול? כי אף אחד לא ישקיע את כמויות הכסף שאגף התקציבים בעצמו טוען שהתכנית שלהם תקח (250 מיליארד ש"ח). טוב, אולי איזה פוליטקאי ישתגע, אבל אגף התקציבים לעולם לא יאשר את ההוצאה הזו. מקסימום יתנו כמה מיליארדים לתכנון - עוד פעם - ואז לא יתקצבו את הבניה עצמה.

אני מוכן לאכול 250 מיליארד כובעים אם מישהו באוצר באמת מתכוון לתת את הכסף לכך. אם הצעת אגף התקציבים תתקבל, התוצאה האמיתית (וכנראה הרצויה בעינם) תהיה ביטול של כל תכניות הרכבת הקלה/תחתית/מעופפת/ בגוש דן מעבר לקו האדום.

מסקנה: קרב החרבות עדיין on.
Willard: אני רוצה מקום בשורה הראשונה!

נ.ב. תוצאה שפויה יותר היתה הפיכת הקו הירוק בלבד לקו תחתי והשארת כל שאר הקווים ע"פ התכנית המקורית, אבל לא נראה לי שזה מה שבאמת רוצים כאן.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 01-10-2015, 16:59
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
לשם שינוי אני בעד האוצר, שיחסלו את כל השטויות של משרד התחבורה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Benjamin Willard שמתחילה ב "ידיעות אחרונות: אגף התקציבים באוצר מתכוון לעצור ולבטל את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן"

עכשיו נשאר שהאוצר יחסל את הרכבת הקלה בירושלים ואת המטרונית בחיפה ובקריות ויבטל את כל הרפורמות של מופז וכץ ויציל את התחבורה הציבורית בישראל.

צריך את כל המילארדים האלה לתת לחיפה וירושלים ולתקן את הנזק של המטרונית והרכבת הקלה במקום והכי חשוב להעמיד לדין את כץ, מופז וכל מי שקשור לאותם דברים.

אני עובד בתל אביב ובחיפה וזה סיוט גמור מה שגרמו לאיזור איזורים האלה וירושלים עם הרכבת הקלה כשגם שם לא חסרות תלונות.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 01-10-2015, 17:44
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי ai22 שמתחילה ב "אני נוסע הרבה במטרונית"

זה הדבר הכי עצוב אצל המטרונית, צריך לקחת קווים משלימים... וזה כמובן בלי הזמן שלוקח לעבור את הכביש ולעבור בין תחנה הרגילה לזאת של המטרונית והפוך.
יש נקודות עם המטרונית שלוקח בין 15 ל 20 דקות לעבור בין התחנות וזה בלתי נתפס. (לא הייתה את אותה בעיה לפני המטרונית כמובן)

לקרית הממשלה, קרית אליעזר וחוף הכרמל בחיפה ולקריון בקריות הייתי נוסע באוטובוסים לפני המטרונית, כי זה היה נוח מאוד ומהיר מאוד לפני המטרונית, אבל הזמן נוסף של הנסיעה והמעבר בין הקווים והתחנות וקרונות/תחנות הבקר של המטרונית זה ביזיון מוחלט.
היום עדיף ברכב גם במידה וצריך לשלם 20 ש"ח על חניה חוץ מהדלק וזה עדיין יותר מהיר מהמטרונית.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:00

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר