30-09-2005, 12:20
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.10.04
הודעות: 442
|
|
טיפול 10K סטנדרטי בד"כ כולל החלפת שמן, החלפת פילטר שמןף החלפת פילטר אווירף החלפת פילטר דלק.
אם אני זוכר נכון המחיר היקר ביותר הוא של השמן, אח"כ פילטר שמן/אוויר בערך אותו מחיר, ופילטר דלק (לא בכל אוטו יש) הוא הכי זול.
תוסיף לזה תשלום על זמן עבודה (הרבה כסף בד"כ במוסך מרכזי/מורשה).
טיימינג זה ממש לא בטיפול 10K. תלוי בהוראות יצרן זה בערך כל 60-120 אלף קילומטר.
פלאגים - מומלץ להחליף כל טיפול 10K אבל לא קריטי. גם תלוי ביצרן הפלאגים - יש שמחזיקים יותר.
חוטי הצתה - גם לא מחליפים כל 10K. אולי בסביבות ה 50K נשמע לי קצת יותר הגיוני, למרות שבמקרה של חוטי הצתה פשוט צריך לבדוק אותם ולהחליט אם הם עוד תקינים או לא.
את האוטו שלי, אגב, המוסך המורשה לא מוכן לקבל בטענה שאם אני יכניס לטיפול 10K, במהלך הטיפול הם ימצאו עוד הרבה דברים שצריך לתקן ואז המחיר יצא הרבה יותר מערך הרכב.
המוסך - של היבואן "קמור", הרכב - bmw 316 1987
_____________________________________
linux is like an indian tent - no windows, no gates and one apache inside
|