31-07-2013, 12:33
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.12.09
הודעות: 9,751
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי eshely77
ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
|
לרגע אהיה פסטן...
אתה משקר, אתה מוזמן להסתובב ברחובות תל אביב ביום כיפור הקרוב ולראות כמה חילוניים יש שאוכלים בפרהסיה.
יתרה מכך, אתה מוזמן לבדוק כמה חילוניים עוברים על החוק ביום כיפור ומתעקשים לנסוע ברכב שלהם.
|
לרגע אני אהיה פסטן...
בוא נראה לאיזה משפט של המדינאי הגבת:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
ואתה יודע מה, אתה תמצא הרבה יותר חילוניים שאוכלים בחוץ בעיצומו של תשעה באב או ביום כפורים ללא שום התחשבות ברגשי הדת של היהודים הדתיים.
|
אולי קשה לראות ככה את הקטע. בוא ננסה ככה:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
ואתה יודע מה, אתה תמצא הרבה יותר חילוניים שאוכלים בחוץ בעיצומו של תשעה באב או ביום כפורים ללא שום התחשבות ברגשי הדת של היהודים הדתיים.
|
עדיין לא?
ננסה שוב:
ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
ואתה יודע מה, אתה תמצא הרבה יותר חילוניים שאוכלים בחוץ בעיצומו של תשעה באב או ביום כפורים ללא שום התחשבות ברגשי הדת של היהודים הדתיים.
|
לא? אולי צבע יעזור?
ציטוט:
במקור נכתב על ידי hamedinai
ואתה יודע מה, אתה תמצא הרבה יותר חילוניים שאוכלים בחוץ בעיצומו של תשעה באב או ביום כפורים ללא שום התחשבות ברגשי הדת של היהודים הדתיים.
|
המדינאי כתב שהם עושים זאת בעיצומו של תשעה באב או ביום הכיפורים, לא בעיצומו של תשעה באב וגם ביום הכיפורים. אתה לא יודע מה ההבדל?
אם אומרים שאששלי77 לומד רפואה או לימודי מגדר הכוונה היא אחת משתי האפשרויות, בתלות בהקשר: (1) הוא לומד אחד מן השניים: לימודי מגדר, רפואה, או (2) הוא לומד אחד מן השלוש: לימודי מגדר, רפואה, לימודי מגדר+רפואה. בהקשר הזה הכוונה ל-(1). בכל-מקרה, כשאומרים "או" הכוונה לעולם איננה "וגם"
הייתי מתנהג כמו פסטן ואומר שאתה משקר בכוונה, אבל אשפוט אותך לכף זכות כמו שלימדונו חז"ל ואתייחס בהבנה לכך שאתה תוצא של מערכת החינוך האומללה שלנו שאינה מלמדת תלמידים להבחין בין OR ו-AND, ובלימודי רפואה אין קורס בלוגיקה...
(ועל קורסים מונפצים כמו "חשיבה וקבלת החלטות" או "מהי פילוסופיה" שיש במוסד אקדמי מסוים בישראל שמתנהלים בו לימודי רפואה לא הייתי סומך שיקנו הבנה מועילה כלשהי...)
_____________________________________
(קרדיט למרשי)
אמר לה ינאי מלכא לדביתיה אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין אלא מן הצבועין שדומין לפרושין שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס
אמר פסטן: שניהם גרועים, אבל עדיף להיות טיפש מאשר שקרן.
|