24-11-2004, 13:26
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
|
|
אורנג' קנתה את כל שטחי הפרסום באינטרנט(הישראלי)
Y&R למתחרים: קמפיין פרטנר יגרום לאי נוחות זמנית
בעקבות הזעם של משרדי האינטראקטיב על חסימת הרשת למספר ימים על ידי חברת פרטנר, שלח מנכ"ל Y&R אינטרקאטיב מכתב למתחרים בענף, בו הוא מסביר את המניעים לקמפיין מסוג זה ומבקש את הבנתם
אורנה יפת
P{margin:0;} UL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 16; padding-right:0;} OL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 32; padding-right:0;}var agt=navigator.userAgent.toLowerCase();var is_major = parseInt(navigator.appVersion);var is_ie = ((agt.indexOf("msie") != -1) && (agt.indexOf("opera") == -1));var is_ie5 = (is_ie && (is_major == 4) && (agt.indexOf("msie 5.0")!=-1) ); function txt_link(type,url,urlAtts) { switch (type){ case 'external' : if( urlAtts != '' ) {var x = window.open(unescape(url),'newWin',urlAtts)} else {document.location = unescape(url);} break; case 'article' : urlStr = '/articles/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'yaan' : urlStr = '/yaan/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'archive_article' : urlStr = '/articles/1,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace ',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'category' : urlStr = '/home/1,7340,L-to_replace,00.html'; url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; } } function setDbLinkCategory(url) {eval(unescape(url));}</B>העובדה כי קמפיין פרסום אינטראקטיבי של חברת פרטנר צפוי לחסום את הפרסום ברשת האינטרנט למשך מספר ימים ממשיכה לעורר את התנגדותם של משרדי הפרסום המתחרים של Y&R אינטראקטיב, האחראי לקמפיין. בעקבות כך שלח היום מנכ"ל המשרד, ערן גפן, מכתב לכל משרדי האינטראקטיב בו הוא מסביר את מניעיו.
קמפיין האינטרנט של אורנג' לשירותי הדור השלישי צפוי לעלות ב-30 בנובמבר, באתרים מובילים, למשך 4 ימים. במסגרת הקמפיין המוערך ב-200 אלף דולר, רכשה פרטנר את כל שטחי הפרסום באינטרנט, פעולה המונעת מחברות אחרות להעלות פרסום ברשת ומאלצת אותן לדחות קמפיינים.
במכתבו למתחריו כותב גפן:
"חברים יקרים, בקרוב עומד לעלות קמפיין אינטרנט ייחודי במסגרתו נרכשו כל שטחי הפרסום באתרים המובילים לטובת מפרסם אחד. מאחר ונשמעו
מספר שאלות וטרוניות בודדות על המהלך חשוב שנהיה מסונכרנים על התמונה הכוללת. כולנו נלחמים כתף אל כתף מזה מספר שנים על מקומו של האינטרנט בעוגת הפרסום הישראלי. אכן עשינו יחדיו דרך ארוכה מהתקופה בה האינטרנט היה מדיום איזוטרי, לימים בהם ברור לכל כי מותג מוביל חייב להיות גם באינטרנט. אולם הקפיצה הגדולה עדיין לפנינו. הגיע הזמן שהאינטרנט יתפוס את מקומו כמדיום שווה בין שווים ביחס לערוצי המדיה האחרים.
"לקמפיין הקרוב יש את כל היסודות לסייע בפריצת הדרך שכן מדובר בראש ובראשונה בהבעת אמון חסרת תקדים בכוחו של האינטרנט ככלי פרסומי. סוף סוף, הרים לקוח את הכפפה והחליט לתקשר את המותג שלו בצורה משמעותית ביותר באינטרנט וזאת לאחר שלמד את הנתונים והבין את הפוטנציאל האמיתי בביצוע אירוע רשת הפונה לשלושה מיליון גולשים.
"מעבר לאינטנסיביות במדיה, הקמפיין יכלול מספר חידושים קריאטיביים, אשר יכולים לעורר הדים ותשומת לב בקרב כלל הגולשים ולמעשה ליצור "באזז" אשר יוכיח כי האינטרנט יכול לספק את הסחורה. כל זאת תוך הקפדה על חוויית הגולש וללא שימוש בפרסום מתפרץ.
"מטבע הדברים מדובר בקמפיין מורכב מאוד המחייב את שריון המדיה לתקופה זו ולכן תיתכן אי נוחות זמנית אשר יכולה להיגרם כתוצאה מאי זמינות המדיה ללקוחותינו בתקופה האמורה. כולנו נוכל לראות את פירות מהלכו של הלקוח, אשר יסחוף אחריו את הענף כולו לשיאים חדשים ויפקח את עיני הלקוחות האחרים לעוצמתו של האינטרנט ויכולתו להיות מדיום יותר משמעותי בפעילותם".
(24.11.04, 11:26)
|