לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 16-09-2005, 22:18
צלמית המשתמש של Elad92
  Elad92 Elad92 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.05
הודעות: 212
שלח הודעה דרך ICQ אל Elad92 שלח הודעה דרך MSN אל Elad92
סליחה..
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "תודה רבהההההההההההההההההההה"

לא יכלתי לערוך... אז ככה:
זאת שיטה מצוינת אבל אני רוצה לעשות שבהתחלה יש כפתור פליי סטופ ופוס(pause) שלוחצים על פליי זה מתחיל לנגן, שלוחצים על פוס זה עוצר אותו וכאשר אני לוחץ על פליי שוב זה ממשיך ואם אני לוחץ על סטופ זה חוזר להתחלה ועוצר פשוט.
הצלחתי לעשות את זה אבל לא עם השליטה דרך קוד, רק ששלטתי בשיר דרך הפריימים.
אז מה אני צריך לעשות?
אם זה מסובך להסביר פה אתם יורת ממוזמנים להוסיף אותי באיי סי: 259313412 \ מסנג'ר: eladaharon92@hotmail.co.il
הסקריפט ששמתי בהתחלה בכפתור פליי הוא:
קוד:
on (release) { LoseYourself.start(); }

פריים לאחר מכן שיניתי את הסקריפט ל:
קוד:
on (release) { LoseYourself.play(); }

למקרה שירצו להמשיך את השיר.

בכפתור פוס שמתי את הסקריפט:
קוד:
on (release) { LoseYourself.pause(); }

במקום:
קוד:
on (release) { LoseYourself.stop(); }

כי חשבתי שאולי pause יגיד לזה רק לעצור את הסטופ אני יודע איך לעשות (שזה יחזור להתחלה) אך בפליי ובפוס נוצר לי בלאגן שלם!
אני מתחנן לעזרה! FoxyBrain תציל אותי!

נערך לאחרונה ע"י Elad92 בתאריך 16-09-2005 בשעה 22:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 17-09-2005, 00:00
צלמית המשתמש של Elad92
  Elad92 Elad92 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.05
הודעות: 212
שלח הודעה דרך ICQ אל Elad92 שלח הודעה דרך MSN אל Elad92
אחי זה לא עבד :(
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "הלבשת שיר על פריימים"

אחי זה לא עבד זה עדיין חוזר להתחלה!
ואני לא יכול להביא fla כי הוא כמעטי 100 מגה!!
אני פשוט נואש עשיתי בדיוק מה שאמרת!!!
הנה הסקריפטים:
הפריים הראשון-
קוד:
LoseYourself = new Sound(); LoseYourself.attachSound("lose"); var nWhere;

כפתור ההפעלה בהתחלה-
קוד:
on(release) { LoseYourself.start(); }

כפתור ההפעלה בזמן הרצת השיר-
קוד:
on(release) { _root.LoseYourself.start(_root.nWhere,1); }

כפתור הפוס-
קוד:
on(release) { _root.LoseYourself.stop(); _root.nWhere = _root.LoseYourself.position/1000; }

העתקתי את מה שכתבת לו הורדתי כמה דברים שנראים לי לא נחוצים (כמו gotoAndStop)
מקווה שתדע מה הבעיה
ותודה!
אחי אחרי זה יש מצב תביא לי מדריך לסליידר ווליום? כי מצאתי אחד באיזה אתר אבל בוא באנלגית וזה לא מה שהכתוונתי הם מביאים כבר אחד מוכן...
ושוב תודה!

נערך לאחרונה ע"י Elad92 בתאריך 17-09-2005 בשעה 00:16.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 17-09-2005, 12:39
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
ככה :
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "לא הבנתי אותך כל כך..."

בפריים תכתוב :
קוד:
var LoseYourself = new Sound(); LoseYourself.attachSound("lose"); var nWhere=0;


כפתור הפעלה :
קוד:
on(release) { _root.LoseYourself.start(_root.nWhere,1); }


כפתור עצירה :
קוד:
on(release) { _root.LoseYourself.stop(); _root.nWhere = _root.LoseYourself.position/1000; }


אני מניח שלא הבנת בדיוק איך עובד כפתור הpause אז בקיצור...
לפקודה start יש שני ערכים, offset (המיקום ממנו אתה רוצה להתחיל לנגן את הסאונד)
וloops (מספר הלופים שאתה רוצה שהסאונד יתנגן)

בoffset הצבנו את המשתנה nWhere, המקבל את המיקום שבו נעצר הסאונד בכל לחיצה על כפתור העצירה.
לכן בכל פעם שתלחץ על כפתור ההפעלה הסאונד ימשיך מהנקודה שבו הוא הפסיק.

עכשיו, בפעם הראשונה שתפעיל את הסאונד אתה רוצה שהוא יתחיל מהתחלה נכון?
לכן נתנו למשתנה nWhere את הערך 0 בהגדרתו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 17-09-2005, 15:59
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
הנה חלק ממדריך מקיף לסאונד שכבתי פעם.
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "וואו תודה רבה זה עובד לי!!!"

(הכנסתי את הפקודות לתגי code כדי להקל על הקריאה)
אני מזהיר מראש, המדריך עוד לא עבר ליטוש (), הניסוח עוד לא ממש ברור אבל... תנסה

הגדרת הסליידר.


דבר ראשון ציירו את הסליידר, מלבן ארוך יספיק, הפכו אותו למוביקליפ, ודאו שנקודת הרג'יסטריישן שלו ממוקמת בקצהו התחתון והיכנסו למצב העריכה שלו,
שם צרו את כפתור הגרירה שלכם, אשר באמצעותו תוכלו לשלוט על הווליום, הפכו גם אותו למוביקליפ, מקמו גם את נקודת הרג'יסטריישן שלו בקצהו התחתון ושימו אותו בחלק התחתון של הסליידר.

לכפתור תתנו את האינסטס "btn_mc" ולסליידר slider_mc.

הגדרת כפתור הגרירה

.
נעשה זאת בעזרת הפקודה startDrag.

בחרו בפריים הראשון של הבמה הראשית, פתחו את פאנל האקשן (F9) וכתבו את הקוד הבא :
קוד:
_root.slider_mc.btn_mc.onPress=function() { startDrag(this,false,0,(-_parent.slider_mc._height+this._height),0,0); }


הסבר:
דבר ראשון הגדרתי לו פונקציה המתבצעת בלחיצה.
בפונקציה מתבצעת פקודת startDrag.אני אסביר את פעולתה :

(משמאל לימין, הערכים מופרדים בפסיקים)

תחילה הגדרתי לפקודה את האובייקט הנגרר, הגדרתי this מפני שהפקודה נמצאת בתוך פונקציה המתייחסת לכפתור.
לאחר מכן הגדרתי false , מפני שאנו רוצים שלא משנה היכן נלחץ על הכפתור, שם ישאר העכבר.
אז אני נגדיר את הקורדינטות המגבילות את תנועת הכפתור.
בתנועה לשמאל הגדרתי 0, בתנועה כלפי מעלה הגדרתי את אורך הסליידר פחות אורך הכפתור בכדי שהוא לא יצא בקצה. בתנועה לימין 0, ובתנועה למטה גם 0.

מתחת לקוד הזה הוסיפו עוד פונקציה הקובעות שבעזיבת העכבר הכפתור ישתחרר:
קוד:
_root.slider_mc.btn_mc.onRelease=_root.slider_mc.b tn_mc.onReleaseOutside=function() { stopDrag() }


בדקו את הסרט, אם עבדת נכון הכפתור אמור להיגרר בצורה כזאת (מתוך אימונים ישנים שלי) :http://planet.nana.co.il/foxybrain/soundcontrolMX2.swf

לא עובד? תחזור אחורה ותנסה שוב. עובד? בוא נמשיך.


הגדרת הווליום


הפקודה setVolume מקבלת ערכים בין 0 ל100 ולכן נצטרך להמיר גם את הערכים המתקבלים מהY של הכפתור לאחוזים.
אז מתחת לסקריפטים הקודמים הגדירו את המשתנה אשר יקבל את האחוזים:
קוד:
var _volume

ומתחתיו כתבו את הפונקציה הבאה :
קוד:
_root.slider_mc.onEnterFrame=function() { _volume = Math.abs(Math.round(_root.slider_mc.btn_mc._y/(_root.slider_mc._height-_root.slider_mc.btn_mc._height)*100)); _root.mySoundVar.setVolume(_volume); }


הסבר :

הפונקציה בודקת בכל זמן נתון את האחוז ששווה הy של הכפתור מתוך אורך הסליידר ומכניסה אותו אלתוך משתנה הווליום.
לאחר מכן משתמשים בפקודה setVolume על משתנה הסאונד עם הערכים המתקבלים ממשתנה הווליום.

זה הכל בעצם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 17-09-2005, 17:47
צלמית המשתמש של Elad92
  Elad92 Elad92 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.05
הודעות: 212
שלח הודעה דרך ICQ אל Elad92 שלח הודעה דרך MSN אל Elad92
כמה שאלות לגבי המדריך ועוד אחת לגבי הכפתורים
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "אממ, זה לא אמור להיות..."

לגבי הכפתורים:
איך אני מונע את זה שאם אני לוחץ מלא פעמים על פליי זה לא יתחיל מלא שירים?
לגבי המדריך:
מה זה נקודת הרג'יסטריישן?זה העיגול הזה שבמצע?
ליצור את הסליידר בבמה הראשית ואז ללחוץ F8 לעשות אותו mc ולהמשיך את מה שאמרת?
בתוך המוביקליפ ליצור על הסליידר את זה שגוררים?
מה זאת אומרת בחלק התחתון של הסליידר?
עשית לפי מה שהבנתי:
עשיתי לייר חדש, ציירתי קו ועשיתי אותו מוביקליפ, נכנסתי אליו ובתוכו יצרתי את הכפתור שמזיזים, מיקמתי אותו בתחתית הקו, נתתי לכל אחד את האינסטנס שאמרת.
אחרי זה יצרתי לייר חדש, ובפריים הראשון שלו שמתי את הקוד:
קוד:
_root.slider_mc.btn_mc.onPress=function() { startDrag(this,false,0,(-_parent.slider_mc._height+this._height),0,0); } _root.slider_mc.btn_mc.onRelease=_root.slider_mc.b tn_mc.onReleaseOutside=function() { stopDrag() }

וכשלחצתי עליו כדי לגרור הוא הלך למעלה בצד ימין!
ואצלך זה זז טוב!
מה שהכנת פצצה היה ממש פצצה אחי!
אהבתי בטירוף!
אתה יודע אולי מה הבעיה? =/
תודה מראש!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.


נערך לאחרונה ע"י Elad92 בתאריך 17-09-2005 בשעה 17:53.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 17-09-2005, 19:24
צלמית המשתמש של Elad92
  Elad92 Elad92 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.08.05
הודעות: 212
שלח הודעה דרך ICQ אל Elad92 שלח הודעה דרך MSN אל Elad92
סליחה שאני משגע אותך כל כך הרבה
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי -FoxyBrain- שמתחילה ב "כן, זה בטח קשור לנקודת הרג'יסטריישן"

אבל זה לא עובד לי...
עשיתי מה שאמרת, עשיתי מלבן שחור, בחרתי אותו ועשיתי אותו מובי קליפ, בחרתי את הרג'יסטריישן למטה באמצע, נתתי לו את האינסטנט ניים:slider_mc
אחרי זה יצרתי בתוכו את הכפתור הזזה עשיתי אותו באותה נקודת רג'יסטריישן כמו הסליידר,
שמתי אותו בתחתית הסליידר, נתתי לו את האינסטנט ניים:btn_mc
יצרתי לייר חדש ושמתי את הסקריפט:

קוד:
_root.slider_mc.btn_mc.onPress=function() { startDrag(this,false,0,(-_parent.slider_mc._height+this._height),0,0); } _root.slider_mc.btn_mc.onRelease=_root.slider_mc.b tn_mc.onReleaseOutside=function() { stopDrag() }

וזה עדיין לא נגרר...
ואחי מה לגבי הבעיה שאם לוחצים מלא פעמים על פליי זה מפעיל את השיר מלא פעמים יש דרך לתן את זה?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 17-09-2005, 19:36
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
אוקיי, אני רואה רווח קטן בקוד, אולי הבעיה נובעת משם
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "סליחה שאני משגע אותך כל כך הרבה"

קוד:
_root.slider_mc.btn_mc.onRelease=_root.slider._mc.btn_mc.onReleaseOutside=function() { stopDrag(); }


שים לב, הבעיה הייתה רק בפקודת העזיבה, רק אותה תחליף.
ותוודא גם שהקוד הוא בפריים הראשון של הבמה הראשית.

בקשר לזה שהסאונד מתנגן הרבה פעמים, אתה יכול לשים משתנה בוליאני ולהציב משפט תנאי.
משהו כזה :

תוסיף לפריים הראשון בבמה הראשית את המשתנה :
קוד:
var playing=false;


כפתור הפעלה :
קוד:
on(release) { if(_root.playing==false) { _root.LoseYourself.start(_root.nWhere,1); _root.playing=true } }


כפתור עצירה :
קוד:
on(release) { if(_root.playing==true) { _root.LoseYourself.stop(); _root.nWhere = _root.LoseYourself.position/1000; _root.playing=false; } }
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י -FoxyBrain- בתאריך 17-09-2005 בשעה 19:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:11

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר