"נאהבים" משמש
בדיוק כרעים, חברים בנפש, ולא כ
מאהבים זה של זה...
"נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים" משמעו בדיוק מה שכתוב - היחסים של דוד עם יהונתן
היו חשובים לו מ"אהבת נשים"(בסגון "אחשלי לא ניתן לבחורה להפריד בינינו, נכון ג2ר?")
זה שאתה בוחר להסתכל על חצאי פסוקים כדי לעוות אותם ולהוציא מהכותב את מה שאינו
אפילו חצי-אמיתות הוא בעיה שלך, אבל אני אהיה כאן כדי לעזור לך וללמד אותך תנ"ך, עברית,
ובעצם - מה לא?
אם נקרא את פסוק כ"ו
מתחילתו נגלה שכתוב שם:
כו צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן--נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים.
כלומר, דוד מתייחס ליהונתן בפירוש(ולא באופן עקיף, מרומז או משתמע) כ"אח", ולא כמאהב,
או כל דבר אחר שיעלה על דעתך המעוותת והחולנית.
מה גם שאפילו לשיטתך דוד היה חובב נשים לא קטן(בלה בלה בת שבע בלה בלה), ולכן
ההנחה שהוא היה הומו מגוחכת. עכשיו בטח תטען שדוד היה חובב גברים ונשים, אבל לו
כך היה, בוודאי שהיה לכך אזכור רציני יותר בנ"ך, דבר שאינו קיים...
לסיום, אבקש ממך לקחת את היומיים הבאים של ראש-השנה, לפתוח תנ"ך, ופשוט לקרוא
מעט. לא רק שזה ישפר את ידיעותייך(הזעומות להחריד, אפילו ביחס אלי) בתנ"ך, אלא יש
תקווה שאולי גם כישוריך בעברית ישתפרו. בתור אדם שעברית אמורה להיות שפת-האם
שלו, אתה פשוט גרוע בה...