24-09-2005, 13:13
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.08.05
הודעות: 2,278
|
|
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "האמת היא שהקונספט הזה יותר מתאים ואף נועד לכלי שיט דוגמת הסנפיריות אבל...."
כשלון ה-"סנפיריות" בחה"י נבע מכמה סיבות :
* זה התחיל כגחמה והתלהבות מתצוגה בארה"ב , מבלי לבדוק היבטים לעומק .
* סטי"לים בחה"י צריכים להיות ורסאטיליים (קרי - לדעת לבצע גם בט"ש...) ,
והסנפירית לא יכולה לבצע בט"ש . יתרונה הגדול , המהירות , מהווה "עקב אכילס" בבט"ש...
* הטכנולוגיה התעופתית עליה מתבססת הסנפירית לא התאימה למערך התחזוקה החילי .
ה-"זיוניות" הופעלו ע"י ע"י מנועים-אויריים (של "הרקולס" , כמדומני) , וטכנאי "גרומן"
היו הספינות עד יומן האחרון בחה"י...
_____________________________________
A friend in need - is a friend indeed
|