27-03-2008, 22:04
|
|
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
|
|
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
|
|
|
תודה רבה ניר על התמונות הנפלאות!
תאונות אמיתיות:
ה.פ.ב הביא את המונות הבאות מתאונת הברק ב2002
http://www.iaf.org.il/Templates/Jou...101&docID=18371
"...בתחילת חודש אפריל 2002 זה קרה שוב, באותה טייסת, כאשר סגן א' ורס"ן (מיל') כ', טייס ונווט, המריאו לאימון קרבות אוויר...תחילה, לא היה ברור לצוות המטוס מה קרה. "מהקוקפיט לא יכולנו לראות אם הגלגלים התקפלו", מסביר רס"ן (מיל') כ', נווט ותיק בטייסת..."אמרתי ל-א' להקטין מהירות, וביקשנו ממספר ארבע שיצטרף אלינו למבנה מכונס כדי שידווח מה הוא רואה...המחשבה על נטישה עברה בראש לקראת הנחיתה", מתוודה כ'. "בתור הנווט ראיתי את עצמי אחראי על ביצוע הנטישה. החלטה כזאת חייבת להתקבל על סמך הנתונים הנשקפים מהתא ולא על סמך תחושות בטן. היה שלב בו אפילו החזקתי את ידית כסא המפלט, כדי לא לאפשר לו למשוך בה אינסטינקטיבית"
ותמונה שאני הבאתי מארוע אחר
מאחר ונץ 017 הנ"ל משרת בטייסת מגיני הדרום שביצעה את ההדגמה נראה לי שהיה עדיף שהוא יהיה המטוס המדגים והפעם שיתפוס את הכבל.
נץ 017 עם סמלי טייסת מגיני הדרום. תמונה שהביא אמיר שגב מהתערוכה האווירית בברנו, צ'כוסלובקיה בשנת 2005 (אמיר לא הצלם).
כל התמונות והמידע בתגובה זו מתוך האשכול הזה
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il
|