25-11-2004, 16:07
|
|
|
|
חבר מתאריך: 18.07.02
הודעות: 30,027
|
|
הדוגמנים החדשים של אל על: יעקב פרי, רם כספי ועמיקם כהן
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין של אל על, שהפנים המובילות אותו מוכרות, לאו דווקא מחברת התעופה. הקמפיין יעלה בעיתונות היומית, ויימשך כשלושה שבועות.
היה זה מנכ"ל אל על, עמוס שפירא, שפנה לכמה מחבריו המשודרגים, שוכני המחלקה הראשונה, וביקש מהם להצטלם לקמפיין. בין הנוסעים המתמידים שידגמנו אל על: יו"ר טבע אלי הורוביץ, מנכ"ל קבוצת שטראוס-עלית ארז ויגודמן, מנכ"ל קסטרו אתי רוטר, יו"ר בנק המזרחי יעקב פרי, עו"ד רם כספי, מנכ"ל פרטנר עמיקם כהן, ומנכ"ל החברה לישראל יוסי רוזן.
ויגודמן מתוודה: "כשקיבלתי את הפנייה, התלבטתי רבות. להופעה שלי בקמפיין כזה יש השלכות משמעותיות. ובכל זאת, החלטתי להיענות. זה צעד חריג מצדי, ראשון וכנראה שלא יהיו עוד כאלו בקרוב. הסיבה שהחלטתי להיענות לבקשה היא שאני מאמין שאנחנו, כאנשי עסקים, צריכים לתמוך במוביל הלאומי שלנו, כל עוד הוא חברה ממשלתית".
פרי מציע: "כדאי שנפסיק עם הציניות, ונעזור אחד לשני כאנשי עסקים. אני משתדל לטוס על בסיס קבוע במוביל הלאומי שלנו. אני קשור אליו עוד מימי בשירות הביטחון, כשעסקנו בנושאי אבטחה במטוסים".
אל על היא חברה פרטית למעשה, ובקרוב תעבור רשמית לידיים פרטיות.
"גם כשהחברה תהיה בידיים פרטיות, היא עדיין תישאר המוביל הלאומי של ישראל".
ואם בזק תפנה אליך?
"אני אשמח לסייע בכל פעילות ציבורית-פרסומית שתסייע לגוף לאומי".
דה - מרקר
|