26-09-2006, 07:55
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 16,254
|
|
כל הכבוד לבזק בטיפולו בתקלות
לעומת הסיפור המרתק - כאשר אירעה לי תקלה בקו בזק קבלתי יחס וטיפול אדיב והוגן.
נכון שלעיתים זמן התגובה (המענה הטלפוני) הוא ארוך ומעצבן. אבל חיוגים חוזרים אינם מקצרים את התור אלא מאריכים אותו. כל חיוג מכניס את המחייג לסוף התור.
באשר לאיתחול - יש והבעיה נפתרת באמצעות האיתחול ו/או באמצעות ניתוק המודם וחיבורו מחדש. זה עשוי לפתור את הצורך בהמתנה למענה הטלפוני. כדאי כשגרה להפעיל נוהל זה בכל תקלה. כבוי והדלקה מחודשת של המחשב ואם זה איננו עוזר ניתוק וחיבור המודם ורק אם זה איננו עוזר התקשרות לנותני השרות.
אגב, לעיתים פתרון תקלה במחשה, כאשר הוא איננו "נידלק" ניתן לפתור ע"י ניתוק השקע החשמלי וחיבורו מחדש.
בתקלה האחרונה שהייתה לי, לאחר 0 תקלות לאורך זמן ממושך מאד, התברר שהקו של בזק היה תקין, כפי הנטען כאן ב- 130% והתקלה הייתה במסנן המחבר את הקו למודם - אותו הייתי צריך להחליף, בחינם ,בחנות בזק הקרובה למקום מגורי.
אני מסכים שכאשר קיימת תקלה כללית יש לשים הודעה מתאימה המודיעה זאת לפונים. זה יקל כמובן על הפונים ולבטח על נותני השרות בכלל.
באשר לסיומת ולטריקת הטלפון - למי זה הועיל. למעט להרגיע את עצביך הרופפים.
אני ממליץ בפניך לנהוג בפרוצדורה שהצגתי בראש המכתב ונסות להתגבר לבד על תקלות ולחסוך ממך רוגז ועצבים.
|