לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 24-02-2010, 16:50
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
זה כבר נחשב לתרגיל?
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי Centurion שמתחילה ב "עוד אחד"

האירוע הזה קרה במקרה, הטייס פבל פודגוזוב מצליח להיחלץ מתאונה כמעט ודאית (כמו שראינו בתחילת האשכול בסרט בו המטוס נופל לים) בזכות כישורי טיסה מעולים שלו והתכונות המדהימות של הסוחוי-33 כמו כוח מנועים אדיר, יחס דחף/משקל מצויין וכל שאר הדברים שגורמים למטוס הזה להמשיך ולטוס כמעט כנגד כל הסיכויים...

ניראה לי שסיפון הנחיתה של האדמירל קוזנצוב בעייתי יחסית למסלולים של הנומ"טים האמריקאים ומזמין תאונות מהסוג שרואים באשכול הזה, כניראה שתרגיל ההיחלצות הזה באמת נחוץ ומתורגל.
כל הכבוד לטייסי הצי הרוסי!

אגב, במקרה שהגולש bertold העלה וכינה אותו "יותר מזל משכל" שוב פעם רואים כישורי טיסה גבוהים של טייס ויכולות מדהימות של המטוס, המזל הוא כמובן שהוו לא נתפס בכבל העצירה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 25-02-2010, 09:22
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "[QUOTE]שוב פעם רואים כישורי..."

מהירות גבוה מדי, פספוס של נקודת העגינה, הפעלת מבער מאוחרת כאשר מטוס כמעט התהפך....
על איזה כישורי טיסה מדובר כאשר רואים בבירור טעויות איומות שכמעט עלו לאותו טייס בחיים ?
ללא ספק הוא ביצע טעויות בנחיתה, אבל ברגע האחרון הצליח להתעשת ולהציל את עצמו ואת המטוס - אם זה לא כישורי טיסה אז מה זה?
אגב, יש דוגמה חיה ממה הוא הציל את עצמו - בתאונה מ 2005 גם המטוס הזה נחת חזק מידי, הכבל ניתפס אבל ניקרע בהמשך, התוצאה המטוס הזה גמר בים.

טעויות כולם עושים ובכל זאת לא קרתה תאונה (לא הוגן לזקוף את זה רק למזל).

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 25-02-2010, 11:11
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "תחשוב רגע אם המטוס היה מנמיך..."

לכן אני אומר, לצאת ממצב של חוסר שליטה בזכות נס זה מזל של 100 %, אם כבר אז המטוס הציל את הסיטואציה ולא הטייס
מסכים איתך שהיה פה נס ושהמטוס הציל את המצב, אבל המטוס עשה את מה שהטייס רצה שיעשה...

לא נמשיך להתווכח על זה עד אין סוף (כי בעצם שנינו לא אנשי מקצוע בנושא), מה שחשוב בהפקת הלקחים הוא שאי אפשר להטיל הכל רק על כתפי הטייסים.
בהליך מורכב כמו נחיתה על נומ"ט חייבים להיות גם פתרונות מערכתיים שבמקרים האלה כשלו (כבל שניקרע, רשת בלימה שלא פעלה אם בכלל היתה קיימת וכו').

לא יודע איך בנומ"ט הרוסקי המטוס מתכוונן לנחיתה אבל בנומ"ט אמריקאי יש את קציני ה LSO ואת מערכת ה LANS שעוזרים לטייס להגיע לנחיתה בטוחה, אפשר לקרוא על זה כאן

אגב, ההערה על תגובות אנשי מקצוע לסרט היא במקום, חבר (טייס קרב במיל') ראה את הסרט ואמר שמנחיתה אחת מהירה מידי אי אפשר להגיד כלום על הטייס כי זה דבר שיכול לקרות, אבל בסוף הטייס הזה הגיב יפה וכמובן היה לו מזל גדול.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 15-03-2011, 15:45
  Tal-T Tal-T אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.06
הודעות: 423
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Fang שמתחילה ב "[b]מהירות גבוה מדי, פספוס של..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Fang
מהירות גבוה מדי, פספוס של נקודת העגינה, הפעלת מבער מאוחרת כאשר מטוס כמעט התהפך....
על איזה כישורי טיסה מדובר כאשר רואים בבירור טעויות איומות שכמעט עלו לאותו טייס בחיים ?
ללא ספק הוא ביצע טעויות בנחיתה, אבל ברגע האחרון הצליח להתעשת ולהציל את עצמו ואת המטוס - אם זה לא כישורי טיסה אז מה זה?
אגב, יש דוגמה חיה ממה הוא הציל את עצמו - בתאונה מ 2005 גם המטוס הזה נחת חזק מידי, הכבל ניתפס אבל ניקרע בהמשך, התוצאה המטוס הזה גמר בים.

טעויות כולם עושים ובכל זאת לא קרתה תאונה (לא הוגן לזקוף את זה רק למזל).


אותן טעויות לפני הנחיתה לא יכולות להיות מכוסות רק ע"י זה שהוא הצליח לתת פול כוח ולמשוך את הסטיק לביצים. אם המטוס היה נתפס בכבל , חצי שניה אחרי זה היה נגמר אחרת. המטוס הציל את הטייס , וכל טייס היה יכול להיחלץ ממצב כזה , המצב שהוא הגיע בו לנחיתה זוקף הרבה יותר נקודות רעות מאשר הנקודות הטובות שמגיעות לו על ההיחלצות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 30-03-2011, 06:00
צלמית המשתמש של Fang
  משתמש זכר Fang מנהל Fang אינו מחובר  
מנהל בפורום צבא וביטחון
 
חבר מתאריך: 26.11.05
הודעות: 10,242
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "9/2005 רוסיה: תאונה ראשונה למטוס הסוחוי Su-33"

תערוכת RIAT 2005, טייפון בריטי יורד נמוך מאד ומצליח להיחלץ במהלך תצוגה אווירית
סירטון מזווית צילום אחת

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
סירטון מזווית צילום שניה

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.
סירטון מזווית צילום שלישית

לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

ההודעה התווספה לאשכול הזה בגלל הדמיון בין האירועים, ירידה חדה לכיוון הקרקע והיחלצות בעזרת כוח מנועים כמעט ברגע האחרון (קשה לי להאמין שבמקרה של הטייפון הירידה כל כך נמוך היתה חלק מתוכנית ההצגה, יש מגבלות גובה בטיסות הראווה האלה).

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:07

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר