לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 26-11-2004, 14:15
  Intercooler Intercooler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.11.04
הודעות: 40
שלח הודעה דרך ICQ אל Intercooler
כמה תשובות
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי arkadur שמתחילה ב "טורבו"

לאן מתחבר המגדש?
בעיקרון למערכת הפליטה של המנוע.

הבדל בין שסתום פריקה חיצוני לפנימי
שסתום פנימי פורק את האוויר בחזרה למערכת היניקה.
שסתום חיצוני פורק את האוויר החוצה, ואז יש את רעש הפריקה שכולם מכירים.

עצמת לחץ הגדישה משפיעה על חיי הטורבו.

והאם שימוש "מרובה" באוויר גורם לצריכה "מרובה" של דלק?
בעיקרון, רצוי שהאוויר והדלק יהיו ביחס מסויים אחד כלפי השני כדי לייעל את הביצועים. הדלק לא יגדיל את הזרימה בעצמו, צריך צ'יפ שינהל את מערכת הדלק בהתאם לזרימת האוויר

אם טעיתי במשהו.. תקנו אותי
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.


נערך לאחרונה ע"י Intercooler בתאריך 26-11-2004 בשעה 14:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 26-11-2004, 14:55
  Intercooler Intercooler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.11.04
הודעות: 40
שלח הודעה דרך ICQ אל Intercooler
שמע.. אני יענה רק על מה שאני בדוק יודע כדי לא להטעות
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי arkadur שמתחילה ב "רגע: הגזים ממערכת הפליטה..."

הגזים ממערכת הפליטה מסובבים את הטורבינה במגדש, והאוויר בטורבינה מוזרם בחזרה למערכת היניקה?

הגזים מסובבים את הטורבינה בצד אחד של הטורבו ועוברים לצד השני שלו שמה יש מניפה שדוחסת את האוויר למנוע.

של שימוש בטורבו מחייב צ'יפ שליטה על המנוע?
מחייב? לא. מומלץ? מאוד. תבין.. בתוך המנוע עובדים הדלק והאוויר ביחס מסויים. אם אתה מגדיל את כמות האוויר רצוי שתגדיל גם את כמות הדלק ככה ישמר האיזון והאוויר לא "יתבזבז" בתוך המנוע.
בסך הכל המטרה של הגדלת כמות האוויר והדלק היא גרימת פיצוץ גדול יותר בבוכנה= יותר מהירות.

כל מגדש בא עם שסתום פריקה פנימי "בילד אין" ואז אם רוצים מוסיפים חיצוני?
לא יודע

איך בדיוק זה מתחבר למנוע - (כניסה , לא יציאה)
לא יודע

ואם יש טורבו שמספק את האוויר למנוע, מה הטעם בפילטר אוויר (הוא מתחבר למגדש?)
פילטר אוויר יש בכל אוטו בלי קשר לטורבו או לא. אבל אתה בטח מתכוון לפילטר אוויר פתוח. אני יסביר לך את זה ככה, החיסרון של פילטר פתוח לעומת טורבו- הרבה הרבה פחות אוויר מוזרם.
היתרון של פילטר פתוח לעומת טורבו- האוויר שנכנס לטורבו מגיע ממערכת הפליטה, שזה אומר שהגזים הם מאוד חמים (אוויר חם=מולקולות צמודות אחת לשנייה=פחות נפח). לעומת זאת אוויר שמגיע מהפילטר הוא קר (אוויר קר=מולקולות רחוקות אחת מהשנייה=יותר נפח) נפח האוויר משפיע כי ככל שיש יותר נפח הבערה יותר גדולה.
אם אתה רוצה להנות גם מיותר אוויר וגם מאוויר קר אתה צריך לשים אינטרקולר (מצנן ביניים) שמקרר את האוויר לפני שהוא נכנס לטורבו)
_____________________________________
Your signature did not follow Fresh's signatures policy, therefore it was automatically erased. Please see the E-Mail which has been sent to you, to learn how to fix this.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 28-11-2004, 04:24
צלמית המשתמש של vw_racing
  vw_racing vw_racing אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.11.04
הודעות: 23
שלח הודעה דרך ICQ אל vw_racing
הסבר קליל..
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי arkadur שמתחילה ב "טורבו"

בהסברים שניתנו פה היו כמה טעויות קלות ואי דיוקים,אז אני אנסה להסביר את זה בזריזות:
הטורבו מורכב מ2 חלקים עיקריים: טורבינה וקומפרסור...
הגזים ממערכת הפליטה מסובבים את הטורבינה,שמחוברת בציר לקומפרסור,
הקומפרסור מסתובב ויונק אוויר דרך האינלט פייפ שמתחבר בעקרון לפילטר,
מהקומפרסור האוויר מוזרם לאינטרקולר שם הוא מקורר ומשם הוא עושה את דרכו למנוע.

זה היה הסבר של 30 שניות על טורבואים.
וכדי להמחיש את העניין,אני מוסיף תמונה שמראה הכל בצורה מאוד מאוד ברורה:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://static.howstuffworks.com/gif/turbo-plumbing.gif]


אגב-
נעים מאוד,
אני חדש פה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:30

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר