11-09-2005, 13:49
|
|
|
|
חבר מתאריך: 10.02.03
הודעות: 1,974
|
|
קודם כל
שוב ח"ח על ההשקעה, הלוואי והייתי חצי עצלן כמוך, העצלנות שלי מגיעה לרמת הניק שלי
הציור יפה, שיפור ניכר בטכניקה ובתפיסה המרחבית שלך (מה שלי, אין.)
כמה היערות,
לדעתי יש לך בעייה מאוד מהותית בכל הציורים שלך, והיא חסך בכח פיזי, דהיינו, הציורים שלך נראים
מאוד דהויים ולא ברורים, כאילו אתה מעביר את העיפרון בעדינות עד שאתה מגיע לאיזשהו תוצר,
הציור לא מוגדר, הכלבה לא מוגדרת, אי אפשר לראות תווי גוף/מתאר וכיוב', ובזה אתה צריך להשקיע,
נאמר לך גם בעבר על ידי נועה נראה לי, שאתה צריך להשקיע יותר בסקיצה, לפני ה"טקסטור".
בציור הקודם שלך של האיש הזה לאתגר האחרון אמרת שאתה מתחיל מסקיצה מקושקשת ומזה מפיק משהו.
גם זה סגנון, אבל זה סגנון שאתה יכול ליישם ולהשתמש בו כל עוד שאתה בקיא יותר ושולט יותר ביצירת
המתאר והתחימה הנכונה לציור שלך כי אז פשוט אתה הולך לאיבוד בהמשך וזה בא לידי ביטוי בבעית
פרופורציות ומיקום של עצמים, כמו שקרה לך עם השטיח, תראה, גם אני, אפילו במיוחד אני, לא מתכנן כלום,בגלל זה נוח לי עם סוריאליזם ומופשטות, אבל גם שאני מוסיף אובייקט כלשהו אני קודם מנסה לתת את קו המתאר או התחימה.. (ווא ווא זה כבר מתחיל להיות ממש זיו* מוח)
בנוגע למה שאמרתי על הכח פיזי, תן יותר משקל על העיפרון, צור יותר גוונים חדים, יותר קונטרסט
לכלבה, תבדיל אותה מהשטיח ומשאר העצמים, עשית את זה מצויין בחיבור בין הכרית לכלבה, שם
ההצללה נותנת את הטון וגם הכרית עצמה עשוייה טוב..
קיצר, אחרי כל ההרצאה הכל כך מייגעת (קח ברוח חיובית), תן יותר משקל על העיפרון, קווי מתאר חזקים
יותר, השקעה בסקיצה..
_____________________________________
|